Gå til innhold

Kurs


Gjest fia50
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
Gjest sågodtjegkan

Hvordan finne et kurs som egner seg for rullestolbrukere, både access og en kursleder som har greie på energiforbruk for oss som triller og trener annerledes enn fotgjengere.

Hei!

Første gang jeg prøver meg i forumet, så jeg er spent på om jeg får det til!

Her er noen tanker:

 

Må du gå på et fysisk kurs?? Kan du evt kjøpe et solokurs og be kursleder komme hjem til deg?

Jeg sitter ikke i rullestol, men er bevegelseshemmet med bekkenløsning. Har prøvd vanlig kurs to ganger, men det ble et solid prakk med reisen dit...sitte på stol i en time...høre på alle andre somhåvet inn trimpoeng...og i det hele tatt føle på at man er noe anderledes. Nå går jeg nettkurs. Og det ironiske er at jeg får bedre oppfølging nå enn da jeg gikk vanlig kurs. Den damen her leser alt jeg skriver...og ser på registreringene mine hvordan jeg spiser. Tilbakemeldingene gjelder altså BARE meg og ikke masse andre folk. Hun heter Elin Unosen tror jeg, og sier at hun har slanket bevegelseshemmede før :-)

 

Hva med å kjøpe et dyrt ekspresskurs-for-en for å få hjelp til å komme i gang? Og sikre deg et lokale med enkel tilgjengelighet??? Og deretter hoppe over på nett?

Håper dette ga deg noe å jobbe videre med i alle fall! Lykke til. Håper du finner en løsning, for det fortjener du. Smilefjes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Alternativt nettkurs, jeg er i full fysisk form foreløpig men har MS og har fatigue og kan ikke alltid være like aktiv som jeg skulle ønske. Har prøvd flere kursledere men er godt fornøyd med henne jeg har nå, Fride Myrseth. Hun har bla annet hatt årets nettslanker som også hadde ME og ikke kunne trimme i det hele tatt. Som nevnt over så leser hun alle mine rapporter og jeg kan spørre og grave så mye jeg vil hele uken via meldinger på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...