Gå til innhold

Ikke ny, men starter på nytt og for siste gang

Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Så leit å høre at gnisten mangler for tiden Solstråle79. Jeg vet selv hvor tungt alt blir når det er slik. Er det ikke noe du kan komme på som kan "peppe" deg opp litt? Litt fri uten barn gjør jo alltids susen... Da jeg begynte livsstilsomleggingen pleide jeg å se "The biggest loser" på Nettflix og YouTube for å holde motivasjonen oppe. :lol: Jeg trenger det ikke nå lenger, men ett eller annet hyggelig program du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 529
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest nueva vida

God søndagkveld, jenter!

Håper piffen kommer tilbake, solstråle! Du har annet å tenke på for tiden med diabetesen som krangler og nyrene som skal sjekkes. Jeg syns du skal gjøre det beste ut av det, gi deg selv noen hverdagspauser. Om det er en god bok, en gåtur eller et bedre måltid (sunt).

Pitabrød;

3 dl vann

25 gr gjær

1ts salt

1dl rugmel

6 dl hvetemel

Rør i deig, og ta den ut på bakebenken. Rull boller og la de heve 20 minutter på bakepapir.

Kjevle så bollene til små kaker på ca 15 cm, la disse heve på benken i 30 minutter.

Legg så pitabrødene på stekebrett. Snu dem slik at bunnen blir liggende opp under steking.

Stek på 250 gr i 6-8 minutter.

Ja, som oftes så blåser de seg opp, men innimellom blir de selvfølgelig ikke helt perfekte. Da pleier de være veldig greie å bare snitte litt inni.

Vi syns de er supergode, og utrolig mye bedre enn hatting.

Har gått trimrunden i dag også, så denne uken har jeg 2 kondisjonsøkter og 2 styrkeøkter. Det er jeg veldig tilfreds med. Over 7tp :D

Motbakkene og joggingen er forferdelig tung. Beina er konstant tunge, men jeg vet at en dag blir jeg belønnet for innsatsen.

Jeg har blitt flink til å pushe meg max under hver økt. Det kjennes etterpå, men det vil jo også belønne seg.

Maten denne helga har vært bra. Det blir litt kosemat, men den har vært sunn og god.

I går ble det popcorn. Lite kcal og veldig godt :)

Men nå har jeg akkurat druknet meg i pistasjnøtter....uffda... Så veldig godt, ble jo litt for mange... Har registrert, og jeg er innafor dagens inntak. Og uansett; nøtter er sunt for hjertet mitt ;)

I morgen er det ny uke, nye muligheter. Jeg gleder meg. 8 uker til veiing...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PippiLotta:-)

Nå har jeg skrevet av oppskrift, så nå blir det pitabrød!

Ellers har jeg hatt dumme tanker igjen... Jeg har jo kjent at sukkersuget var borte, (ble påminnet det da jeg skrev det her..) og plutselig kom dumme tanker om hva som ville skje om jeg bare prøvde en bit godis etter ungenes lørdag.. Gjett hva som skjedde. Plupp, 3 krokodiller og 4 biter sjokolade forsvant i gapet. Like idiotisk som en venn av meg som sluttet å røyke. Etter et par måneder skulle han prøve èn røyk, bare for å se om det fremdeles var godt. Det var det IKKE - og derfor tok han en til, for å se om den heller ikke var god! Og dermed var dagligrøykingen tilbake. LIKE DUM føler jeg meg nå! For tror du ikke, at etter godis-snikingen, ble jeg sulten! Kjempesulten, og spiste en STOR kveldsmat! Glem dagens tillatte kalorier - det ble knust!

Så nå sitter jeg her og bekjenner og føler meg - ja, dum... <_< . Godt det er hverdag igjen i morgen.

Solstråle79, vi kan være den blinde som leier den halte - here we come! B) B) To skritt fram og ett tilbake, men vi er på vegen! :D Ny uke, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke to har vært ei tung uke, kroppen har ikke vært helt med og jeg har ikke fått inn noe trening. Maten tror jeg har gått sånn passe. Mest stolt er jeg over at jeg ikke har fråtset i snop og godis. Den delen har jeg vært kjempeflink med. Var på lekeland med barna i dag, mann og barn spiste softis - jeg holdt meg til å smake på isen, kun to små skjeer.

Er spent på morgenens vekt, to dager med kurs og ikke kunne kontrollere maten, så tre dager med dårlig form - og plutselig ble det helg. Alt jeg har spist av snop i helgen er 6 skumbananer og en liten skål popcorn. Lagde grove vafler til kveldsmat og spiste en plate med ekstra lett rømme og jordbærsyltetøy :) Godt å unne seg noe godt som også er litt sunt :)

Nå skal jeg nyte siste del av søndagskveld før jeg tar steget på vekten i morgen tidlig (uten for store forhåpninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

;)/> 30 år med 25 kilo for mye! Ligner du? Sleng deg på!!

Er langt ifra ny her inne, men er en mislykket ( når det gjelder slankingens historie) traver. Har startet mange tråder, har fulgt mange tråder, har hatt mange mål, men det har dessverre aldri gått. Grunnene er mange, men dem trenger jeg sikkert ikke gå inn på siden mange av dere sikkert kjenner dem, selv om de står uskrevet?!

Jeg er en livsglad, gift dame med to nydelige barn. Elsker å kose meg, og har nok de siste årene vært det man kan kalle lat. Mye god mat, overspising av middag og andre måltider, til tross for at dette er vanlig norsk, sunn mat. Men når man spiser seg FOR mett FOR ofte, skjønner man jo at det fort blir FOR mange kcal. I tillegg blir søtsuget alt for ofte tilfredsstilt. Vi snakker ikke bare helger, vet du.

Jeg veide mandag 95,8 og er ifølge bmi-kalkulatoren fet! Ikke akkurat hyggelig å være det :(/>

En ting er på en måte alle de klærne man ikke kan pynte seg i, alle de gangene man sminker seg for å føle seg pen, men likevel ikke får frem følelsen. Den bremses liksom opp i valkene på haka. Men det verste er det helsemessige perspektivet. Har nå sett to episoder av tv2sporty, og syns det er meget skremmende. Fikk meg en liten wake up; jeg kan jo faktisk bli syk av denne livsstilen. Ikke bare bremser kroppen min meg for deltakelse i barnas aktiviteter, som selvfølgelig er ille nok, men det er verste er å risikere å bli syk. Jeg er ung, har ansvar for meg selv, for min mann og våre felles barn. Det verste som kan skje er sykdommer i en familie, og jeg tenker at dette er verdens beste motivasjon til å endre livsstil.

Målet mitt er 1600 kcal om dagen og 1400 kcal forbrent gjennom trening pr uke!

Jeg registrerer mat, men liker ikke å veie når barna er i nærheten. Jeg veier når jeg er usett, og ellers går det på skjønn.

Har veiedag mandager!

Tråden vil nok bli brukt jevnlig, med oppdateringer av mat, trim og diverse tanker. Oppturer og nedturer!!

Hyggelig om du blir med!

Hei!

Jeg kjenner meg så alt for godt igjen i det du forteller. Veide på det meste 106 kg og våren i fjor veide jeg 89 kg og begynte å se stor fremgang. Dessverre skjedde det jo ting som var kjipe, og jeg lot det gå ut over alt jeg hadde opparbeidet meg! (UNNSYLDNINGER! for å ikke trene og spise sundt? Det er jo DA man SKAL fortsette!!) Etter en slitsom periode som gjorde det verre fordi jeg ikke forstatte, turte jeg endelig å ta til vett og gå på vekta igjen. Den viser nå 96,7 kg! :mellow: Jeg har smått begynt med omstillingen igjen til GR-metoden, og denne gangen VIL JEG IKKE GI MEG!!

Så derfor håper jeg at jeg kan få slenge meg med dere, finne motivasjon og motivere hverandre. Jeg var forresten på spinningstime i går (lørdag) hvor jeg fikk en skikkelig oppvekker, "JEG KAN, JEG VIL!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen enita91!

Veiedag og litt kjekkere å gå på vekten i dag. :rolleyes: Forrige uke viste bare ned 0,2 men denne uken er det ned 1,2. :D

Trimpoeng 18,7. Det er det laveste jeg har hatt men jeg har satt meg et mål på å klare minst 14 hver uke, så jeg er godt innenfor det. Jeg skylder på dårlig vær og føre B) Det har vært for glatt å gå i skogen hvor jeg gjerne trimmer i ca 2 timer. Men jeg orker ikke gå like lenge langs en bilvei eller på ellipsemaskinen.

Startvekt: 106,2 kg

Ny vekt: 102,2

Endring denne uke: -1,2

Totalt vekttap: - 4 kg

TP denne uke: 18,7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

Nueva Vida Aldri mer: 95,8. Jan: 94,8 Mars:

PippiLotta:-)Aldri mer:89,9 Jan: 88,1 kg Ned 0,9 kg

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 13.jan 101.5kg opp 0.9 kg

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:98,5 kg Ned xx kg

Piggen: startvekt 106,2 Jan: 104,8. Ned 2,6kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 13.01=88,8kg Ned 1,2 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 3,9 kg

Coliflor: Jan: Ned 1,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:98,5 kg Ned xx kg

eam: Startvekt jan.: 90.0, 20.01=88,4kg Ned 1,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Heisann!

Fniser litt av innlegget ditt, pippilotta :D måten du skriver det på, gjør det komisk, og ja, det er dumt. Haha... Men vi er bare mennesker! Kommer på rett spor i dag!!

Eam; håper du går en bedre og lettere uke i møte. Kjedelig med disse kjipe dagene og ukene. Finn tilbake gnisten, og fortsett den gode jobben!!

Piggen; der ser du; du fikk igjen for det denne uken! Supert! Og så enormt med trimpoeng du har. Hvor ofte trimmer du? Eller er det at hver tur er veldig lang?

Enita; velkommen til oss! Her kan du veldig gjerne være med. Du har gjort jobben før, og vet hvordan man gjør det. Da bor det inni deg et sted og faktisk få det til! Kjedelig at mange av kiloene har kommet tilbake siden i sommer, men flott at du i dag har tatt det rette valget og har bestemt deg for å komme igang igjen, og ikke minst bestemt deg for å ikke slutte ;)

Jeg angrer som en hund på nøttefrotsingen i går. Ikke nødvendigvis pga kcal, osv, men fordi jeg i hele natt har ligget kvalm. Noe som fortsette utover morgenkvisten. Kjenner det fortsatt, men nå har jeg tvunget i meg litt mat. Skikkelig dritt!! I tillegg til en forkjølelse som har blusset opp igjen med sår og slimete hals, hostete og harkete.

Denne uka er målet mitt to kondisjonsøkter og to styrkeøkter. Matmessig er målet ca 1500 kcal hver dag, og dermed spare 100 kcal hver dag til lørdagskosen :)

Ha en flott uke, vi tastes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

Kisa Aldri mer 105,5 kg Jan:99,8 kg, 20 jan 97 kg Ned 2,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Har spist pannekaker til middag! Ungene hadde med venninner hjem og skulle få bestemme middag. Pannekaker er noe de sjelden får fordi jeg syns det er veldig usunt, og dermed blir det noe vi spiser veldig, veldig sjeldent. Og med god grunn, ser jeg. Nå har jeg registrert middagen min, og kjære, vakre vene for et kcalinntak!!!! Æsj, nesten perverst!

Blir ikke pannekaker på ørten måneder her i huset nå!!!!! Greit en veldig sjelden gang, selvfølgelig skal ungene få pannekaker innimellom, men tenk de som spiser slik mat hver uke?!?!?!!! Det er jo ikke sunt for noen, bare fett og sukker!!!

Gjett om jeg er glad for dårlig matlyst, pga forkjølelse og kvalme, så det ble veldig lite mat på meg.

Man får seg noen wake-ups! Jeg visste det var usunt og fett , men å faktisk registrere det og se tallene gjør noe med en, altså :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist pannekaker til middag! Ungene hadde med venninner hjem og skulle få bestemme middag. Pannekaker er noe de sjelden får fordi jeg syns det er veldig usunt, og dermed blir det noe vi spiser veldig, veldig sjeldent. Og med god grunn, ser jeg. Nå har jeg registrert middagen min, og kjære, vakre vene for et kcalinntak!!!! Æsj, nesten perverst!

Blir ikke pannekaker på ørten måneder her i huset nå!!!!! Greit en veldig sjelden gang, selvfølgelig skal ungene få pannekaker innimellom, men tenk de som spiser slik mat hver uke?!?!?!!! Det er jo ikke sunt for noen, bare fett og sukker!!!

Gjett om jeg er glad for dårlig matlyst, pga forkjølelse og kvalme, så det ble veldig lite mat på meg.

Man får seg noen wake-ups! Jeg visste det var usunt og fett , men å faktisk registrere det og se tallene gjør noe med en, altså :o/>

Ja, og når man i tillegg har sukker og bacon på pannekakene blir det vel ikke bedre... Huff... fikk dårlig samvittighet som har planlagt pannekaker til middag på onsdag... Men men, som du sier, av og til må barna få bestemme litt.

I dag var det laks med couscous, grønnsaker og rømmedressing (av ekstra lett rømme).

Har dere noen gode tips til middager som passer for hele familien?

Ser at noen av dere har så mange tp, hvordan klarer dere det? Trener dere hele tiden eller? Gode tips til trening som forbrenner godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Man får seg noen wake-ups! Jeg visste det var usunt og fett , men å faktisk registrere det og se tallene gjør noe med en, altså :o/>/>

Takk for varm velkomst. :)/> Dessverre "ga jeg opp litt - *kremt* - MYE" en periode, og det er noe jeg angrer bittert på nå! Gikk en tur på 1 time i går, spinning i dag, 582 kcal på 55 min. Neste trening er onsdag, og kanskje en gåtur i morgen. Matinntaket ligger overraskende på 1600 kcal, og finjusteringer kommer mer og mer! :)/>

Jeg er forresten 22 år, derfor 91 i navnet mitt her inne. :)/>

Pannekaker er dessverre kaloribombe til tusen! Men når du lager pannekaker, lager du med sammalt hvete og havregryn da? Disse pannekakene er vanvittig mettende (jeg klarer bare 2, før kunne jeg spise 5 vanlige!!), dermed begrenser det jo faktisk inntaket. :)/> Det er også veldig godt med lettere jordbærsyltetøy. :)/> Vel og merke er ikke pannekaker hverdagskost, men det er veldig godt å ha det en gang iblandt. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekaker er dessverre kaloribombe til tusen! Men når du lager pannekaker, lager du med sammalt hvete og havregryn da? Disse pannekakene er vanvittig mettende (jeg klarer bare 2, før kunne jeg spise 5 vanlige!!), dermed begrenser det jo faktisk inntaket. :)/>/> Det er også veldig godt med lettere jordbærsyltetøy. :)/>/> Vel og merke er ikke pannekaker hverdagskost, men det er veldig godt å ha det en gang iblandt. :)/>/>

Jeg ser på pannekaker som sunt, og vi har det omtrent annenhver uke.

egg - ca ett pr person

melk

sammalt hvetemel (ca 70%)

finmalt hvetemel (ca 30%)

havregryn (så mye som mulig, uten at de faller fra hverandre ved steking :P )

Serveres med hjemmelaget jordbærsyltetøy (-med kjent sukker mengde)

Ofte har vi suppe som forrett, tomatsuppe, grønnsakssuppe e.l. (hjemmelaget, pga melkeallergi... men blir mye sunnere enn posesuppe :lol: )

Eller vi har salat først.

Da er det namnam å bruke pannekaka som tortillas!

Jeg registrerer ikke så nøye her inne, men har sett at pannekakeoppskrifta som brukes som bakgrunn for kalorier her inne, må være noe helt annet enn min. Det tar jeg ganske så rolig.

Rester brukes som vafler til kvelds!

Surmelk er forresten veldig godt i, men vi måtte slutte med det pga allergi (- noen ganger har vi 2 rører, og da koser jeg meg med surmelkspannekaker!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enitra91, velkommen hit! Det som har vært har vært, nå gjelder det framtida :) . Du har hatt en god start, og er motivert. Du skal greie det denne gangen, for nå har du lært av dine feil :lol: .

Nueva Vida, jeg er imponert over ståpåviljen din! Du gjennomfører til 1000, og vi andre kan nok skjelve i buksene for det resultatet du kommer til å vise oss i mars! Men den utfordringen tar vi, gjør vi ikke, jenter?

Alle er med, alle har funnet områder å forbedre og gjøre gode valg! Små eller store skritt - alle er med framover! Selv går jeg litt både fram og tilbake, men så lenge jeg holder meg på vegen, er det helt greit ;) .

eam, , vi er alle i ulike livssituasjoner der noen har tid til å samle mange TP. Andre har travlere dager, og må ta til takke med de TP man får sneket inn her og der. Atter andre er gode til å registrere ALT som trening.. ;) (jada, jeg gjør det...). Når jeg gjør mine knebøy og armhevinger gjennom dagen, blir det 5-10 min styrketrening. Å bruke pauser på jobb til en 5-minutters zumba, registreres også. 10 min kveldstur, og dermed har jeg dagens TP. Andre registrerer bare skikkelig trening, og kaller min trening hverdagsaktiviteter.. men bakgrunnen er ulike livssituasjoner og ulike muligheter! Du må finne ut hva du trives med, og har mulighet til å gjennomføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Januar-fight

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 20.jan 101.7kg opp 1.1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

200 gram til opp!Skjønner ingen ting jeg.Tror ikke kroppen min er helt med om dagen :mellow: Men har starta for fullt i dag med føring i dagboka.Går for 10 i kostholdsskår B)

Motivasjonen kommer nok tilbake om det snart går den riktige veien igjenn..Går for nedgang på mandag altså!

Tilbringte nesten halve dagen på sykehuset i går.Dattera på 8 slo armen på søndag.Regnet med hun bare hadde slått den veldig.Sendte henne på skolen som vanlig.Etter skolen ville hun absolutt til legen.Han mente det ikke var noe,men sa vi kunne ta rønken for sikkerhetsyld på sykehuset.Og jammen var den brukket gitt :unsure: Gips og full pakke.Følte meg litt teit da som ikke hadde gått til legen før.Huff og huff..

Da er pita oppskriften skrevet opp..Skal prøves til helga ;)

Velkommen til oss enitra91 ! Høres ut som du er på sporet igjen :) Og du vet hva du skal gjøre så dette klarer vi isammen!

Den blinde og den halte ja..he he..vi er på vei :D

Jeg lager mye oppskriften:wok med marinert kyllingfile.Den liker ungene og mannen også.Hender jeg varierer litt på grønnsakene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggen; der ser du; du fikk igjen for det denne uken! Supert! Og så enormt med trimpoeng du har. Hvor ofte trimmer du? Eller er det at hver tur er veldig lang?

Jeg trimmer hver dag - og hver tur er veldig lang! :P Men ikke i dag, jeg måtte overtale meg selv til å komme meg ut i dag. Da jeg kom ut og begynte å gå kjente jeg noe rart. Kroppen var så lett som en fjær, jeg hoppet fra tue til tue og jogget inn i mellom. :o Det var herlig og jeg kjente at jeg levet (på en god måte) Kondisen er utvilsomt bedre men jeg er også stødigere på foten og ikke så redd for å falle.

"Problemet" i dag er at jeg brukte nesten en halvtime kortere enn normalt, og får derfor ikke så mye trimpoeng i dag..... B) Men så forteller jo ikke disse trimpoengene alt da, men de gir en liten pekepinn på hvor aktiv du er.

Da jeg startet var målet mitt å trimme 30 min hver dag og i tillegg en litt lenger økt lørdag eller søndag. Nå som kroppen har begynt å fungere gruser jeg denne målsettingen!

Jeg går med BungyPump staver med en vektmotstand på 4 kg. I begynnelsen måtte jeg ta pauser ca hvert 5 minutt. Ikke fordi kondisen sviktet men jeg manglet krefter i den venstre hånden. Nå trenger jeg ikke ta pauser lenger, og jeg har utrolig lyst å kjøpe meg staver med 6 kg motstand. Men jeg har kjøpt så mye treningsklær i det siste at jeg er redd min mann kommer til å steile.... Jeg bruker også stavene til å gjøre litt lett styrketrening i blant der ute i skogen.

Jeg føler med deg Solstråle79, det er merkelig at når ting først går tungt så baller det bare på seg med andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Pannekakene jeg steker er helt vanlige pannekaker med egg, hvetemel, salt og melk. Jeg brukte ekstra lett melk da, så det ble kanskje noen kval mindre enn det som ble registrert her. Men dog...

Men om du bruker grovere mel og havregryn steker du dem i fett, så det blir vel my kcal uansett. Men som du sier, man spiser færre fordi de metter mer.

Vi spiser det så sjelden at det går helt greitt med den vanlige typen.

Takk for oppmuntrende ord, pippilotta! Moro at du har tro på meg. Og det gjelder det samme tilbake. Jeg syns vi har så fin ståpå-vilje og gjør mye riktige valg.

Synd med oppgang, solstråle! Tar av meg hatten for fokuset ditt, du er toppers!!! God bedring til vonde armen!

Jeg vil også begynne med så mye trim, piggen. Det vil jo virkelig gi utslag på vekten!

Jeg har ikke trent i går, og heller ikke i dag. Kroppen hangler, så jeg gir den en liten pause. Men jeg skal ha trimpoengene mine denne uken, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstråle79

Takk for oppmuntrene ord dere :) Det varmer når ting går tregt og trått ;)

Nei jeg vet jo hvordan det går om jeg ikke fortsetter og det er jo den gale veien så er bare å brette opp armene.Hadde jo vært deilig og gå en litt lettere sommer i møte B)

Nå skal jeg lage meg to skiver med hjemmelaget rugbrød og makrell+agurk til kvelds.Hadde litt kalorier og gå på i kveld,så nå er det ført inn i dagboka.Kostholdskår på 10 i dag :D fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått juicemaskinen jeg bestilte i romjulen! :) Min første drikk bestod av 1 eple, 1 Kiwi og en liten dæsj med fersk ingefær. Herlig! Jeg testet også med div grønnsaker, men det kjentes mer ut som medisin.... :o Tror heller jeg spiser en salat!

Jeg må begrense ungene før de går helt bananas.... :P Jeg regner med at det er nyhetens interesse og at de slapper av når det har gått en stund. Men nå driver de og eksperimenterer med forskjellige kombinasjoner av frukter. Den kjekkeste maskinen vi har i huset i følge ungene.

Jeg gleder meg til sommer og høst når vi har masse bær og frukt i hagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar-fight

Solstråle79:Aldri mer 106.0 6.Jan:100.6kg 20.jan 101.7kg opp 1.1 kg

ChristineH: Jan:85,9 Ned 4,4kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er og jeg er imponert over alle trimpoengene!

Jeg har gått ned 0,5kg denne uken og er nå oppe i totalt -11 kg og veie 81,5kg. Det går sakte men det går rett vei, jeg er veldig fornøyd :)

Når det gjelder trimpoeng registrerer jeg det kun når jeg har vært på organisert trening, dvs turer registreres ikke. Jeg er helt enig med PippiLotta at vi er i ulike livssituasjoner og må registrere det vi mener er trening ut i fra vår egen hverdag og hva vi får til/rekker. Det høres morsomt ut å gå tur med staver med vektmotstand som Piggen gjør, det har jeg aldri prøvd før :)

Som treningsmål videre har jeg satt meg;

Utfordret av en kollega at vi skal ta 10 armhevinger innen 17. juni, det målet tror jeg skal gå greit.

Jeg går en del på Step timer, når jeg veier 78kg, skal stepkassen opp på trinn 2 (dvs om 3,5kg)

Jeg skal begynne å jogge når snøen har smeltet, jeg antar et blir i mars/april

Jeg gleder meg til å gå løs på en ny uke, det er er bare 1,5kg igjen så vil jeg se 7 tallet først, det er noen år siden sist gang jeg gjorde det. Om to, tre uker regner jeg med å si hade til 80'tallet - og det for godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...