Gå til innhold

Lucillas hold vekten tråd .


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det ny veiedag. ;)/>

 

Ble stillstand denne dagen.Veier nå 71 kg.Hadde håpet å se 70 tallet,men satser på å se det neste uke. Jeg har ikke spist noe sundt,og trimmet kun en dag,så nå er det full skjerpings igjen. ;)/>

 

Har vært på besøk,og hatt besøk.Kos det.:-)

 

Denne uken er det også mye på planen. Hengte forresten opp julegardiner igår(på kjøkkenet),ble fint.

 

Har som mål å gå ned 500 gram,og å minst 6 tp. :-)

 

Ha en fin uke :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Merker jeg er litt sliten nå etter å ha ryddet og vasket idag.Har også pyntet med juleduker og litt julepynt.Ble nesten 3 timers husarbeid .Puh. ;)

 

Har også fått trent litt,og ble en halv times aerobic.1.3 tp.Tilsammen 3.9 på en uke.Skal nå prøve å få noen i helgen også.

 

Vekten har gått noen gram opp,men er skjerpings fom idag,og håper å se 70 tallet på mandag. :)

 

Snør her ikveld,og håper det blir liggende.

 

God adventshelg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag :-)

 

Vekten har gått opp og ned den siste uken,idag sto vekten på 71,4kg,så har gått opp 400 gram på en uke :-( Vil nå helst se 68 tallet med en gang,men ser at "tingtartid".

 

Her må det visst full skjerpings til,og skal også trene mer. Fikk ca.4 tp forrige uke,denne uken satser jeg på 5-6 tp.

 

Ligger på rundt 1700 kcal,vet det er litt mye,så må prøve å holde meg på rundt 1500 kcal for å gå ned i vekt. :-)

 

Har vært en travel uke med juleforbredelser osv,men er jo mest kos da.

 

Ha en fin kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en travel uke med forbredelser til jul,shopping,baking mm. Har nå fått tid til noe trim ,ble 3,7 tp på en uke.Denne uken satser jeg på 5-6 tp.

 

Veiedag idag,og ble stillstand denne mandagen,det er jeg fornøyd med. Regner med å gå ned i vekt igjen til neste veiedag,da jeg har mensen nå.Går alltid opp i vekt da :-( vekt nå 71,4kg

 

Idag har jeg mye på planen,så er bare å sette igang .ute snør det,og håper på mer snø til jul!!

 

Ha en fin mandag og ny uke :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten er på vei nedover igjen,ser snart nytt tall. Vekt nå 70,3kg.

 

Har fått gjort mye denne uken også,og er nesten ferdig med julebaksten.Noen sunnere varianter iår,bla. kanelmuffins og julekake oppskrift fra grete roede.Kjempegodt.:-)

 

Til nå har jeg fått 4,1 tp,og tror nok det blir et par til denne uken.Kanskje ergosykling imorgen. :)

 

Neste uke blir det ikke tid til så mye trim da vi skal på båttur,men skal nå få trent 3-4 ganger.:-)

 

Ha en fin torsdagskveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig fredagskveld.Har tatt det med ro idag,siden uken har vært travel,men tenkte bake litt imorgen.

 

Tok meg trimfri idag.Er fornøyd med innsatsen denne uken.Fått 4,2 tp til nå.Kanskje det blir et til i helgen,en gåtur eller annen trim :-)

 

Håper å gå ned noen gram til veiedagen,hadde vært gøy å se 69 tallet før jul. :-)

 

Ingen planer for helgen skal bare være hjemme og slappe av. :D/>

 

God helg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag.:-)

 

Da er det veiedag igjen,har gått ned 1 kg .Vekt nå 70,4 kg.Er kjempefornøyd med det. :)

 

Håper å nå målet mitt på 70 kg neste uke.

 

Idag skal vi på førjulstur til Kiel .Gleder meg :-)

 

Ha en fin uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

 

Denne uken har det blitt dårlig med trim,vi gikk mye da vi var i Kiel,ellers har jeg hatt det travelt,så ikke blitt tid eller hatt lyst til å trene.Har nå bestemt meg for å prøve å få gått en tur eller to i helgen,så kanskje det blir trim da :)

 

Tenk,bare 4 dager til jul,synes det har gått så fort.Har vært mye å gjøre denne uken med husarbeid,shopping, baking mm...puh..vekten har også gått nedover! veier nå 69.9kg.Gøy å se et nytt tall før jul! :D

 

Vi hadde en fin førjulstur til Kiel,selvom det ble mye bølger på mandagen,gynget mye,så ble sjøsyk,men gikk nå fint resten av turen .Vi koste oss med god mat og drikke. :)

 

Jeg skal ha veiedag på mandag,ellers blir det nok litt juleferie fra tråden :-)

 

Ønsker dere en riktig God Jul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Ble opp 100 gram denne veiedagen,vekt nå 70,5kg. Så ikke mer til 69 tallet :( men håper å se det neste år :);) Fikk ikke tid til noe trim forrige uke,men denne uken skal jeg prøve å få til litt trim.

 

Nå tar jeg juleferie fra tråden,men kommer tilbake neste år. ;)

 

Ønsker dere som leser tråden min ,en riktig God Jul.Kos dere masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veiedag igjen.Har gått opp 600 gram i jula,og veier nå 71,1kg. :( ,men vet jo at man går raskt ned den kg en har gått opp i jula :-)

 

Har hatt en fin julefeiring sammen med familie,og i romjula har vi bare slappet av.

 

Blitt mye god mat,drikke,sjokolade,småkaker mm,så fom idag skal jeg brette opp armene igjen og prøve å komme ned til 68 kg.Det hadde jo vært gøy. :D/>

 

Jeg fikk 3,3 tp forrige uke,og er egentlig fornøyd med det.Denne uken skal jeg prøve å få 4-5 tp,og heller satse på 7 tp neste uke. :)/>

 

Imorgen er det nyttårsfeiring,og gleder meg masse til å begynne på et nytt år. Skal ha pinnekjøtt til middag,og det er jo kjempegodt.

 

Ønsker alle en fin nyttårsfeiring imorgen. Godt Nyttår :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi godt igang med et nytt år. Nå er det full skjerpings igjen,og skal begynne å trene mer igjen,og spise sunnere. :)

 

Det har blitt mye god mat,sjokolade og drikke i julen,så det er godt å sette igang med sunnere vaner igjen. :)

 

Vekt idag er 71,9kg,litt opp igjen siden mandag,men skal ned til 71,5 til neste veiedag.

 

Nyttårsforsetter:

Skal slutte å spise potetgull i uken,kun i helgene,og også spise mindre av sjokolade/smågodt.Blir litt av dette til kaffen,og hvis jeg fyser,så er full skjerpings der.

 

Skal også trene 3-4 ganger i uken,denne uken blir det 2 tror jeg.Trene mer neste uke.

 

Ha en fin dag!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere ;)

 

Synes at det har gått veldig bra denne uken.Har spist sunnere,og mindre snop.

 

Idag ble det også tid til å trimme litt,ble aerobic,35 min.1.3tp.

 

Har ellers vært en travel uke,så nå skal det bli godt med helg.Vi skal få besøk imorgen,ellers har vi ingen planer. Håper å få gått en tur på søndag og sanke enda noen trimpoeng :D

 

Ha en riktig God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag,og veiedag :-)

 

Har gått litt opp ,men regner med å gå ned til neste veiedag.Har mensen nå,og da går jeg alltid opp. :(

 

Vekt idag er 71,3kg. Håper å se 68 tallet til påske,da har jeg noen måneder på meg til å nå målet mitt. ;) Etter det skal jeg holde vekten igjen. :)

 

Har nå fått ryddet mye idag,og igår ryddet vi vekk julepynten og kastet ut juletreet.

 

Har også fått ukens første trimpoeng,ble zumba,og 1.3tp. Satser på 3-4 trimøkter denne uken.

 

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 trimøkter i uka høres veldig flott ut. Jeg har klart to så langt i år... men håper på 2-3 i uka framover. Må nok innse at jeg aldri blir av de mest sportslige, men håper at alle monner drar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet til snø på morgenkvisten idag,håper at den vil ligge en stund.Det blir jo litt lysere ute med snø på bakken ;-)

 

Vekten går nedover,og det er full skjerpings på småspisingen,og å spise sunnere. Jeg prøver å spise 1600 kcal,og prøver også å drikke mer vann.Håper på litt mer ned til veiedagen .

 

Igår hadde jeg trimfri,men skal trene igjen idag. Blir enten styrke eller zumba. Har fått 2,4 tp denne uken,men skal prøve å få minst 3 til.

 

Ha en fin torsdag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lørdag og helg :-)

 

Idag tar jeg en trimfri dag.Har nådd målet mitt med 5 tp denne uken,og det er jeg kjempefornøyd med :-) Skal prøve å få gått en tur imorgen også. :-)

 

Synes det har gått bra denne uken,og håper å ha gått noe ned til veiedagen...vel,vet at jeg har gått ned da,men er jo alltid spennende å se hva vekten blir på veiedagen.

 

Blir en avslappende helg.Skal kose oss med en bedre middag ,og en god film ikveld :D/>

 

God helg folkens :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag :-)

 

Da er det veiedag igjen.Har gått ned 700 gram ,og veier nå 70,6kg.er veldig fornøyd med nedgangen.Fikk 5,8 tp forrige uke,og ble en trimtur på søndag .

 

Denne uken har jeg som mål og få 5-6 tp,og gå ned 500 gram. :)

 

Inatt kom det mye snø her,og det blir så mye lysere med snø.Håper nå at denne snøen blir liggende en stund.

 

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdag :-)

 

Her har det kommet mye snø inatt.-5 grader nå. Blir nok snart snømåking her.;-)

 

Tar en trimfri dag nå etter 3 trimøkter denne uka.Fått 3,9 til nå.

 

Vekten har ikke gått mer ned,men er fornøyd så lenge den holder seg under 71 kg .

 

Jeg prøver å gå rundt 5000-6000 skritt pr dag eller mer.Kjøpt meg en sånn fitbit,men ikke funnet ut hvordan den funker enda.Fikk den for et par dager siden ,men ikke hatt tid/ork til å få den til å fungere. ;) Noen som har en sånn? :-)

 

Straks sette igang med husarbeid,og forbrenne noen kcal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det veiedag igjen. Har hatt en fin og avslappende helg. Ikke trent noe i helgen,men har fått 5,4 tp på en uke,og det er jeg kjempefornøyd med. :D

 

Ikke vært så flink i helgen. :( Ble noe snop og potetgull igår,men ble nå litt til kaffen idag også:-( Vet jo at det er pga av småspisingen at jeg går opp i vekt,men synes at jeg har blitt flinkere med det i det siste året :-)

 

Håper på noe nedgang til imorgen,hadde vært gøy å se 69 tallet snart!

 

Ligger på rundt 1600 kcal nå,men noen dager har det blitt 1900 kcal :-( Så tror nok at jeg har gått litt opp i vekt denne gangen :-(

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det veiedag igjen .Det ble som jeg tenkte.Har gått opp 200 gram :(/> ,så nå er det bare å brette opp armene og fortsette veien mot mål! vekt nå 70.8

 

Ergelig å ha gått opp ,siden jeg selv synes jeg har vært flink,men vet at det kan være at jeg har småspist litt i helgen,og spist 1900 kcal noen dager. MEN jeg gir meg ikke snart er jeg i mål!! :D/>

 

Denne uken har jeg som utfordring å gå ned 500 gram,og få 6 tp :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Vekten er på vei nedover igjen,noe jeg er kjempefornøyd med.Har vært veldig flink denne uka,og har også fått 4,2 tp til nå.Skal få et par til denne uken :-)

 

Har vært en travel dag,gjort mye husarbeid og fått tid til trim også(ble zumba idag).Imorgen tror jeg det blir styrke eller kanskje en gå tur.Får se på været ;)

 

Idag har det snødd hele tiden,så håper på opphold imorgen .

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi,ble nedgang på vekten denne veiedagen.Ser snaart nytt tall.vekt nå 70.2 kg. Har gått ned 600 gram :D

 

Ellers ble det 6.1 tp,og det er jeg fornøyd med.Satser på 6-7 tp denne uka,og forhåpentligvis et nytt tall!!

 

her snør det mye idag,så blir nok heller innetrim idag tror jeg.har satt zumba på planen.

 

ha en flott dag og ny uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig fredagen her og helga! Er veldig fornøyd med trimmen denne uken,har fått 5.7 tp til nå. Satser på et i helgen også.

 

Har vært flink ellers også,og håper å ha gått ned noe til veiedagen på mandag.

 

Denne uken har det kommet mye snø her,så det har blitt litt snømåking også.Håper at det ikke kommer så mye snø nå i helgen :)

 

har som "helgedeal" å være flink og ikke småspise, ellers kose meg med 1 sjokolade,og noen never potetgull imorgen.

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...