Thess81 Skrevet August 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 Dette var no dritt. Vekta var ikke der jeg ville i det heletatt! Har bare meg selv å takke for det! Men det skal snu, må trene mer og spise oftere og mindre. I dag har jeg trent lenger enn jeg har gjort på lenge, det var deilig! Sånn skal det fortsette! Lykke til i uken som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HeC87 Skrevet August 12, 2013 Rapporter Share Skrevet August 12, 2013 + 200 viste vekta! Detta likte jeg ikke,så ble en jogge tur i gråværet istad:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HeC87 Skrevet August 19, 2013 Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 -1,7 kg ned kjempe fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest heiidi Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 -1,7 kg ned :)/> kjempe fornøyd:) 1.7 ned er jo veldig bra, jeg har brukt 10 uker på å gå ned 3kg , men det går da ihvertfall ned selv om det er veldig lite hver uke. Formen begynner å bli litt bedre enn ingen form i det hele tatt, tror jeg merker at energien begynner å komme snikende her også 😊 så det er bare å fortsette, en dag om gangen som ei sa her tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HeC87 Skrevet August 22, 2013 Rapporter Share Skrevet August 22, 2013 1.7 ned er jo veldig bra, jeg har brukt 10 uker på å gå ned 3kg , men det går da ihvertfall ned selv om det er veldig lite hver uke. Formen begynner å bli litt bedre enn ingen form i det hele tatt, tror jeg merker at energien begynner å komme snikende her også 😊 så det er bare å fortsette, en dag om gangen som ei sa her tidligere. Ja det var en pang start,og det er bra:) Men det dabber nok av litt,andre uka er som regel verst når det kommer til vektnedgang:p Alt ned er jo supert:D Bra tanke gang,en gang av gangen,og ikke stresse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HeC87 Skrevet August 26, 2013 Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 1,2 ned! føler jeg er inni en god steam nå! holdt meg unna snoop og spist så sunt som mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Haltepinken Skrevet August 26, 2013 Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 Hei på dere! Jeg begynte for en uke siden med kurs på nett og jeg fører alt jeg spiser så godt jeg kan. Første veiing blir i kveld. Min utfordring er at jeg brakk benet i februar, og at jeg fremdeles ikke får løpe/gå på det mer enn med ortose og to krykker. Det betyr mye mer stillesitting, så når matlysten kom tilbake etter en måned eller to har vekten sakte økt.. Utfordringen min er å komme i aktivitet. Sykkel står i stua, men det er eneste treningsmåte jeg har i tillegg til situps osv. Jeg tør ikke sette meg større mål enn at jeg skal ned 15 kilo i første omgang, ellers mister jeg helt motet.. Heia alle dere flinke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest HeC87 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Mandags veiing: -1,3 kg:) nå går det virkelig rette veien:) 4,4 kg på 3 uker:) jeg går for 5 kg på en måned jeg da:) håper vekta er snill mot dere andre også Ha en suuuuper uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå