Gå til innhold

Lucillas hold vekten tråd .


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått 3,9 tp til nå denne uken,men imorgen tror jeg det blir trimfri. Har mye å gjøre imorgen også,så tror jeg skal ta fri,og trene fredag istedetfor.

 

Er veldig fysen om dagen,men tror det kommer av at jeg får mensen til uken,da blir jeg alltid fysen, :( prøver nå å være flink og spiser sunne matvarer og frukt .

 

krysser fingrene og håper å se 69 tallet igjen neste veiedag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det påtide og oppdatere litt igjen :-) Forrige uke ble det 7 tp,og det er jeg fornøyd med.Satser på det samme denne uken.Til nå har jeg fått 2,5 tp.

 

Ellers holder vekten seg på 70 tallet,vekt idag er 70,5 kg.Hadde håpet å se 69 tallet,men krysser fingrene,og håper å se det neste uke :-)

 

Ha en fortsatt fin tirsdag :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag :-)

 

Vekten har gått noe opp,men nå vet jeg hvorfor,det månedtlige er rett rundt hjørnet,og da går jeg alltid litt opp.Pleier å gå opp rundt 600 gram.

 

Igår tok jeg trimfri,men blir trim igjen idag,zumba.Har fått 2,5 tp til nå,skal iallefall prøve på 6 tp denne uken. Har nå satt 7 som mål! :)/>

 

Ellers spiser jeg rundt 1900 kcal pr dag,jeg skriver ikke opp hver dag her lenger,bare av og til.Men tror nok at jeg ligger rundt det.

 

Har nå fått meg en ny datamaskin,da jeg var så uheldig å ødelegge den jeg hadde.Fikk ny av mannen min,han er så snill :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,ikke noe gøy i hele tatt å gå på vekten denne mandagen,ble opp 800 gram!! :angry: men vet jo hvorfor da,har mensen og da går jeg alltid opp i vekt.

 

Satser på nedgang til neste uke :-)Da håper jeg å se 70 tallet igjen.Nå står vekten på 71,8!!! :huh: :huh:

 

Fikk 5,3 tp forrige uke,og tror nok at jeg skal prøve 7 denne uken. Blir trimsykkel idag.

 

Må holde meg til rundt 1600 kcal nå for å gå noe nedover i vekt igjen.

 

Her regner det mye idag,var dårlig vær igår også.Håper på sol igjen imorgen.

 

Ha en fin ny uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdatert her på en uke ser jeg,så må jo skrive inn gårsdagens vekt som var 70.9kg.

 

Har gått ned 900 gram på en uke,så litt gøy å se 70 tallet igjen :-)

 

Har jo bestemt meg for å holde meg på 70 tallet nå som jeg skal holde vekten,men hadde jo vært litt gøy å nå målet som er 68 kg da.

 

Forrige uke ble det 4,4 tp,litt lite,men bedre enn ingenting.Tror ikke det lir 7 denne uka,men skal nå prøve på 5tp.Fikk ikke trent igår da det ble en travel dag,men idag skal jeg danse zumba :)

 

Her skinner sola ,og det er flotte høstfarger :-)Forrige uke fikk vi mye regn,så godt med solskinnsdager nå.

 

Ha en fortsatt fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag igjen,og det ble ned 500 gram denne uken,ser snaaart nytt tall jo. :D Vekt idag er 70,4kg.

 

Fikk 5,3 tp tilsammen i forrige uke.

 

Igår gikk vi opp Vikersundbakken,og denne bakken er veldig bratt! Det gikk kjempebra. Ble selvsagt et par pauser,og belønningen var jo den flotte utsikten på toppen av bakken:-)

 

Vi skrev oss også inn i ei bok som var der(kunne skrive seg inn etter å ha gått opp bakken). En flott trimtur. :)

 

Ellers i helgen hadde vi besøk,og det var koselig. Denne uken er det også mye på planen,skal bla til tannlegen imorgen ;)

 

Strålende sol her idag,og fine høstfarger.

 

Ha en fin uke :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag :-)

 

Vekten har holdt seg på samme vekt denne uken,70,4kg. Hadde håpet å se 70 kg på veiedagen,men helt ok med stillstand også.

 

Har ikke fått trent så mye denne uken,bare fått 3,9 tp,så må få trent mer til uken.Skal prøve på 7 tp da.

 

Imorgen skal vi få besøk og det blir koselig.Ellers denne helgen har vi ingen andre planer.Bare være hjemme,og kanskje se en god film ikveld.

 

Ha en fortsatt fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj,ble opp 500 gram denne veiedagen.Veier nå 70,9 kg. Så nå er det full skjerpings igjen,og håper å snart se 69 tallet. Det hadde jo vært gøy :)/>

 

Fikk tilsammen 4.5 tp forrige uke,og satser på 7 denne uka,tror jeg skal klare det.

 

Ellers hadde jeg en koselig helg,fikk besøk på søndag. Alltid koselig å treffe venner :-)Vi spiste vegetarpizza,og sjokoladekake til dessert.

 

Ha en fin tirsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer opp i vekt siden tirsdag,men er nok pga det månedtlige,da går jeg alltid opp en kg :huh:/> så regner med å se 70 tallet neste uke igjen :-)

 

Denne uken har jeg spist sunnere igjen,ligger på rundt 1900 kcal. Har også fått 4,5 tp til nå,håper på enda et par til .

 

Ingen planer for helgen blir bare å slappe av.Skal ta inn hagemøbler idag,og forhåpentligvis blir det en gåtur i skogen. :)/>

 

God helg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så flink du er! Du holder stand ser jeg og vekta er under kontroll. Det er veldig bra jobba, håper du får se 6-tallet igjen med det første!

 

Jeg går sakte men sikkert nedover i vekt. Sliter med muskelsmerter for tiden og da er det ikke lett å få trent. Føler det går greit når jeg komme i gang, men så blir det verre etterpå. Nå har hunden skada foten sin så han må holdes litt i ro. Det passa jo veldig dårlig siden jeg er hypp som bare det på å gå tur siden treningssenteret ikke frister... Føles HELT feil å skulle gå tur uten bikkje, har til og med tenkt alvorlig på om det er noen bikkjer i nærheten jeg kan låne...

 

Får håpe vondtene til både meg og min lille firbente venn går over snart. Så vi kommer oss litt unna kjøleskapet også ;o)

 

Masse lykke til til deg, koselig å følge med deg og veldig kjekt at det går så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått opp i vekt igjen! sukk,det er ikke noe gøy.Kan ikke bare skylde på det månedtlige heller,selvom jeg går opp i vekt da :huh :angry:/> vekt nå er 71,5kg :o/>

 

Så nå er det full skjerpings igjen,og har begynt å skrive opp hva jeg spiser/drikker igjen.Ligget på rundt 1900 forrige uke,men skal spise litt mindre kcal,og håper snart å se 70 tallet igjen.

 

Forrige uke ble det 6,7 tp,og det er jeg kjempefornøyd med.Satser på det samme eller litt mer denne uken.

 

Igår ble det gåtur i skogen sammen med mannen min i det fine høstværet.Er jo så kos å gå tur å se på de flotte fargene nå.

 

Ha en fin uke :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så flink du er! Du holder stand ser jeg og vekta er under kontroll. Det er veldig bra jobba, håper du får se 6-tallet igjen med det første!

 

Jeg går sakte men sikkert nedover i vekt. Sliter med muskelsmerter for tiden og da er det ikke lett å få trent. Føler det går greit når jeg komme i gang, men så blir det verre etterpå. Nå har hunden skada foten sin så han må holdes litt i ro. Det passa jo veldig dårlig siden jeg er hypp som bare det på å gå tur siden treningssenteret ikke frister... Føles HELT feil å skulle gå tur uten bikkje, har til og med tenkt alvorlig på om det er noen bikkjer i nærheten jeg kan låne...

 

Får håpe vondtene til både meg og min lille firbente venn går over snart. Så vi kommer oss litt unna kjøleskapet også ;o)

 

Masse lykke til til deg, koselig å følge med deg og veldig kjekt at det går så bra!

 

Hei Lunja:-)

 

Så koselig å høre fra deg igjen.:-)

 

Håper du og hunden din snart er i fin form igjen:-)

 

Det er helt sikkert en hund du kan låne i nabolaget. De blir sikkert glade hvis du spør om å gå tur med den :-)

 

Grattis med nedgang,så flink du har vært:-)

 

Ja,jeg håper også å snart se 69 tallet,men det blir nok en stund til.Vekten har gått noe opp nå ;) ,og det er ikke noe gøy,så nå er det full skjerpings igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen her,godt å sove litt lenger også :-)

 

Litt kjølig på morgenen,så måtte fyre.Godt og varmt her nå .

 

Denne uken har jeg spist ca 1900 kcal pr dag,og fått 4,7 tp til nå. Tar trimfri idag,men tror nok det blir en gåtur imorgen.

 

Vært fysen denne uken,men det er pga mensen.Da fyser jeg litt mer enn ellers :(

 

Ingen planer for helgen,skal bare slappe av :-)

 

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag :-)

 

Da er det veiedag igjen.Har gått ned siden forrige gang,veier nå 70,6kg. Ned -900 på en uke :-) Håper snart å se 69 tallet da,det hadde vært litt gøy.

 

Har vært noe mer fysen de siste dagene,men er full skjerpings igjen nå,og skal ikke småspise.Igår ble det sjokolade til kaffen,men var flink og tok bare 20 gram med twix selvom jeg hadde lyst på mer!

 

Det ble 4,7 tp forrige uke,rakk ikke å trene i helgen. Denne uken skal jeg prøve å få 6-7tp. Ble ergosykkel igår,og skal trene zumba idag.

 

Her har snøen kommet,men heldigvis ikke så mye enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har jeg vært veldig flink med både mat og trim,har ligget på rundt 1700 kcal hver dag,og fått 4,4 tp til nå. veide meg igjen idag og har gått ned noen gram siden veiedagen. :)

 

I helgene spiser jeg nok litt mer enn 1700 kcal,men jeg skal nå prøve på skjerpings i helgen,og slutte med denne småspisingen. ;)

 

Nå er det godt med helg,og har ingen planer for helgen,skal bare slappe av.Kanskje det blir en gåtur eller to i finværet. :)

 

Ser nå ut som det blir sol idag også,igår var det strålende sol her.

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :-)

 

Ble bare ned 100 gram denne veiedagen,og står nå på 70,5 kg.Hadde håpet å se 69 tallet,men kanskje jeg ser det neste uke.

 

Fikk tilsammen 5,4tp forrige uke,og satser denne uken på 7 tp.Jeg fikk 1,8 tp igår,trente aerobic,og skal sykle idag.trimfri imorgen,så trim igjen på torsdag. ;)/>

 

Ha en fin tirsdag :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken er jeg veldig fornøyd med triminnsatsen.Har fått 7,1tp.

 

Ikke vært så flink med kcal inntaket,så har nok gått litt opp da :( ,men er full skjerpings igjen fom idag.

 

Her regner det nå,men håper det vil gi seg snart.

 

Har fått ordnet masse på morgenkvisten idag,og gubben fikk nå også kaffe på sengen idag .

 

Ha en fin søndag,og ny uke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!

 

Sukk,ble dessverre ikke 69 tallet denne uken,veier nå 71,2kg.Gått opp 700 gram! :o:( Så nå er det full skjerpings igjen,og håper iallefall å se 70 tallet neste veiedag.

 

Jeg spiste nok litt mer usunt forrige uke,så nå blir det å spise sunnere igjen,og drikke mer vann,spise mer frukt/grønt.Skal også prøve å få 7 tp.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det allerede blitt søndag(og farsdag).

 

Jeg har ikke vært så veldig flink denne uken,men får skylde på at mensen kommer de nærmeste dagene,da blir jeg alltid så fysen :mellow:

 

Ellers har det blitt 4 dager med trim,og 6 trimpoeng.Satser på 7 tp neste uke. Skal snart måle meg igjen,og håper å ha gått ned noen cm.

 

Ha en fin søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veiedag igjen,og denne gangen ble det heldigvis nedgang.Ikke så mye,men 200 gram ned :) (71kg)

 

Håper å se 70 tallet igjen til neste veiedag. Blir nok litt vanskelig å se 68 før jul,men kan jo prøve:-)

 

Synes nå det gikk ganske bra i forrige uke,spiste sundt( vel noe snop i helgen,og da vi var på besøk,men det er lov;-) ).

 

Har fått 6 tp ,og denne uken satser jeg på 7 tp eller mer.Har trimfri idag.Ble zumba igår.

 

Ha en fin tirsdagskveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!

 

Veide meg igjen idag,og ser et nytt tall på vekten,nede på 70,5 kg nå. Puh...Var ikke noe gøy å være på 71 tallet,så håper å holde meg på 70 tallet en stund nå. :D

 

Jobber fortsatt mot å være på 68 tallet,men er jo fornøyd med å være på 70 tallet også.

 

Denne uken har det ikke blitt så mye trim,har 4,5 til nå,så får satse på en eller to trimpoeng i helgen .

 

Har ingen planer for helgen,skal bare slappe av.Blir nok shopping imorgen.Er forresten godt igang med julegaveshoppingen da.

 

God helg dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!

 

Veide meg igjen idag,og ser et nytt tall på vekten,nede på 70,5 kg nå. Puh...Var ikke noe gøy å være på 71 tallet,så håper å holde meg på 70 tallet en stund nå. :D/>

 

Jobber fortsatt mot å være på 68 tallet,men er jo fornøyd med å være på 70 tallet også.

 

Denne uken har det ikke blitt så mye trim,har 4,5 til nå,så får satse på en eller to trimpoeng i helgen .

 

Har ingen planer for helgen,skal bare slappe av.Blir nok shopping imorgen.Er forresten godt igang med julegaveshoppingen da.

 

God helg dere :)/>

 

God helg Lucilla og gratulerer med 70,5!

 

Deilig med fredag, kanskje jeg skal gå løs på julegaveshoppingen i morgen jeg også?

 

I går kom jeg meg avgårde på trening og var ganske fornøyd med meg selv. Tror du ikke jeg presterte å få en strekk i leggen så jeg måtte halte hjem. Så syyykt irriterende. Nå må jeg ta det med ro noen dager til foten blir bra igjen og være ekstra forsiktig framover. Får traske med hunden og holde meg unna treningssenteret en stund. Skulle ønske at jeg kunne blitt bitt av spinningbasillen, tror ikke det er så stor belastning der som i en steptime. Men guri meg, spinning er bare ikke noe for meg... Uansett, lykke til med å dra inn de siste trimpoengene i helga!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag og ny uke :)

 

Da var det veiedag igjen ,har heldigvis gått ned denne veiedagen.Ble opp igjen siden fredag da,men er fornøyd med 300 gram ned.Vekt nå 71 kg.

 

Er full skjerpings nå før jul,og håper å være i mål til da. Har jo kun 3 kg igjen ,men jammen sitter de godt fast :huh:

 

Ble 5,9 tp forrige uke.Denne uken blir litt travel,men skal nå prøve å få trent innimellom..og satser på minst 5 tp.

 

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...