Gjest Monken Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Denne ukes registering skal følgende registere vekt littslankere36 - Monken - smom - Milla1977 - bessa - Gullmedaljekanditaten - metchen - Nickii - mia123 - FERIE forandringer - Juni72 - rina - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Vekt i dag var 79,7 kg - på vei nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gullmedaljekandidaten Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Vekt idag 92.1, (0.5kg ned). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest littslankere36 Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 Vekt i dag 90,7, 1,5 ned fra forrige ukes oppgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Juli 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2013 hallo!etter en uke i Danmark har jeg lagt på meg 1kg!Vekt idag 82,1. Jeg mener at jeg var forsiktig med alt,men vekta taler nok sant. Nå er det stenhard innsats før hovedferien kommer om 3 uker Når skal dere ha ferie,hva gjør vi da? God uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Juli 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2013 Bare minner om at jeg ikke har tilgang til vekt denne uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Bare minner om at jeg ikke har tilgang til vekt denne uka.. Er notert mia123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 hallo!etter en uke i Danmark har jeg lagt på meg 1kg!Vekt idag 82,1. :o/> Jeg mener at jeg var forsiktig med alt,men vekta taler nok sant. Nå er det stenhard innsats før hovedferien kommer om 3 uker :rolleyes:/> Når skal dere ha ferie,hva gjør vi da? :blink:/> God uke. Jeg er selv borte i uke 30 og 31 - enten avslutter vi slankekrigen i uke 29 eller så må vi ha en pause og finale i uke 35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gullmedaljekandidaten Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hei - jeg foreslår en finale i uke 35. Fin motivasjon over sommeren - for meg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest smom Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Dritt! 1 kg opp! Hva er det for noe liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest smom Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hei - jeg foreslår en finale i uke 35. Fin motivasjon over sommeren - for meg hvertfall. God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juni72 Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 Ser det ikke bare er meg som har en feriekilo ekstra denne gang... 92,8 på meg i morges. Nesten rett av flyet, så håper at to-tre uker med tilnærmet normalt kosthold i GR-ånd kan gi et bedre utgangspunkt i forkant av neste ferieuke. Strengt tatt er jeg ikke misfornøyd, jeg vet med meg selv at jeg var mye flinkere enn jeg tidligere ville ha vært! OG jeg koste meg - med måte! Finale i uke 35 er greit for meg også Etterlys meg hvis jeg glemmer å sjekke tråder her inne, jeg vil være med! God ferie, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Juli 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2013 hei da forstår jeg det at vi skal rapportere hvis vi er hjemme i sommer/eller ta pause i noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 hei :rolleyes:/> da forstår jeg det at vi skal rapportere hvis vi er hjemme i sommer/eller ta pause i noen uker :huh:/> Da tar vi finale i uke 35 Jeg kommer ikke til å legge ut noen vektregistering i de ukene jeg har ferie - altså uke 30 og 31. Jeg vet ikke hvordan nett tilgangen min er, men jeg er tilbake i uke 32. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Uff var visst for sent ute:( Vekt denne uken er 73.7. Kommer jeg med eller var det for sent? Da registrerer vi uke 29 og så fra uke 32 igjen? Høres bra ut med finale uke 35:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Uff var visst for sent ute:( Vekt denne uken er 73.7. Kommer jeg med eller var det for sent? Da registrerer vi uke 29 og så fra uke 32 igjen? Høres bra ut med finale uke 35:) Riktig Neida forandringer jeg legger deg inn jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå