Gå til innhold

Juleslank


Gjest Gressenka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Dag 23 av 28

 

Fredag veide og målte jeg meg.

Resultatet var 1,2 kg ned og 5 cm inn💃💃💃

 

Har trent 13 min styrke hver dag, gått 1-1,5 time rask gange på vei eller terreng alle utenom en dag. 2 kg igjen, klarer jeg 1 kg pr uke?? Jeg begynner å få tro på det😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest SelmaP

Jeg ligger nok på ca 1200 kal i gjennomsnitt. Spiser mer i helgene, og har etpar dager med ca 500 kalorier ala 5:2 dietten. Jeg har tro på variasjon i kaloriinntaket, tror ikke kroppen går så fort i sparebluss/vektplatå da.

Jeg har godt med energi og er ikke sulten.

Jeg tror du har rett, spørs om ikke jeg også må tilbake til dette nivået for å få fremgang. Du er virkelig utrolig flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 24 av 28

 

Trent styrke og gått en time rask gange 😊

Bra kaloridagðŸ‘ðŸ»

4 dager til av mitt delmål nr 2 er gjennomført og oppsummering av det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 27 av 28

 

Bra kaloridag, trent styrke og gått en time rask gange, gjort endel husarbeid💪

 

Veiing og måling på lørdag, en dag til å gjøre resultatet på dette delmålet så bra som mulig💃ðŸ»ðŸ’ƒðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Resultater etter 28 dager slanking - dette var delmål 2 - første delmål var 30 dager så det blir ca 8 uker til sammen.

 

Minus 3,8 kg etter 28 dager(det blir 8,4 kg på 8 uker).

 

Inn 4 cm fordelt på 8 plasser siste uka, inn 18,5 cm på 28 dager(inn 50,5 cm på 8 uker.)

 

Minus 10 cm rundt sideflesket🙈🙈🙈

 

Ca 2 størrelser mindre i klær, og klærne sitter mye penere på💃ðŸ»ðŸ’ƒðŸ»

 

Har trent som jeg hadde planlagt, har oppnådd vekta jeg hadde planlagt..

 

Nytt delmål:

Dag 1 av 14

Da skal jeg være ferdig slanket

Da skal jeg se 67 tallet og være gått inn 5 cm til..

Da skal jeg føle meg helt vel i kortbukser, shorts og bikini🙈😊

 

Jeg forsetter med samme treningsopplegg, det skal være en livsstil😊💪💪

 

I dag er styrke gjord unna før frokost, samme med 1,2 raske mil på trimsykkelen 💪

 

I dag skal jeg på fest, tenker jeg går på byen og belønner meg selv med noen nye klesplagg💃💃

 

Ha en fin lørdag og ei god helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 5 av 14

 

Rensedager i går, i dag og i morgen. Frukt, grønt og smoothie av bær og juice. Kokt vann med sitron og lys te.

Har trent styrke alle dager, gått i fjellet eller rask gange langs vei alle dager utenom mandag.

 

Skal på tilstelninger fredag, lørdag og søndag. Her gjelder det å gjøre gode valg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 10 av 14

 

Fredag hadde jeg gått ned 1,4 kg og inn 6,5 cm. Nærmer meg målet og stabilisering.

 

Har trent hver dag, inntatt for mange kalorier i helgen, spent å se om det ødelegger for resultatet til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 14 av 14, dette delmålet er også nådd, trodde jeg skulle gå ned 2-400 gram denne uka, men hovedmålet var å se 67 tallet. Jeg er faktisk noen få cm smalere enn det målet varðŸ‘ðŸ»ðŸ‘🻠nå kan sommeren komme, jeg er klar til shorts og bikini😅

 

67,6 kg, samme som forrige uke, inn 2 cm fordelt på 4 plasser denne uka.

 

Ned ca 10 kg på 10 uker, inn ca 10-11 cm i midjen, 12 cm rundt sideflesket, og 5,5 cm rundt låret😊

Str 40 sitter pent på, det passer til en middelaldrende dame på 171 cm over bakken😊

 

Stabiliseringstiden er her.

 

Plan:

Være aktiv i slankegruppa på FB

Spise godis en dag i uka

Ca 1 t trening/tur/sykling hver dag

Være aktiv, unngå sofa og tv titting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Gressenka

Dag 9 av 20 stabiliseringsperiode, ferie på dag 20😄😄

 

Har holdt de løftene jeg gav meg selv i innlegget over, har gått ned 200gr og inn 1,5 cm første ukaðŸ‘ðŸ»ðŸ‘ðŸ»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Takk for det blå blomst😊

 

Dag 14 av 20, en uke til ferie, hurra 😊

 

Har ikke trent mer en 2 dager med styrke, tenker å få gjort dette hver dag fra i morgen😊

Har derimot gått mye på fjellet, lange deilige turer, har spist litt lite til at det er stabilisering....

 

Har gått ned 1 kg, er 66,4 nå.. Og gått inn 3,5 cm denne uka😊

Så jeg har noe å gå på i ferien da😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnlinn

Hei, snakk om seier! Hvor henter du motivasjonen fra? Er det en god ide å jobbe med 14 dager om gangen? Du har vel hatt 100 dager før eller husker jeg feil? Jeg er kraftig imponert! Stå på!

 

Klem Blå Blomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Gressenka

Dag 3 av 23

Opp et par kilo og ut endel cm i løpet av sommeren. På tide å ta grep igjen, ikke la dette bli som vanlig, nemlig at jeg går opp 10 kg før jeg klarer å ta meg i sammen.

Håper å se 67 tallet om 3 uker, og ha gått inn det meste av de cm. 67 tallet er passe for meg😊

 

Dette har vært en ganske bra uke, trening og aktivitet er på plass og har vært på plass det meste av sommeren. Det er spising som er min utfordring. Men, kjenner bra motivasjon.

Fredagskosen var 3 håndfuller nøtter og en liten kaffe med Baylis. Er under kalorimålet😊

 

Skal på en liten fest neste helg, håper på ned 1kg og inn 1,5 cm i midjen.. Skal på en større fest om 3 uker, gleder meg, da skal jeg være på plass igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Hei, snakk om seier! Hvor henter du motivasjonen fra? Er det en god ide å jobbe med 14 dager om gangen? Du har vel hatt 100 dager før eller husker jeg feil? Jeg er kraftig imponert! Stå på!

 

Klem Blå Blomst.

 

Takk😊

 

Jeg henter motivasjon ved å fokusere på helsegevinst i et sunnere kosthold og trening, altså energi og den gode følelsen ved å bruke kroppen. Så liker jeg å føle at jeg ser bra ut, at jeg kan handle det meste av klær, er nok veldig forfengelig.

 

Jeg skriver opp vekt og mål i et skjema hver uke, det motiverer meg å se at det går nedover. Jeg oppdaget at kortere delmål gav meg mer motivasjon. Jeg setter mål mot en fest eller jul eller 17.mai, ferie m.m Det som virkelig klarte å motivere meg rett før påske var at jeg ville inn i bunaden til 17.mai og konfirmasjon 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 5 av 23

 

Det har vært ei aktiv helg, og kalorinivået er helt innafor😊😊 satser på at motivasjonen forsetter, sitter her og er litt forfjamset over at jeg klarte å ta meg i sammen så kjapt😳😳

 

Har gjort mange gode valg i helgen.. Spiste de nøttene jeg hadde planlagt, en Baylis på fredag, var bedt på 3 rettere middag på lørdag og takket nei til alkohol, spiste et lite stykke pizza ned familien i dag for selskapets skyld, takket nei til brusen som fulgte med.

2 timer rask gange i går og 2 i dag 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

Dag 11 av 23

I går viste vekta 68,4, ned 1,2 kg. Målebåndet viste minus 8cm💪ðŸ»ðŸ’ªðŸ»ðŸ’ªðŸ»

Så jeg er nesten tilbake, 1 kg ned og noen cm til så er det stabilisering igjen💃ðŸ»ðŸ’ƒðŸ»

 

God lørdag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Gjest Gressenka

Da var jeg tilbake, stabilisering er ikke min greie ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜

 

Dag 5 av 32

Veide 73 kg på lørdag, og skal ned 5 kg - igjen😅

 

Håper å se 72 tallet på lørdag, og inn 1 cm i midja😊 Da er det konfirmasjon, deretter 17.mai, uka etter er det fest. Da satser jeg på å være noe med 71 kg og enda en cm smalere i midja😊

I dag har jeg trent og spist suppe med få kalorier, frukt og grønt resten av dagen 😊

Trening og sunne matvalg er planen🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest Gressenka

Da var jeg her igjen, og fant min gamle tråd, like greit å fortsette på den. Skulle bare byttet navn til jojo-slankeren?

Har byttet jobb siden sist, noe som har medført veldig ustabil rytme samt vært veldig utslitt til tider. Ingen god match for sunn livsstil. Sofa, spising og serier har vært yndlingsaktiviteten utenom jobb, dermed sinnsykt mange kilo opp på kort tid.

Begynte vektnedgang 16.april, veide sikkert ca 82 kg da. På fredag veide jeg 75,6, skal ned til 68-70 kg.

- har som mål å gå tur hver dag, komme over 10000 skritt på klokka, øke farta/kondisen (har klart det til nå)

- godisstopp fra 16.april til 8.juni(går flott)

- telle kalorier og være i underskudd hver dag(går også bra)

- være mer aktiv(har holdt det målet og)

Nå som jeg har lest gjennom min gamle tråd lurer jeg på om jeg skal prøve å gjenoppta mine 10-13 min styrke hver dag. Skulle likt å må målene fra 2015?

Må kjenne litt på det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gressenka

På jobbreise, har tatt både gode og dårlige valg, men holder meg til kaloriunderskudd. Fikk ikke så mange skritt som jeg ønsket i går, håper å få tatt det igjen i dag. 

Kjenner at jeg er lei av å være så streng med spisingen, men sommeren er startet og de siste kiloene sitter rundt mage og lår. Har satt meg som mål å ikke spise godis på 8 uker, det er enda 2 uker igjen. Det skal jeg klare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...