Gå til innhold

fru jojo sin vekt-dagbok!!


Gjest Skal klare det!!
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnlinn

Hei til meg selv og til deg :rolleyes:

Så deilig med vanlig dag igjen. Jeg er sikkert gal som ikke er så begeistret for ferie som jeg sikkert burde være. Men det gjør ikke noe. Startskuddet i går ble så som så. Vi var borte på middag og noe alkoholenheter ble det. Pytt sann. Var flink med maten da, og den lille trimmen ikke minst! Helgekiloen er trofast som alltid men sannelig var litt borte allerede til i dag. DET gir motivasjon. Ellers er livet litt tungt, men håper det snur snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Linnlinn

Hei til deg og meg selv :)

Sannelig har livet, eller min opplevelse av livet vært som er berg og dalbane. Alle følelser har vært representert flere ganger i døgnet. Jeg undrer meg om dette er normalt. Slitsomt er det ihvertfall...

I det jeg sitter og skriver syns jeg mye er bra. Friske barn for eksempel, frisk selv- tilsynelatende, jeg vet hva jeg skal ha til middag i dag og to dager til. Jobb under kontroll og dårlig tid som alltid. Vekta er grei og det er mye pga egen innsats. Har vært flink nå. Ser virkelig sammenheng mellom inntak, sug og følelser. Jeg blir automatisk sulten når vekta er for høy, utrolig hvor flink jeg er når vekta er slik jeg syns den skal være. Burde vel være motsatt??

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...