Gå til innhold

Årets julepresang til meg selv


Anbefalte innlegg

I dag viste vekten et langt hyggeligere resultat. 63,9 kg, dvs. ned 1,9 kg siden første september, eller 2,4 siden tirsdag.

 

Hei.

Imponerende resultat! :)

 

Jeg kjenner også at jeg er mer sulten nå enn før. Jeg lurer på om det er kroppen min som prøver å få meg til å innse at den må ha mer mat, hvis den skal klare å komme opp i den vekten den var... Men dit skal den jo ikke! Jeg håper det går over om en stund, for det er såpass at jeg idag lurte på om jeg hadde spist frokost eller ikke, for jeg var like sulten som før jeg spiste rett etter jeg var ferdig...

 

Veiedag for meg til onsdag. Og denne uken har jeg vært flink og ikke snikveid bortsett fra 1 gang, og det var på torsdag, så det teller nesten ikke. Jeg håper å være kvitt "staffehalvkiloen" som kom på på mystisk vis, og gjerne litt til. Halvkiloen er det 100 g igjen av, så det må jeg vel iallfall klare.

 

Hatt noen utskeielser i helgen, i form av noen vinglass, men sånn må det bare bli. Sånn blir det nemlig etter at det magiske målet er nådd også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nok ikke fortsette med like mye nedgang resten av måneden, men nå som målet nærmer seg, er det egentlig greit. I går måtte jeg bare ha en ny prøverunde (har to bukser og to kjoler som jeg gjerne vil kunne bruke igjen), og den ene kjolen satt ganske bra nå. De buksene er fremdeles litt for trange, og den siste kjolen går i følge ei venninne, men jeg synes ikke den sitter pent ennå. Så jeg satser i første omgang på å gå ned ca. to kilo til, og så får jeg se hvordan det blir da.

 

Krepsen76, mulig det stemmer det du sier med at kroppen sier fra om at den vil ha mer mat fordi den vil opp igjen. Men det skal den jo ikke, så vi får bare kjempe mot. Lesser fortsatt på med grønnsaker og grove produkt. På jobben i dag var det helt greit, men etter middagen hadde jeg fortsatt lyst på mer mat. Passet dårlig at mannen lokket med kjeks da. :blink: Neste gang skal jeg heller ta meg et lite stykke kjempemørk sjokolade. Men jeg skal nok klare å holde meg innen kalorigrensen i dag likevel, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode som greier å holde fokus til tross for at magen knirker. Heldigvis har magen min vært mer enn fornøyd, så jeg har sluppet den utfordringen. Men jeg må spørre likevel, for jeg regner med at mine sånne dager kommer.... Hva i alle dager gjør dere når dere er sultne, men kalorigrensen "hindrer dere" fra å spise? Finner på noe annet sånn at fokuset kommer annensteds? Jeg er spent!!!

 

Og ellers så har jeg hatt en bra uke, og badevekten er mer enn fornøyd. Det er jeg også. Har gått end 1,2 kilo den siste uken, og er nå nede på 74,4. Det er med andre ord ikke lenge før jeg kan konstatere at jeg har nådd målet mitt. Planen er å komme til 72, for så å holde meg der ei stund. Så ser jeg etterhvert om jeg føler behov for ytterligere nedgang. Det er ikke sikkert jeg gjør det, men jeg får nå se. Time will show!

 

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen! Bra jobbet!!! Jeg er superimponert:-)

Har jo egentlig veiedag i dag, men er på hotell så det får bli i morgen. Jeg har absolutt ingen god følelse... Det virker som det ikke skal mer til enn små, små utskeielser før kroppen bare suger det til seg og beholder hver kalori! Og som dere skriver over her; de små utskeielsene vil jo være der i fremtiden også, så hvordan i all verden holder man vekta?? Vi finner det forhåpentligvis ut etter hvert :-)

 

Jeg har tidligere satt meg 65-kilos-målet "en eller annen gang før jul"; har imidlertid kommet til at jeg må ha et mer konkret mål i sikte enn det. Så 1. november er den store dagen. Da SKAL jeg veie 65! Og feire ett års bryllupsdag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode som greier å holde fokus til tross for at magen knirker. Heldigvis har magen min vært mer enn fornøyd, så jeg har sluppet den utfordringen. Men jeg må spørre likevel, for jeg regner med at mine sånne dager kommer.... Hva i alle dager gjør dere når dere er sultne, men kalorigrensen "hindrer dere" fra å spise? Finner på noe annet sånn at fokuset kommer annensteds? Jeg er spent!!!

 

Jeg klarer bare ikke å legge meg sulten, da kan jeg bare glemme å få sove... Grønnsaker er ikke vits i å spise, da blir jeg så fort sulten igjen. På sånne kvelder tøyer jeg kalorigrensen litte grann, spiser et hjemmelaget knekkebrød med masse mager cottage cheese og en liten skje med lettsyltetøy og drikker masse te eller vann. Og så strikker jeg! Da har både jeg og magen det mye bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode som greier å holde fokus til tross for at magen knirker. Heldigvis har magen min vært mer enn fornøyd, så jeg har sluppet den utfordringen. Men jeg må spørre likevel, for jeg regner med at mine sånne dager kommer.... Hva i alle dager gjør dere når dere er sultne, men kalorigrensen "hindrer dere" fra å spise? Finner på noe annet sånn at fokuset kommer annensteds? Jeg er spent!!!

 

 

Jeg forsøker først grønnsaker som gulrot og agurk. Hvis det ikke hjelper spiser jeg en skive eller knekkebrød med pålegg. På kurset sa de at det er bedre å spise enn og legge seg sulten de dagene. JEg prøver å tenke langsiktig og når jeg kommer så langt at jeg ikke registrerer lenger vil jeg jo spise når jeg er sulten. ;-)

 

I morgen er det veie dag. :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode som greier å holde fokus til tross for at magen knirker. Heldigvis har magen min vært mer enn fornøyd, så jeg har sluppet den utfordringen. Men jeg må spørre likevel, for jeg regner med at mine sånne dager kommer.... Hva i alle dager gjør dere når dere er sultne, men kalorigrensen "hindrer dere" fra å spise? Finner på noe annet sånn at fokuset kommer annensteds? Jeg er spent!!!

 

Hei.

Det er egentlig sjelden at jeg er sulten på kvelden, så som regel er det ikke så lenge til neste måltid. På dagtid tenker jeg "hardt" på at jeg har fått den maten jeg skal, at det er så og så lenge til neste måltid, og at selv om jeg er sulten kommer jeg ikke til å dø... Ser for meg at sulten må gnage på flesket mitt istedet, og det hjelper. Det er jo det jeg vil... :P/>

Tidligere har kvelden vært det svake punktet mitt, da var det ofte godteri eller potetgull. For jeg "kunne ikke spise kveldsmat" for jeg hadde jo spist nok resten av dagen... Nå har jeg laget meg rutine med en vaniljeyoghurt av den vanlige typen, ett sånt beger av de 4-pakningsbegerne (og ja jeg vet det er nei-mat, men jeg takler ikke kunstig søtstoff, og det går fint innenfor kcalgrensen.) Har litt Vita kornblanding med tranebær og blåbær og noen få rosiner. Det er nesten som godteri. Kornblandingen er sprø, og yoghurten og rosinene er søte. Jeg blir mett av en sånn porsjon iallfall. Denne kveldsmaten har iallfall hjulpet meg til å unngå å gå i fella med "bare litt sjokolade..." også er det igang...

 

Jeg har også tenkt endel på de små utskeielsene. Jeg lurer på om det for meg vil være sånn at jeg må kunne takle små utskeielser av og til, men fortsette og veie meg slik at jeg har kontroll. Ikke deppe fordi jeg går opp bittelitt,men satse på at det da forsvinner til neste veiing. Problemet med meg tidligere har vært at de små utskeielsene har vært nesten daglig. Skikkelig "gjort er gjort - spist er spist" mentalitet. :huh:/> Når en dag var over var det nye muligheter dagen etter, på godt og vondt. Nå tror jeg jeg har skjønt at små utskeielser skal man ha en gang i blant... Og er det fest og selskapeligheter på fredag betyr det at lørdag ikke blir lørdagskoslørdag. Ungene kan jo få godteri og potetgull selv om jeg ikke skal ha. Det er mitt valg å forsyne meg eller ikke. Tidligere har jeg også fått "veieangst" hvis jeg ser jeg har gått opp. Så har jeg latt vær å veie meg, og vips har flere kilo kommet på. Denne gangen må jeg følge opp...

Derfor er jeg glad for at vi skal følge hverandre også etter jul, når målet er nådd, og vi skal inn i holde vekten fasen.

Dette ble visst langt. Men - men... :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer maten med ShapeUp, og der er det slik at det en grønn sone som begynner litt under antall kalorier man skal ha og som går litt over. Så det er ca. 100 kcal slingringsmonn. Som regel har jeg klart å holde meg innom det. På dagtid er det ofte så hektisk at jeg ikke rekker å merke helt sulten, så da går det greit. Så kommer middagen, og da har det hendt at jeg har hatt lyst på mer, men jeg prøver å heller drikke litt mer vann/kaffe, slik at jeg ikke går over det planlagte der. På kvelden det samme, men jeg legger meg ikke sulten. Tar et knekkebrød og grønnsaker om jeg føler meg sulten, for ellers vet jeg at jeg ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, krepsen76!!! Superbra ;-)

Ingen magi her i gården: 69,4 i morges, det vil i praksis si at det har stått stille siden slutten av august nå... :-(((

Skal si denne skrotten kjemper i mot. Men OK, jeg setter alle kluter til og har på ingen måte tenkt å gi meg! Igjen gleder jeg meg over at jeg er ferdig med å se 70-tallet først, men jeg er såååå klar for å se 68! Mitt nye mål om 65 innen første november skal nok holde hardt, men det funker best for meg å ha en dato å forholde meg til.

 

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Veiedag. Og det var en glede! Ned 1, 7 kilo til 65, 8. Tror nesten ikke det er sant! Endelig under det "magiske" 67....

 

 

Hurra! Gratulerer! :-D

 

Hær er det ned 0,3 kg til 66.1. Jeg er fornøyd så lenge det går nedover! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så hyggelig med gratulasjoner. Føler at vi kan støtte hverandre både i opp- og nedgangstider. Det er bra!

 

Friskogfin, du har vel kanskje en vektterskel? Hold ut, plutselig løsner det og du går ned igjen. 65 innen november er fremdeles innen rekkevidde!

 

Jeg håper å nå 62 til 13.11. Og lurer på om endelig mål er 60. Men vet ikke enda. Har aldri veid så lite før jeg.... Eller - har vel det på vei til å bli større, men ikke bevisst, om dere skjønner... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Krepsen76! Gratulerer med 1,7 kg ned! Det ble jo et skikkelig hopp. Og det er ikke helt lett å vite hva som er det endelige målet. Når skal man være fornøyd? Hvor høy er du? Tror jeg har lest det, men er så glemsk av meg.

 

Friskogfin, det virker som om det er vanlig at kroppen kjemper litt i mot. Men den gir seg nok om en stund, og snart er det du som kan rapportere om et lite hopp. :) Kan være kjekt med en dato å forholde seg til. Selv laget jeg meg en liste over vektnedgang uke fra uke da jeg startet for å se omtrent hva jeg kunne oppnå før diverse ting skjer.Greit å ha litt oversikt og noen mål å strekke seg etter. :)

 

Vårsøg, det er uansett kjekt å se at det går den rette veien. :)

 

 

Selv har jeg vært veldig dårlig til å trene den siste 1,5 uka. Jeg har følt meg så sliten. Har fått for lite søvn og stresset med jobben. Men i dag skal jeg i alle fall bevege meg litt, selv om det ikke blir så mye. Burde absolutt prøve meg på litt styrke, men den delen er jeg svært lite glad i. Sikkert siden jeg slett ikke er så sterk, så det føles bare som et ork, og jeg har aldri merket noen framgang når jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sabine, jeg er også glemsk, vet ikke om jeg har skrevet hvor høy jeg er... Men jeg er 164 cm, og det er jo ikke så veldig mange cm å fordele vekt på... :P/> Jeg har aldri kommet noe særlig lenger ned enn 67 tidligere, derfor er det vanskelig å sette noe endelig mål denne gangen. Jeg tror noe av årsaken til at jeg er usikker også er at skinnet er jo ikke så "stappet" som det var for en stund siden... Det trekker seg vel forhåpentligvis litt sammen etterhvert.

 

Morsomt at du synes styrketrening er vanskelig å få til. Det synes jeg også... :huh:/> Jeg klarer bare ikke å motivere meg til å gjøre styrkeøvelser hjemme, og foreløpig er jeg ikke på treningssenter. Har planer om å begynne etter jul, men frem til da er det kun jogging på meg. Det er moro. Men sit ups, push ups osv er skikkelig kjeeeeedelig!!! Jeg håper at det blir med styrke som med jogging. Når jeg begynte å jogge i våres var det et slit å jogge bare noen minutter i strekk (fy, jeg var i elendig form... :(/> ), men nå er en mil ok. Så hvis jeg kunne komme dit at jeg kjenner at jeg kan jobbe med styrke og merke fremgang blir det bra. Det er jo visstnok lurt ift jevn forbrenning å ha god muskelmasse. Kanskje kan det også hjelpe litt på det slappe skinnet.

 

God helg alle sammen! Vi er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bukser som passer! Jeg skulle ut en liten tur i går, og hadde lyst til å ha på meg noe annet enn hverdagsjeansen (som også er litt romslig, men den går), så jeg fant fram to bukser som riktignok er blitt litt vide, men som jeg tenkte kunne brukes med belte. De så helt forferdelige ut, hang og slang, og beltet laget bare en bulk, og hjalp ikke i det hele tatt. Jeg hadde tenkt å vente litt med buksekjøp, men dro kjapt inom H&M for å se om jeg kunne finne en billig bukse som kunne passe. Joda, jeg fant flere som passet i livet (i størrelse 38 :D ), men selvsagt var de alle for korte, og flere butikker hadde jeg ikke tid til å gå på. Så det ble bare hverdagsjeans. Luksusproblem, men hva gjør dere andre? Venter dere med å kjøpe klær, eller fornyer dere garderoben hele tiden? Det er litt irriterende at de to buksene som ligger i skapet og som ikke passer helt ennå, også er i størrelse 38...

 

Krepsen76, jeg har begynt å danse, og danser nå ca. to ganger i uka. Det er morsomt og jeg får bevegd meg. Hvor intensivt det er, varierer jo alt etter om vi lærer noe nytt og det derfor går sakte, eller om vi danser det vi har lært i et høyere tempo. Men det er i alle fall bevegelse som jeg trives med, og som jeg har lyst til å fortsette med. Treningsstudio hadde sikkert vært lurt, men da føler jeg at jeg må gå dit flere ganger i uka, og jeg vet at jeg ikke kommer til å få tid til både treningsstudio og til å danse flere ganger i uka. Det beste hadde vært et kurs jeg kunne gå på en gang i uka, men tror ikke det finnes noe slikt. Og hjemme... jeg er ikke disiplinert og motivert nok, og kan også for lite. Alle anbefaler armhevinger, men jeg trenger noe lettere og som gir meg følelsen av å lykkes, for armhevinger blir jeg bare motløs av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske alle en god helg!

 

Krepsen 76; du burde virkelig prøve å komme igang med styrketrening, det er jo en treningsform der du merker fremgangen veldig godt og fort, og ikke minst SER du forskjell; den type forskjell som vi liker! Kjedelig, ja, men verdt det, spør du meg... Økt muskelmasse skal jo også hjelpe til å holde forbrenningen godt i gang. Det setter i hvertfall i gang mye underveis; jeg er kokvarm i minst et par timer etter ei skikkelig økt :-)

 

Sabine; jeg har ikke kjøpt nye bukser til "vanlig bruk" i det siste, vil vente til jeg er litt nærmere målet mitt. Foreløpig går det helt greit med de buksene jeg har, de er bare litt mer behagelige å ha på... Det jeg har kjøpt meg, er to nye turbukser, en i Goretex og en softshell. Dette var ting jeg uansett måtte ha nå, og de passer sånn aaaakkurat... Har en baktanke med det; dette er DYRE ting som absolutt IKKE skal bli for trange om et år eller to!!!

 

Men det er deilig, ikke sant, å merke at kroppen endres?

Denne uka blir det masse trimpoeng, jippi!

 

(og forresten, snikveiing i dag var lovende...!)

 

Ha en fin helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sabine; jeg har handlet litt nytt, men jeg har også endel gammelt jeg nå får på meg. Det er først fremover nå jeg virkelig får "problemer". Hadde en runde i klesskapet i helgen, og ting jeg brukte for et par år siden (før jeg gikk opp igjen... :angry:/>/>/> ) passer nå ganske bra. Jeg har ikke tenkt til å fornye garderoben min helt ennå, det er litt tidlig. Men, har et håp om å være nære målet i november, da reiser jeg til London med tom koffert... :P/>/>/>

 

Joda, jeg skjønner det med styrketrening. Og jeg skal prøve ennå hardere å komme i gang... :)/>/>/>

 

Håper dere alle har hatt en fin helg. Vi havnet uplanlagt på fest på lørdag, men jeg synes faktisk jeg var ganske flink likevel. Jada, det ble endel glass vin, men potetgullskål og sjokoladeskål fikk stå nesten urørt. Det som var en glede å oppdage var at det plaget meg ikke at det stod der, og det gikk fint å ta bare et par biter sjokolade. Det holdt liksom. Tidligere hadde jeg måttet kjempe for å la skåla stå, og nesten hatt sikkelet rennende nedover haken. ;)/>/>/> Jeg håper og tror at noen måneder med veldig lite slikt har fått meg til å være fornøyd med mindre mengde.

 

Jeg har tenkt litt på det med sjokolade, for det er egentlig en vanskelig greie for meg. Men - så har jeg tenkt sånn at det er egentlig den første biten som er best. Når ikke sjokoladesmaken er i munnen fra før, om dere skjønner. Bit nr 2, 3, 4, 5 smaker ikke like godt somd en første, men jeg måtte alltid ha en til og en til, akkurat som om jeg lette etter den første gode smaken. Og da kunne det fort bli mye. Det er deilig at det ikke er sånn lenger.

 

Moro at snikveiing er lovende Friskogfin. Jeg har vært standhaftig å ikke snikveid, håper jeg får positiv overraskelse på onsdag, for nå har jeg jo virkelig ikke peiling på hvordan jeg ligger ann.

 

Forresten savner jeg Travel83 og Snart snuppe. De var jo med på den forrige tråden, hvor har de blitt av??? Travel83 var såvidt innom på begynnelsen av denne tråden, men det er lenge siden nå. Håper alt er bra med dere, og at dere slenger dere med oss igjen!

 

Vel. Skravle, skravle... Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formidag. :-)

 

Jeg har også klær i skapet fra før jeg gikk opp igjen... :-S og jeg hadde en handlerunde i sommer, hvor jeg gikk besjerk på salg.. hehe... de klærne var nesten trange nå når jeg begynte, men nå sitter di som støpt. synn de blir store igjen før jul, men da må jeg ut å shoppe litt til! Ikke meg i mot! :-D

 

Jeg opplever at jeg når jeg føler meg bra i klærne jeg går i er motivasjonen til å fortsette nedover også tilstede. At jeg presser ikke bare kroppen ned i vekt for å se bra ut, men for å være sunn også. Man kan jo se bra ut uansett hvilken størrelse man er i, bare man kler seg etter kroppen. ;-)

 

HElgen har vært sånn passe på kostholdsfronten, ikke oversteget så veldig kalorimessig, men mye usunnt og lite frukt/grønnsaker.. Har veid potetgullet å spist 50 gram om dagen i helga. sammens med sjokoladen min (som er søtet med stevia)25 gram. Men jeg vet jeg samler veske når jeg får i meg så mye salt så jeg er spent til onsdagen... i dag har jeg startet på ny frisk og har laget kyllingsalat. middagen er planlagt og det blir wok med biffstrimler! :-D gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: -Hvor vanskelig skal det være ?!??!! 69,4 kg, -IGJEN.

Sist uke hadde jeg et inntak på 1500 kal i snitt (og jeg skriver opp ALT), og 11 trimpoeng. Jeg hadde faktisk håpet at det skulle vises på vekta... :-(

Mitt andre delmål på 69 kg har vist seg å være myyye verre å få til enn jeg trodde. Men jeg blir litt fandenivoldsk og tenker at "nå skal jammen hodet vinne over kroppen", jeg skal f.... ikke gi meg!

Trøster meg med at jeg f ø l e r meg slankere (!), og har nådd målet mitt om midjemål 80 cm.

 

Gyver løs på ny slank uke med innbitt blikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: -Hvor vanskelig skal det være ?!??!! 69,4 kg, -IGJEN.

 

Mitt andre delmål på 69 kg har vist seg å være myyye verre å få til enn jeg trodde. Men jeg blir litt fandenivoldsk og tenker at "nå skal jammen hodet vinne over kroppen", jeg skal f.... ikke gi meg!

Trøster meg med at jeg f ø l e r meg slankere (!), og har nådd målet mitt om midjemål 80 cm.

 

Gyver løs på ny slank uke med innbitt blikk :-)

 

Hei.

Så bra at du ikke gir deg!!! Det er vel en sånn berømt, irriterende vektterskel dette? Du virker jo så flink, all ære til deg som skriver opp og har bra med trimpoeng. Da må nok bare kroppen snart innse at slaget er tapt, og hodet vinner. Jeg krysser fingrene for at terskelen snart er overvunnet og at du fortsetter nedover. Jeg heier på deg! :)/>

 

Det er flott at du ikke gir opp, men er standhaftig og fortsetter med det du vet egentlig virker! Og at du føler deg slankere og har nådd midjemålet er jo veldig bra.

Lykke til med ny uke, jeg skal på vekten imorgen, det er med noe blandede følelser. Hadde jo kjemperesultat sist uke (-1,7kg) men kan liksom ikke tro at det stemmer. Jeg er rar... Ikke tror jeg på det hvis jeg går opp (hadde jo +500g for ikke lenge siden) og jammen tror jeg det ikke hvis jeg går ned heller... Så målet mitt imorgen er å fremdeles se 65 og noe, da skal jeg tro på det! :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: -Hvor vanskelig skal det være ?!??!! 69,4 kg, -IGJEN.

Sist uke hadde jeg et inntak på 1500 kal i snitt (og jeg skriver opp ALT), og 11 trimpoeng. Jeg hadde faktisk håpet at det skulle vises på vekta... :-(

Mitt andre delmål på 69 kg har vist seg å være myyye verre å få til enn jeg trodde. Men jeg blir litt fandenivoldsk og tenker at "nå skal jammen hodet vinne over kroppen", jeg skal f.... ikke gi meg!

Trøster meg med at jeg f ø l e r meg slankere (!), og har nådd målet mitt om midjemål 80 cm.

 

Gyver løs på ny slank uke med innbitt blikk :-)

 

Hold ut! Lytt til magefølelsen som sier at du er slankere. Har du ligget på 69,4 før i en lang periode? kroppen husker mye rart og nå kan det være at den tenker at hær har jeg vært før, jeg blir hær... eller så har kroppen tatt en liten slankepause å gir deg en liten utfordring. Ikke gi deg og fortsett med det gode arbeidet med å skrive ned alt. Det gir resultater skal du se! Husk at muskler veier mer enn fett...

 

i dag har jeg hatt 0,2 trimpoeng og gleder meg til i morgen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for alle oppmuntringer på min utrolig langsomme vei nedover :-)

 

 

Jeg bruker å stangnere på 65.. kan ikke si at jeg gleder meg til den kneika. Men over den skal jeg! eventuellt under...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram ned! :-D Jeg er fornøyd og landet på 65.5 kg i dag. 0.5 kg til delmål og 2.5 til målet! :-)

Hipp hurra!

Prøvde en bukse i mårrest, den passet fint rundt magen, men sitter enda litt på lår å rompe.

Av erfaring vet jeg at det er dær cm sniker seg senest av hos meg... nermer meg nok en størrelse 36 oppe og henger fortsatt på en god 40 nede liksom...

 

I dag er jeg litt matlei kjenner jeg.. skal bli en utfordring og finne noe jeg vil spise. en utfordring jeg tar på strak arm! *supermotivert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dagens vekt var 65,7, det betyr 100 g ned. Det er jo ikke allverden, men jeg er fornøyd likevel, siden jeg hadde 1,7 kilo sist uke.

 

Bra jobbet Vårsøg! Over halvkiloen når målet er så nær er jo kjempeflott!!! :)

 

Joggetur på meg i ettermiddag, har begynt å få litt vondt i et kne, men satser på at det gir seg. Vil ikke, kan ikke, orker ikke, fikser ikke å få skade nå!!!

 

Ha en fin dag alle flinke jenter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...