Gå til innhold

Lucillas hold vekten tråd .


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det veiedag igjen.Har gått opp 600 gram(er pga det månedtlige,så regner med å gå ned igjen til neste veiedag).Vekt nå 70.8kg.

 

Var ikke så flink i helgen,så den helgedealen gikk det dårlig med denne gangen :( Fikk 5.7 tp,og er fornøyd med det.

 

Denne uken skal jeg prøve å få 7 tp,og ned minst 500 gram. :)

 

Her blir det solskinnsdag idag,blå himmel nå,og ser nok sola om ikke så lenge.Godt etter det dårlige været som har vært nå. :)

 

Ha en flott dag og ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har bestemt meg for å holde vekten nå.Veier fortsatt 70.8kg ,og ser ut som om vekten trives på 71kg ;-) Jeg trener 3-4 ganger i uken,og spiser rundt 1700 kcal pr dag.

 

Jeg kommer nok til å skrive på denne tråden min en stund til,for det e kjekt med en tråd å oppdatere seg litt på :-)

 

Igår ble det trim,aerobic,og idag tror jeg det blir ergosykkel.

 

Ha en flott tirsdag :D :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så flott at du har funnet ut at du vil holde vekten. Har jo fulgt deg litt her inne og du virker veldig stabil på den vekten du har i dag. Da er det kanskje den vekten du lettest kan holde. Ikke vits å presse seg ned hvis en fyker opp igjen med en gang (snakker av erfaring...)

 

Det er vanskelig å holde vekten også det har jeg også erfart mang en gang. Ønsker deg lykke til videre i alle fall.

 

Hilsen fra naboen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett i det,Henna.Det er ingen vits i å gå ned i vekt ,for så å være på samme tallet nesten like etterpå :-)

 

Ja,jeg har holdt meg stabil på 71 tallet det siste året,og trives der.

 

Jeg prøver å få 6-7 trimpoeng pr uke,og spise sundt. Blir nok litt mer i helgene da,men klarer å skjerpe meg igjen når mandagen kommer ;)/>

 

Ha en fin Valentinesday og god helg :)/> :)/> <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

) Har ikke fått veid meg idag,må bytte batterier på vekten.

Mandag veide jeg 71.1kg,så er nok det samme jeg veier idag også ;)

 

Fikk ikke tid til trening igår da dagen var travel,men idag skal jeg få til en trimøkt igjen. Blir nok zumba idag.På mandag ble det aerobic,så blir oppe i 2,9 etter trimmen idag.

 

Ellers står husarbeid på planen. :-)

 

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :-)

 

Da er det påtide med en liten oppdatering igjen.Jeg har faktisk gått ned 600 gram på en uke,og er veldig fornøyd med det. :-) Jeg holder jo egentlig vekten nå,men å gå ned litt da. Vekt nå 70.4kg :)

 

Det ble 4,8 tp forrige uke,og denne uken satser jeg på ca 6 tp. Igår ble det ingen trim da jeg var på Morten Harket konsert "studio ! "..men idag blir det en trimøkt. Kjempefin konsert forresten :):)

 

Her smelter snøen mer og mer,og ser grønt på plenen igjen...:-)

 

Ha en fortsatt fin uke!!! :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Hei!!

 

Forrige uke ble det heller dårlig med trim,fikk bare 2,7 tp,men nå er det full skjerpings igjen,og satser på minst 7 tp nå.Idag ble det zumba,og fikk 1,4 tp.

 

Veiedag idag ,og har gått ned ,veier nå 70 kg :D Gått ned 400 gram på ei uke,og jeg som holder vekten.hehe.. ;)

 

Jeg vil nå helst ligge på 70-71kg så dette passer meg bra :D

 

Igår ble det fastelavnsboller her,men laget en sunn variant,og disse ble kjempegode(med kesam mager).Luftige og fine..namnam.

 

Ha en flott uke :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Ja,da er det veiedag igjen..Har gått OPP i vekt denne gangen.900 gram :o/>

Så nå er det full skjerpings igjen.vekt nå 70.9kg. Er nå fornøyd med å holde meg under 71 tallet.Det er der jeg vil være!

 

Spiste ikke så sundt forrige uke,og det ble litt ekstra snop og god mat i helgen også :(/> ,så skal brette opp armene,og fortsette de sunne vanene nå.

 

Spise mer frukt/grønnsaker,og skal trene 4-5 ganger denne uken.

 

Forrige uke fikk jeg 6.5 tp,og det ble 5 trimøkter.Kjempefornøyd med det :)/>

 

Fint vær nå,og det har begynt å spire ute. Det frister mer med gåturer nå,og tror nok det blir et par gåturer eller tre denne uken.Skal også trene aerobic,styrke og zumba. :)/>

 

Ha en flott uke :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

God tirsdag :-)

 

Er en uke siden jeg har skrevet her inne nå,men føler ikke noe behøv for å skrive her hver dag lenger.Synes at det går bra ,selvom vekten svinger med en kg opp/ned noen ganger. Denne veiedagen står vekten på 70.3 kg,så har gått ned 600 gram.

 

Fikk 5.6 tp forrige uke.Denne uken satser jeg på 5-6 tp.

 

Spiser sundt,kanskje litt over i helgene,men synes at dette går supert!! :-)

 

Ha en fortsatt flott uke :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

Hei!!

 

Litt forsinka med veiedagen ,men vekten er nesten på det samme som forrige veiedag,idag sto den på 70,2 kg .Det er jeg fornøyd med.

 

Er litt stolt av meg selv som ikke går opp i vekt da. ;)

 

Jeg trener regelmessig,annenhver dag ca,og spiser sundt.Denne uken har vært travel,så jeg har bare fått 2,7 tp,men er nå bedre enn ingenting.Forrige uke fikk jeg 5,6tp. Prøver å variere trimmen,og er flink til å trene styrke en gang i uken :-)

 

Nå nærmer jo påsken seg,bare litt over to uker igjen,og jeg skal være flink til da,og heller kose meg litt ekstra i påsken.Da skal vi på en liten ferietur også.Gleder meg til den :-)

 

Her er det meldt sol i helgen,og det er jo suuupert :D :D

 

Ha en fin kveld,kos dere masse i helgen B):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God fredag!!

 

Synes jeg måtte innom og fortelle hvordan det går.;-) Vekten holder seg under 70 tallet,så 68 tallet idag,kjempegøy(68.8kg) nå.Jeg har spist sundt og trent annenhver dag.Har gått ned 1,4 kg siden forrige innlegg

;)/>

 

Jeg spiser noe snop til kaffen,og koser meg litt ektsra i helgene,men alikevel,går jeg litt ned. Gøy. :-)

 

Her skinner sola,og det er varmt.har satt mange vårtegn.En fin tid vi er i nå.Snart er det påske også :-)

 

Ønsker dere en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!!

 

Har ikke skrevet her på noen uker,men ville bare oppdatere her litt :D/>

 

Vekten har kommet seg under 70 tallet nå,veier 69,3 kg .Trener 3-4 ganger i uken og prøver å kutte ut småspisingen.

 

Nå er det påske,og må innrømme at jeg skeier ut da,men prøver nå å få gått en tur. Vi overnattet i Strømstad(spahotellet der)fra tirsdag til onsdag.Der var det fint.Heldige med været også,men det blåste noe.

 

Ellers ble det shopping,og god mat.

 

Nå i helligdagene skal vi besøke familie,og vi får besøk :-)

 

Kos dere masse.God påske :D/> B)/> :)/> :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lucilla

God søndag! Nå er det et par uker siden jeg har skrevet på tråden min.

 

Siden forrige veiedag har jeg gått litt ned i vekt,veier nå 68,6kg.Så har gått ned nesten en kg siden sist.Nå har jeg som mål å veie 65 kg til sommerferien :-)

 

Skal prøve å få 5-7 tp pr uke.har ikke blitt så mange trimpoeng denne uken,men har fått 3,3 til nå,kanskje det blir et til idag.Tenkte gå en tur i finværet .

 

Jeg prøver å spise sundt,men skeier litt ut i helgene. Jeg spiser også mer frukt og grønnsaker. :)/>

 

Nå skal vi på båttur til Kiel (tirsdag-torsdag) dette gleder jeg meg til . Kommer ikke til å skrive her hver dag,men kommer innom tråden 2-3 ganger i uka. :)

 

Ha en fin uke :D/>

Endret av Lucilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

God fredag :-) Ser at det er et par uker siden jeg har skrevet på tråden.Det går bra med vekten,jeg har ikke gått noe særlig ned,den holder seg på 68,5kg noe jeg er fornøyd med :-) jeg har spist alle måltider,og har ikke så mye søtsug .

 

Har slitt mye med dette,men nå som jeg spiser hver 3-4 time så har jeg ikke så mye søtsug mer. Jeg skal prøve å komme ned til 65 kg men er fornøyd med å være der jeg også.

 

Jeg trener 3-4ganger pr uke,og går turer.

 

Nå er det snart helg,og 17 mai.Da skal jeg unne meg litt ekstra,får heller gå en lengre søndagstur.;)

 

Idag skal jeg pynte kake,og ordne bunaden,stryke skjorte,håper også å få til en trimøkt. :-)

 

Ønsker dere som leser en riktig god helg,og en flott 17 mai! :-) Hipp,hipp,hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

Nå er det noen uker siden forrige oppdatering.

 

jeg prøver å få minst 5 tp på en uke,denne uken har jeg bare fått 2,9,men tenkte prøve å få noen til nå idag og i helgen.

 

Ellers går det bra angående å holde vekten,jeg veier nå 67.6kg.Det er såå gøy å være under 70 tallet.Veldig uvant;-)

 

Koser meg masse ute i finværet om dagen,og har blitt litt solbrent. Det ble en lang gåtur i skogen på onsdag. Skal prøve å få gått en tur i helgen også.Idag står husarbeid på planen.

 

Ha en riktig god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Lucilla

Hei !

 

Titter innom tråden igjen.Jeg må jo oppdatere dere om hvordan det går ;) . Jeg står nå på 67,5kg,og er fornøyd med det.Prøver å komme opp til 5-6 tp pr uke.Nå er det jo sommer,og da blir det jo grillmat og iskrem B) B) ,men prøver nå å ikke å spise så mye av dette. Jordbær og vannmelon går det mye av...mmm :D;)

 

Denne uken har jeg fått 3,2 tp til nå,men jeg vil prøve på et par trimpoeng til,og kanskje noen gåturer.

 

Ha en fortsatt fin torsdagskveld,og God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lucilla

Da er vi inne i juli,og feriemåneden :-)

 

Vekten står nå på nesten det samme som sist 67,7,og det er jeg fornøyd med.Skal heller satse på å nå 65 kg når ferien er over.Skal holde vekten nå i sommer. :D

 

Jeg går mye turer,og skal trene 2-3 ganger i uken.Igår ble det 45 min zumba.Trimfri idag,og pån igjen imorgen.Da blir det styrketrening.

 

Jeg spiser fortsatt litt mellom måltidene,men skal prøve å slutte med dette. Sjokolade spiser jeg nå kun i helgene. Det er ikke lett å kutte ut småspisingen,men jeg prøver så godt jeg kan :)

 

Ønsker alle en fin juli måned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Gjest Lucilla

Nå er det nesten et år siden jeg skrev på tråden,og vekten holder seg på 67,7kg,vel 67,8 kg nå,men det er jeg fornøyd med.:-)trener 3 til 4 ganger i uken.og går tur.spiser sundt.har gått litt opp og ned,men er ok siden vekten ligger på 67 tallet:-)

 

Lucilla:-) god sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...