Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tulla69

Veide 69,8. Fornøyd med at jeg ikke bikka 70. Hadde trodd det.

Bra skaden er begrenset! Kaker er godt da... :rolleyes: Du får løpe det av deg lørdag :lol:

 

Var ute og løp i kveld jeg også, våget meg på min drøye mil i lett bakkete terreng igjen. Jeg var tung i kroppen og tok det litt forsiktig, men fornøyd med at jeg kom meg ut, og oppturen var at jeg ikke fikk trøbbel med magen :)

 

Og siden jeg skal på jobbfest i morgen er det best å forebygge så godt jeg kan ;) Har ikke vært aktiv siden helgen, så det var på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ny uke med nye muligheter.

Heg er fornøyd med løpet på helgen. 4 min bedring siden i fjor. Hadde egentlig i utgangspunktet håpet på bedre når jeg meldte meg på, men etter å ha kun løpt 3 turer i vår, er det vel greit resultat. Har jo trena, men ser jeg skulle hatt noe mere løpetrening.

Neste mål er KK mila, så da får jeg løpe litt mere i sommer...

Jeg har kosa meg masse, og lagt all slanking på hylla, så nå er det bare å stålsette seg i noen uker til...

 

Håper helgen har vært fin for dere å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Gratulere med vel gjennomført løp Kulseber, med tidforbedring må du være veldig fornøyd. Allerede planer om neste løp:)) du er flink.

 

Ja det er mange avslutninger, førsommersamlinger, bursdager osv osv for tiden. Det er jammen ikke lett å ta av nå, men håper på en HV uke til i morgen, vi får se.

Kjenner og ser at magen har en extra valk, må bare ned til 69.9 før ferien starter, da har jeg det så mye bedre og det kjennes så mye bedre.

Jeg har trent og trent denne uken og:)

 

Når skal dere ha ferie? Skal vi avslutte denne tråden før ferien og heller starte opp en ny i midten av august i håp om å bli noen flere? Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med vel gjennomført løp Kulseber, med tidforbedring må du være veldig fornøyd. Allerede planer om neste løp:)) du er flink.

 

Ja det er mange avslutninger, førsommersamlinger, bursdager osv osv for tiden. Det er jammen ikke lett å ta av nå, men håper på en HV uke til i morgen, vi får se.

Kjenner og ser at magen har en extra valk, må bare ned til 69.9 før ferien starter, da har jeg det så mye bedre og det kjennes så mye bedre.

Jeg har trent og trent denne uken og:)

 

Når skal dere ha ferie? Skal vi avslutte denne tråden før ferien og heller starte opp en ny i midten av august i håp om å bli noen flere? Hva tenker dere?

Jeg tar ferie i uke 27 og fire uker. Helt ok med "ferie" fra slanking.... Titter inn igjen i midten av august jeg. Men jeg har to uker med hardkjør nå. Syns magen min å har fått litt ekstra etter en uke med mye usunt. ;( men da er det bare å være litt hard med seg selv.... ;) jeg skal veie torsdag... Onsdag er det Øl klubb med noen venninder.... Ikke helt bra. Men man må kose seg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Kjenner at jeg er lei og får ikke til vektreduksjon selv om jeg prøver, alt har satt seg fast.

Får ikke gevinst for strevet. Jeg trenger en pause fra det å tenke kosthold, vet ikke om det er så lurt ang kilo, men å få tankene over på andre ting ca 1,5 mnd vil være godt.

 

Vi avslutter denne tråen etter juni, også finner vi hverandre igjen i midten av august.

Vil en av dere to starte opp en ny tråd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Hei begge to!

 

Så synd at du føler det slik, bronzee. Men jeg forstår hvordan du har det. Det blir nok godt med en sommerpause.

 

Kulseber, gratulerer med vel gjennomført Birken-løp og tidsforbedring! :D

 

Jeg er også lei nå. Har dessuten gått opp noen hundre gram denne uka, ble litt for mye kos i helgen, men er fortsatt på den riktige siden av 66 kg. Vekta er egentlig helt akseptabel, selv om jeg tenker på å ta litt til, men jeg har jo hatt en del vondt i øvre del av ryggen de siste par månedene og somlet meg endelig til å ta røntgen for et par uker siden. Det viser seg at jeg har såkalte osteofytter i leddene, og det er visst å sammenlikne med artrose, som jeg er altfor ung til å få. Har ingenting med bruddet å gjøre i følge legen. Rådene er paracet og bevegelse, men hun ser tydelig ikke for seg at jeg skal bli bedre. Tatt i betraktning at jeg våkner grytidlig med vondt hver morgen, er jeg ikke helt høy i hatten i dag :(

 

Jaja, jeg har ikke tenkt å gi meg helt, men skal ta med bildene til fysio/kiropraktor (er på samme sted, får høre hva de tenker) og få noen råd. Kanskje kan jeg behandles, kanskje kan jeg trene opp spesifikke muskler for å få lindring? Må iallfall prøve noe.

 

Uansett forsvant slankeprosjektet litt ut av fokus der, kjenner jeg. Får satse på å holde vekten noenlunde i sommer, og håpe inderlig på at det ikke er skadelig å løpe - får se hva ekspertene sier.

 

Riktig god sommer, begge to! Vi tar opp tråden igjen i august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Høres ikke bra ut. Håper fysioterapaut kan hjelpe. Har hørt osteopater også kan ha gode løsninger.

Jeg for min del var fornøyd med nedgang. Nå var jeg nede i 69,1. Håper jeg klarer å komme under 68 i løpet av neste uke, for da er det ferie, og je har litt å gå på.

God sommer til dere begge. Snakkes pver ferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hei begge to!

 

Så synd at du føler det slik, bronzee. Men jeg forstår hvordan du har det. Det blir nok godt med en sommerpause.

 

Kulseber, gratulerer med vel gjennomført Birken-løp og tidsforbedring! :D/>

 

Jeg er også lei nå. Har dessuten gått opp noen hundre gram denne uka, ble litt for mye kos i helgen, men er fortsatt på den riktige siden av 66 kg. Vekta er egentlig helt akseptabel, selv om jeg tenker på å ta litt til, men jeg har jo hatt en del vondt i øvre del av ryggen de siste par månedene og somlet meg endelig til å ta røntgen for et par uker siden. Det viser seg at jeg har såkalte osteofytter i leddene, og det er visst å sammenlikne med artrose, som jeg er altfor ung til å få. Har ingenting med bruddet å gjøre i følge legen. Rådene er paracet og bevegelse, men hun ser tydelig ikke for seg at jeg skal bli bedre. Tatt i betraktning at jeg våkner grytidlig med vondt hver morgen, er jeg ikke helt høy i hatten i dag :(/>

 

Jaja, jeg har ikke tenkt å gi meg helt, men skal ta med bildene til fysio/kiropraktor (er på samme sted, får høre hva de tenker) og få noen råd. Kanskje kan jeg behandles, kanskje kan jeg trene opp spesifikke muskler for å få lindring? Må iallfall prøve noe.

 

Uansett forsvant slankeprosjektet litt ut av fokus der, kjenner jeg. Får satse på å holde vekten noenlunde i sommer, og håpe inderlig på at det ikke er skadelig å løpe - får se hva ekspertene sier.

 

Riktig god sommer, begge to! Vi tar opp tråden igjen i august :)/>

 

 

Dette var ikke kjekt å lese Tulla69, håper du finner en ok balanse mellom smerter,søvn,medisiner og god behandling. Lykke til og riktig god sommer:)) Vi skrives igjen i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Huff. Høres ikke bra ut. Håper fysioterapaut kan hjelpe. Har hørt osteopater også kan ha gode løsninger.

Jeg for min del var fornøyd med nedgang. Nå var jeg nede i 69,1. Håper jeg klarer å komme under 68 i løpet av neste uke, for da er det ferie, og je har litt å gå på.

God sommer til dere begge. Snakkes pver ferien ;)/>

 

 

Jeg heier på deg ned til 68 tallet før ferien, forstår godt det må være en drøm:))

Ønsker deg en fin sommer også skrives vi igjen i august:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei.

Da er ferien over og jeg er klar for nye mål. Nådde nesten målet på 68 kg før ferien. Stoppet på 68.6. Nå er det ny periode med nye mål. Skal prøve meg ned på 65 kg.

Er ellers ganske fornøyd med at det ikke ble så mye oppgang i ferien. Har hatt skikkelig ferie fra all slanking og trim. Men nå settes klutene til igjen.

Håper dere har hatt en fin sommer.

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å "se" deg igjen, Kulseber! Flott at du har holdt vekten i sommer og bare har litt finpuss igjen! Kjempebra jobbet :D

 

Selv har jeg også holdt vekten, eller kanskje litt ned fra da vi avsluttet, og er vektmessig i mål, så det skal jeg forsøke å holde så godt jeg kan. Har startet en tråd inne på Hold vekten og skravler også i en annen.

 

Jeg vet ikke om du har lest noe i sommer, men jeg har blitt syk - jeg fikk konstatert brystkreft i slutten av juni, ble operert i sommer og skal i gang med cellegift om en uke. Jeg oppdaget kulen selv ved å undersøke hjemme, så legene tenker at jeg har kommet i tide og skal bli helt bra. Men det var ganske aggressive saker, så det blir et helt års sykmelding og all behandling i boka.

 

Vel, enn så lenge er jeg frisk og sprek og (bortsett fra en forkjølelse som dukket opp i løpet av uka som gikk) i ganske god form. Jeg har holdt løpingen ved like i sommer, og det er nok mye av grunnen til at vekta også har vært samarbeidsvillig, for det har da gått inn både is, vin og andre usunne saker - vi har jo hatt sommerferie, og jeg har nok tenkt jeg skal nyte tilværelsen litt ekstra før det spisser seg til.

 

Lykke til med 65 kg - jeg veier nå ca. 64, så det blir jo veldig sammenliknbart på BMI. Fin vekt, og jeg er sikker på at du får det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å "se" deg igjen, Kulseber! Flott at du har holdt vekten i sommer og bare har litt finpuss igjen! Kjempebra jobbet :D/>

 

Selv har jeg også holdt vekten, eller kanskje litt ned fra da vi avsluttet, og er vektmessig i mål, så det skal jeg forsøke å holde så godt jeg kan. Har startet en tråd inne på Hold vekten og skravler også i en annen.

 

Jeg vet ikke om du har lest noe i sommer, men jeg har blitt syk - jeg fikk konstatert brystkreft i slutten av juni, ble operert i sommer og skal i gang med cellegift om en uke. Jeg oppdaget kulen selv ved å undersøke hjemme, så legene tenker at jeg har kommet i tide og skal bli helt bra. Men det var ganske aggressive saker, så det blir et helt års sykmelding og all behandling i boka.

 

Vel, enn så lenge er jeg frisk og sprek og (bortsett fra en forkjølelse som dukket opp i løpet av uka som gikk) i ganske god form. Jeg har holdt løpingen ved like i sommer, og det er nok mye av grunnen til at vekta også har vært samarbeidsvillig, for det har da gått inn både is, vin og andre usunne saker - vi har jo hatt sommerferie, og jeg har nok tenkt jeg skal nyte tilværelsen litt ekstra før det spisser seg til.

 

Lykke til med 65 kg - jeg veier nå ca. 64, så det blir jo veldig sammenliknbart på BMI. Fin vekt, og jeg er sikker på at du får det til! :)/>

Hei.

Ikke noe trivelig nyhet det der. Håper du kommer deg fort. Både Fysisk og Psykisk.

Du har jo all grunn til å ikke tenke slanking nå. Men er jo greit å ha det i bakhodet.

Jeg prøvde foresten å legge inn en sånn sak du har nederst, men fikk ikke opp bildet. Var det noe hokus pokus du gjorde?

 

Jeg kan jo også gå inn på Hold velten. Så er vi flere å motivere hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Kulseber! Tusen takk for gode ønsker! :)

 

Tror nok det er lurt å minimere forfallet, så langt det lar seg gjøre ;)

 

Tickeren min fant jeg på Lilyslim. Jeg prøvde forskjellige varianter før det fungerte, husker dessverre ikke hvordan... Jeg oppdaterer på mobilen, da kommer det automatisk i signaturen.

 

Velkommen inn på Hold vekten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere begge to. Jeg har blitt med i forumet "ned 8-10kg av Suppegjøken siden vi var så få igjen her inne. Kulseber du kan bli med der om du vil:)

 

Tulla69 føler med deg i det du er og skal igjennom nå, masse lykkeønskninger videre til deg også skrives vi her inne i ett eller annet forum i ny og ne:) du er vel ferdig "slanket" slik jeg ser det og er på HV-forumet, du har vært veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bronzee! Takk for ros :)

 

Ja, du har rett i at jeg er ferdig slanket - iallfall foreløpig, hvem vet hva behandlingene fører med seg av utfordringer :blink:

 

Har tittet inn på din nye tråd - der er det jammen action! Masse lykke til med de siste kiloene, vi "sees" nok innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, hyggelig å "se" deg! Som du ser er vi ikke akkurat aktive på tråden lenger, Bronzee og jeg heller. Bronzee er på tråden "ned 8-10 kg", jeg skravler litt på en tråd her, litt på Hold vekten, hvor jeg jo egentlig nå hører hjemme.

 

Foreløpig går det greit å holde vekten, men jeg er forberedt på at det kan bli tøft med behandlingene jeg skal gjennom. Nå går jeg på cellegift og har måttet legge løpeskoene på hylla for en stund.

 

Lykke til med høstens strabaser, og velkommen tilbake hvis du bestemmer deg for å ta fatt på de siste kiloene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...