Gå til innhold

lätt og lagom


Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det på tide å komme seg opp av hengemyra, slutte å synes synd på seg selv, brette opp ermene og ta tak! Noen som har lyst å følge meg i den innbitte kampen mot de forhatte kiloene?

Litt historikk: har alltid vært en av de "store", ikke av de lubne eller tjukke, men av de store...har gått på Grete Roede kurs flere ganger med hell,og vet at det er dette som hjelper...det vanskelige starter etter at målet er nådd, og det er her jeg går på en smell HVER gang! For man skal jo aldri tilbake til der man var....men, nå er jeg snart det, trass alle lovnader som jeg har gitt meg sjøl.Gamle vaner sniker seg tilbake, det er nesten komisk hvordan man kan lure seg selv til å tro at pytt pytt....resultatet uteblir dessverre ikke, nå er jeg bare 6 kilo unna der jeg lovte meg sjøl at jeg aldri skulle tilbake.

Målet er i første omgang å gå ned fra 80,1 som var dagens vekt i morges uten klær, til 75 kg, vet at det er mulig å gå ned en kilo i uka, og setter som et realistisk mål å nå 75 kg til 2.desember.

Lyst til å bli med, så kan vi støtte hverandre og "dra lasset sammen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nuxilu!

 

Jeg tenkte det samme som deg i går, nå skal jeg ta meg sammen og begynne "kampen" mot kiloene. Jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen du har, det å være litt stor, at GR fungerer, men likevel gå på en smell en stund etter målet er nådd. Jeg så ikke innlegget ditt i går og har derfor startet min egen tråd... du er hjertelig velkommen til å henge deg på der. For øyeblikket er det meg og en til :) Tråden heter "6kg som skal av.... noen som vil slå følge på veien?"

 

Hilsen Ayra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...