Gå til innhold

Steg 2


Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det der er jo dog den gamle måten å regne BMI på som ikke tar hensyn til om man er lav eller høy... Og ettersom jeg er lav skal egentlig BMI en være høyere, så det er slett ikke sikkert jeg har en lavere BMI enn deg etter den nye måten å regne på ;)

 

Jeg har blitt så forkjølet, så dietten har blitt utsatt til jeg blir frisk. Vekta har holdt seg stabil, så da stresser jeg ikke med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det der er jo dog den gamle måten å regne BMI på som ikke tar hensyn til om man er lav eller høy... Og ettersom jeg er lav skal egentlig BMI en være høyere, så det er slett ikke sikkert jeg har en lavere BMI enn deg etter den nye måten å regne på wink.gif

 

Jeg har blitt så forkjølet, så dietten har blitt utsatt til jeg blir frisk. Vekta har holdt seg stabil, så da stresser jeg ikke med det.

 

Stakkars deg, så kjedelig. huh.gif Riktig god bedring! smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det går ikke så bra her. Verken med slanking eller andre ting. Ikke noe alvorlig, men jeg føler meg konstant sliten. Prøver å snu på det da. Har begynt å legge meg mye tidligere om kvelden, så håper jeg at det skal hjelpe på. Nå er fokuset mitt på å få til en bedre hverdag, så får slanking komme litt i andre rekke. Det går som regel mye bedre når alt annet er på plass.

 

Så kommer jeg etter på under 10kg forum når jeg har mindre enn 10 kg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dumt å høre men slik er det litt hos meg også. Har akkurat hatt et atakk og vært på kortison-kur og er sykemeldt ut uken. Orker ikke tenke kilo, registrering og mat så tar en liten pause ;) Etter to kurs på rad med minimalt resultat ble jeg ikke oppfordret av kursleder til å fortsette heller akkurat, ødela sikkert kurvene hennes laugh.gif Men litt irriterende for innsatsen var beinhard men resultatet kom bare ikke. Kanskje kroppen trengte en pause?

 

Lykke til videre med formen i høst da Vennen smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare sunt med en pause innimellom. Det aller viktigste er jo å ta vare på seg selv, og det vil jo innebære å fokusere på forskjellige ting alt etter som hvordan tingenes tilstand er i øyeblikket.

 

Kjedelig at kursene ikke ga deg noe særlig uttelling. Nesten så du skulle krevd igjen pengene!

 

Noen ganger har kroppen en skikkelig motvilje til å gi slipp på fettet uansett. Og det kan jo være flere årsaker til det. Men spesielt hvis man har for mye kortisol, eller for lite av ulike vitaminer og mineraler som skal bidra til at kroppen greier å hente ut energi fra fettreservene.

 

Andre ganger forsvinner faktisk fettet, men fettet i fettcellene erstattes med vann, og man merker lite eller ingen endring på vekta, før vannet slipper tak...

 

Uansett veldig frustrerende, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal på julebord 28. november!

 

Målet er å komme meg under 60 kg til da. Det er 2,5 uker til, og 2,1 kg. Det skal jeg klare.

 

Hvordan jeg skal klare det:

 

- Trening/trim 3-4 ggr pr uke

 

- PSMF med oppkarbing hver 5. dag (Blir det lengre sprekker jeg bare. Ingen vits i det...)

 

Ja, da er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61,5 i dag :D To uker igjen, og 1,5 kg. Det klarer jeg!

 

Kjørte oppkarbing i går. Kjente på humøret og formen at det var på tide. Så nå er jeg klar for noen nye dager på diett ;)

 

Trening er aldeles ikke enkelt å få til. Men jeg har aldeles ikke vært sofasliter likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja... Ned 3 hekto i helgen er ikke feil :D

 

61,2 kg i morges. Men noe er dog ikke helt riktig her... Jeg var å lette etter julekjole i helgen, men jeg så feit ut i absolutt alt jeg prøvde. Da jeg kom hjem lette jeg frem en kjole i 42 som jeg har brukt for noen år siden, og den var nesten trang... :(

 

Så kan det være at badevekta har fjernet 3-4 kg? Eller er det det at jeg har fått så stor andel fett i forhold til muskler...? Det er i alle fall ikke bra! Gjett hvem som skal på trening i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 2 kg siden sist. Så GØY! :lol: Da kan jeg begynne forfra igjen :D:lol::D

 

(Nei, det finnes ikke gøy, bare trasig :( )

 

Jeg prøvde meg på denne dietten i vår, og syntes det gikk så bra. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det til nå...

 

En uke igjen. Mer enn 3 kg å ta av. Hurra! Gjett hvem som IKKE gleder seg til noe julebord <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, skjønner det ikke gikk så greit til julebordet, men det var vel hyggelig for det?

Jeg har hatt en skikkelig time-out og overhodet ikke tenkt GR og virkelig fråtset. Og det merkes... Men nå i dag kjente jeg at jeg hadde LYST til å stramme inn igjen! Tenk det sånn like før jul... Så jeg begynner å registrere nå igjen. Skal på julebord om 2 dager men det løpet er kjørt så sånn er det. Nå gjelder det bare å sakte men sikkert karre seg nedover igjen på et vis. Det er en stund til sommeren, er det ikke?wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...