Gå til innhold

Nettmøte med kursleder Alvhild Frøland 3.10 kl 20:30 - 21:30


Alvhild
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

 

Jeg er kursleder for Roede både lokalt på og på nett.

Nå tenkte jeg å holde et lite møte her på denne tråene 3. okt 2013 for mine deltaker og alle andre som måtte ønske å være med!

 

"Møt opp" med spørsmål og godt humør! Og husk at det ikke finnes dumme spørsmål.

 

Sees den 3. okt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen.

 

Jeg er kursleder for Roede både lokalt på og på nett.

Nå tenkte jeg å holde et lite møte her på denne tråene 3. okt 2013 for mine deltaker og alle andre som måtte ønske å være med!

 

"Møt opp" med spørsmål og godt humør! Og husk at det ikke finnes dumme spørsmål.

 

Sees den 3. okt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg meldte meg inn på nettsidene i slutten av juli. Har gått ned 10,1 kg. Det er jeg stolt av. Men klarer ikke å spise nok. Kommer tilbake den 3, kanskje jeg får svar.

Marit

 

Hei Marit.

 

Hvis jeg har regnet korrekt har du gått ned litt over vår anbefaling på maks 1 kg i uken. Du spiser litt for lite, ja.

 

Jeg vil anbefale deg å ha fokus på fett - rettere sagt sunt fett. Har du lagt merke til at noen matvarer er merket med et hjerte? Dette kaller vi for hjertevennlige valg.

Vær obs på å bruke mer hjertevennlige valg som nøtter, avokado, oljer, fet fisk o.l.

 

4 valnøtter er f.eks ca 100 kcal. Som du sikkert forstår er de hjertevennlige valgene veldig energitett og derfor veldige gode alternativer når du vil spise mer kcal, men på en sunn måte.

 

Du vil lære masse om fett på et Roede-kurs. Det er faktisk et av temaene i sesongen som er nå.

 

Masse lykke til videre med livsstilsendringen din!

 

Sees den 3.10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...