Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig fredag, det har vært en travel jobbuke. Dagene har gått greit, håper nå å komme igjennom helgen uten for mye fristelser. Da kan jeg glede meg til vektdagen tirsdag. Gleder meg til gode treningsøkter lørdag og søndag.

 

Krepsen76 gratulere med et halv kilo lettere, superbra:)))

 

Lækkernos, det er ikke kjekt når vekten går feil vei, men stå på videre og ikke gi deg så går det nok nedover igjen. Jeg heier på deg:)

 

Tulla69 du har virkelig fått teken på rockeringen, ser du på tv mens du rocker går tiden veldig fort og vips er 20 min unnagjort. Føler du forskjell utenom ømhet på sidene du rocker mot?

 

Ønsker dere en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg ja, er det ikke deilig? :D

 

Bronzee, kos deg med treningen din - og kanskje noen kosemerker i tillegg? Du spør om rockingen, og nei, jeg blir faktisk ikke øm lenger. Midjen har minket litt, og jeg tror jeg blir sterkere i magemusklene.

 

Ellers ble det shopping med eldste datter i dag i stedet for trening. Sliten ble jeg likevel! :P

 

Ha en riktig god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til helg med tur med familien, men har gått inn i helgen med en slankekur jeg ikke vil anbefale for noen. Omgangssyke. Har ikke spist noe på et døgn, og bare sover. ;( blir vel ikke rett med veiingen på mandag, men håper å få i meg noe mat i dag... Ellers håper jeg alle kommer seg gjennom helgen med treningsøkter og ikke for mange kosemerker... Dere er så flinke.

Tulla69 9,2 er jo superbra. Jeg får rundt 7,5 jeg, men jeg drikker ikke melk, så det er noe av skylden. Er ikke all yoghurt som registreres som melk. Jobber med grønt kryss på alle, men ikke lett.

 

Prøvde foresten rockeringen her. Klarte til slutt 29 runder.. Var artig, så det skal jeg fortsette med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til helg med tur med familien, men har gått inn i helgen med en slankekur jeg ikke vil anbefale for noen. Omgangssyke. Har ikke spist noe på et døgn, og bare sover. ;( blir vel ikke rett med veiingen på mandag, men håper å få i meg noe mat i dag... Ellers håper jeg alle kommer seg gjennom helgen med treningsøkter og ikke for mange kosemerker... Dere er så flinke.

Tulla69 9,2 er jo superbra. Jeg får rundt 7,5 jeg, men jeg drikker ikke melk, så det er noe av skylden. Er ikke all yoghurt som registreres som melk. Jobber med grønt kryss på alle, men ikke lett.

 

Prøvde foresten rockeringen her. Klarte til slutt 29 runder.. Var artig, så det skal jeg fortsette med...

 

Å stakkars Kulseber! Omgangssyke er noe d***t! Veiingen i morgen blir nok i overkant optimistisk, ja. Men håper du kommer deg raskt og får i deg en del næring i dag. Treningsøkter får du nok vente med!

 

Melk er kalkulatoren opptatt av, ja. Jeg ser kostholdsskåren hopper oppover når melken får krysset sitt. Det er kanskje bare de minst søte yoghurtene som får melkeskåre? Jeg drikker forresten heller ikke melk i glass, men bruker Cultura på frokostblandingen og har litt lettmelk i kaffen. Det er som regel nok, særlig siden jeg er så glad i frokostblanding at jeg ofte tar litt til kvelds også... :rolleyes:

 

Ja, rockering er morsomt! Nå sist klarte jeg over ti minutter i første retning uten å miste ringen, så det går fremover med styrken også. Deilig.

 

Riktig god bedring Kulseber, og fortsatt god helg til alle andre! Mannenn og jeg har tenkt oss på skitur i dag, så får jeg trent litt mer enn skrivemusklene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til helg med tur med familien, men har gått inn i helgen med en slankekur jeg ikke vil anbefale for noen. Omgangssyke. Har ikke spist noe på et døgn, og bare sover. ;( blir vel ikke rett med veiingen på mandag, men håper å få i meg noe mat i dag... Ellers håper jeg alle kommer seg gjennom helgen med treningsøkter og ikke for mange kosemerker... Dere er så flinke.

Tulla69 9,2 er jo superbra. Jeg får rundt 7,5 jeg, men jeg drikker ikke melk, så det er noe av skylden. Er ikke all yoghurt som registreres som melk. Jobber med grønt kryss på alle, men ikke lett.

 

Prøvde foresten rockeringen her. Klarte til slutt 29 runder.. Var artig, så det skal jeg fortsette med...

 

Uff stakkars deg, riktig god bedring, håper at det går fort over. Drikk mye veske og spis tørt knekkebrød er mitt råd til deg og ta det helt med ro. Føler veldig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det veiedag igjen. Vekta viste 0,7kg. mindre enn sist mandag, så det er jeg godt fornøyd med. Uka synes jeg går fort, men helga synes jeg er verre! Jeg prøver å holde meg mest mulig i aktivitet, da fokuserer jeg på andre ting enn snop :D/> Fredag ble det en liten jogge tur(lenge siden sist),lørdag ble det skitur og søndagen ble det en tur på bena. Denne uka nådde jeg 32 trim poeng!

 

Når det gjelder kostholdet har jeg noe å jobbe med. Der nådde jeg bare 6,2 poeng <_</> Ser at flere har langt høyere skår her-kjempeflinke er dere! Jeg sliter med å komme opp i riktig kcla. i forhold til menyen jeg skal følge. I tillegg spiser jeg som regel en frukt mer enn anbefalt. Det er jo ikke det verste man kan gjøre, så jeg vet ikke om jeg vil endre det.

 

Kulseber håper at du er på bedringens vei. Det er aldri morsomt å være syk!

 

Lykke til videre alle sammen! Det blir spennende å følge dere fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag for meg også. Og jeg er kjempefornøyd! :D

 

-0,9 kg er langt bedre enn jeg klarte per uke på internettkurset jeg fulgte for noen år siden. Da spiste jeg 1300 kcal med omtrent like mye trening, nå har jeg hatt 1650 i snitt i forrige uke. Og kostholdsskåren har jeg visst fått litt dreisen på, for jeg hadde 9,2 i snitt uka som gikk. 14 trimpoeng, men få skritt til hverdags (har ikke skritteller, så aner ikke hvor mange).

 

Nå er utfordringen bare å fortsette som jeg stevner, og det føles veldig bra! :)

 

Skautravern, gratulerer med nedgang til deg også! :) Etter det kjempejafset du hadde sist er det godt gjort å gå ned så mye uka etter. Selv om du får kostholdsskåre på 6,2 må du da gjøre mye riktig som går så mye ned, så det er kanskje ikke sikkert du trenger å endre noe? Tror kurslederen vår sa at alt over 6 er veldig bra. Og frukt er godt da - der jobber jeg med å begrense meg, men er hjulpet av at jeg har oppdaget at jeg blir lite mett av det - og jeg har ingen problemer med å få i meg nok kalorier!

 

Apropos kaloriinntak, husker jeg fra forrige kurs at jeg var veldig slapp og demotivert da jeg spiste 1300. Da jeg økte til 1750 (egentlig for å holde vekta, for da orket jeg ikke mer) følte jeg meg langt bedre og gikk plutselig raskt ned i vekt. Så jeg ville tro at du kan bruke form og vekttap som en rettesnor på om det fungerer for deg.

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69 og Skautravern fantastiske resultat:)) Gratulere til dere begge to, dere har virkelig funnet rett forhold mat/trening. For dere er det "bare" å fortsette akkurat slik dere gjør så vil dere se resultater hver uke. Stå på:))

 

Jeg står helt stilt denne uken, ikke oppgang ihvertfall!!! Mitt ønske denne uken var 69.9, jeg lovet meg selv i høst å aldri se 70 tallet igjen..

Snikveiet meg på fredag og kunne da se 69,7 tallet, spiste sjokolade på fredagkveld. Spiste ikke snop på lørdag og søndag, så jeg var sikker på ett bra resultat idag på vekten. Jeg jogget 45 min intervall på lørdag etterfulgt av styrketrening + rokkering. Søndag 45 min på elipsemaskin etterfulgt av styrke og rokkering + var aktiv i huset resten av dagen/kvelden.

 

Jeg ligger på 1500 kcal om dagen og har gått flott ned ved å ligger her i hele høst. Jeg har en kronisk betennelsessykdom som er ganske aktiv for tiden, mulig den spiller inn. Jeg tar minst mulig medisin(har ikke tatt betennelsesdempende medisin siden i sommer) Idag fikk jeg ikke på meg ringene, er skikkelig hoven.

Noen som har tips om hvordan jeg kan kvitte meg med vann i kroppen.

 

Jeg tror jeg må si at jeg vil prøve å holde vekten (men aller helst under 69,9)til jeg er god i kroppen igjen (håper på snart) men jeg vil være aktiv her inne likevel. Håper og håper hver uke at alt kan løsne. Jeg synes dere er en fantastisk gjeng å være sammen med her inne.

 

Ønsker dere en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Gratulerer ned vektnedgang til dere!! Så flink dere er:) jeg står standby, akkurat likt som forrige uke, 63,3. Lagt litt voldsomme mål. Skal prøve å lage mer realistisk nå, neste uke skal jeg være ned på 62-tallet. Jeg er ikke flink nok med kostholdet, i helga var det fest på lørdag, da ble det øl og kebab. Men søndagen var jeg på spinning, og i går på boot camp. I dag har jeg avtalt tur med en venninne og i morgen har jeg fri så da skal jeg også trene, Skal på quiz torsdag men skal ikke drikka alkohol da, og har jobbehelg, så alt ligger t rette for en en bedre uke enn den forrige! Stå på videre folkens, dere har funnet en god teknikk! Jeg gir ikke opp jeg heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69 og Skautravern fantastiske resultat:)) Gratulere til dere begge to, dere har virkelig funnet rett forhold mat/trening. For dere er det "bare" å fortsette akkurat slik dere gjør så vil dere se resultater hver uke. Stå på:)/>)

 

Jeg står helt stilt denne uken, ikke oppgang ihvertfall!!! Mitt ønske denne uken var 69.9, jeg lovet meg selv i høst å aldri se 70 tallet igjen..

Snikveiet meg på fredag og kunne da se 69,7 tallet, spiste sjokolade på fredagkveld. Spiste ikke snop på lørdag og søndag, så jeg var sikker på ett bra resultat idag på vekten. Jeg jogget 45 min intervall på lørdag etterfulgt av styrketrening + rokkering. Søndag 45 min på elipsemaskin etterfulgt av styrke og rokkering + var aktiv i huset resten av dagen/kvelden.

 

Jeg ligger på 1500 kcal om dagen og har gått flott ned ved å ligger her i hele høst. Jeg har en kronisk betennelsessykdom som er ganske aktiv for tiden, mulig den spiller inn. Jeg tar minst mulig medisin(har ikke tatt betennelsesdempende medisin siden i sommer) Idag fikk jeg ikke på meg ringene, er skikkelig hoven.

Noen som har tips om hvordan jeg kan kvitte meg med vann i kroppen.

 

Jeg tror jeg må si at jeg vil prøve å holde vekten (men aller helst under 69,9)til jeg er god i kroppen igjen (håper på snart) men jeg vil være aktiv her inne likevel. Håper og håper hver uke at alt kan løsne. Jeg synes dere er en fantastisk gjeng å være sammen med her inne.

 

Ønsker dere en fin uke.

 

Hei Bronzee! Det er leit å høre at du sliter med sykdom. Jeg synes det høres ut som om du gjør veldig mye riktig, men hvis du har mye vann i kroppen nå er det ikke rart at vekten ikke går nedover. Det kan hende det er lurt å satse på å holde vekten, men det kan også hende du opplever et jafs nedover når kroppen kvitter seg med vann. Uansett håper jeg du fortsetter å skrive her inne!

 

Når det gjelder tips til å kvitte seg med vann, er jo det viktigste å droppe salt i størst mulig grad. Salt binder vann, og ferdigmat, ferdigpizza, buljonger, røkt mat og liknende er jo stappfulle av salt. Ellers gjelder det ironisk nok å drikke mye vann, samt drikker som te og kaffe, som virker vanndrivende. Urter som persille, pepperrot og ingefær skal også være vanndrivende. Antakelig vet du alt dette allerede... :rolleyes:

 

Masse lykke til, håper du snart føler deg bedre og at vannet slipper taket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så flinke alle er. Jeg hadde gått ned til 73 kg, men er ikke sikker på hvor reelt det er etter helgen jeg hadde. Er topp form igjen og har vært ute å måka en time. 343 Kcal er ikke dumt på å få bort snøen...

 

En ting jeg tenkte på. Alle dere er så flinke til å trene. Er det noen av dere som måler? Om man ikke går så mye ned i vekt, så må all trening stramme opp masse.jeg ser de beste resultatene der.

 

I dag klarte jeg flere omganger med rockering. Gøy å få til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så flinke alle er. Jeg hadde gått ned til 73 kg, men er ikke sikker på hvor reelt det er etter helgen jeg hadde. Er topp form igjen og har vært ute å måka en time. 343 Kcal er ikke dumt på å få bort snøen...

 

En ting jeg tenkte på. Alle dere er så flinke til å trene. Er det noen av dere som måler? Om man ikke går så mye ned i vekt, så må all trening stramme opp masse.jeg ser de beste resultatene der.

 

I dag klarte jeg flere omganger med rockering. Gøy å få til..

Godt du er på beina igjen! Hvis du orker en times snømåking skjønner jeg at du er restituert :)

 

Jeg måler på alle GR-punktene, men synes ikke det skjer så mye ennå. Bortsett fra midjen, der har det forsvunnet 4-5 cm. Det er selvfølgelig veldig godt. Ellers er det maks 1 cm, ofte mindre. Hvor stor forskjell ser du?

 

Så fint at du får til rockeringen bedre! Fortsetter du blir du snart mester :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er på beina igjen! Hvis du orker en times snømåking skjønner jeg at du er restituert :)/>

 

Jeg måler på alle GR-punktene, men synes ikke det skjer så mye ennå. Bortsett fra midjen, der har det forsvunnet 4-5 cm. Det er selvfølgelig veldig godt. Ellers er det maks 1 cm, ofte mindre. Hvor stor forskjell ser du?

 

Så fint at du får til rockeringen bedre! Fortsetter du blir du snart mester :D/>

 

Jeg har å gått ned mest i midjen. 3 cm. Men det er der det er mest å ta av...

Jeg merker jeg har blitt strammere. Har tatt litt tid, for jeg har trena som nå siden sommerferien.

 

I dag har jeg store blåmerker i sidene, så klarte et min med Rockeringen før jeg måtte gi meg. Satser på combat trening i morra, så da får ringen å blåmerkene ligge til helga... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Også jeg tar målene mine 1 gang pr. uke Siden start 1 januar er midjen krympet med 3 cm. så nå minsker bilringen i midjen ! Også andre deler på kroppen har blitt mindre, så føler meg mye fastere nå. Viktig å ta målene også dere. Når vekta står stille, kan likevel cm. forsvinne.

 

Ja bort med bilringene, dere! Jeg ser at jeg bør være veldig fornøyd med mine minus 5 cm, men mye skyldes nok at jeg ikke hadde magemuskler, og nå gjør rockeringen at jeg har fått bedre holdning og core-muskulatur. Er kjempefornøyd med at jeg skaffet den.

 

Ellers må du oppdatere signaturen din, skautravern! Må jo registrere den fine nedgangen mandag ;) Har ikke du da gått ned over 3 kg siden starten 2. januar? Det er jo fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69, takk for gode råd og tips mot vann i kroppen, er i gang og prøver det meste. Nei ikke kjekt med en kronisk sykdom, men prøver å ikke fokusere så mye på den og liksom leke at jeg er helt frisk, det er slik jeg vil ha det:) men gode og dårlige perioder kommer og går.

 

En god treningsøkt idag og... deilig, elipsemaskin 45 minutter + styrke og rokkering. Imorgen blir det spinn og styrke på treningssenteret.

Jeg har økt matmengden nå med 4 knekkebrød + pålegg faktisk. Jeg tok en test på kcalorier pr. dag og så at jeg lå langt under der jeg egentlig skal ligge. Kanskje dette er løsningen for meg??

 

Jeg måler også mage,lår,hofte,bryst men kun en gang pr. mnd. Jeg så en fin nedgang i cm i høst/vinter men ingenting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69, takk for gode råd og tips mot vann i kroppen, er i gang og prøver det meste. Nei ikke kjekt med en kronisk sykdom, men prøver å ikke fokusere så mye på den og liksom leke at jeg er helt frisk, det er slik jeg vil ha det:) men gode og dårlige perioder kommer og går.

 

En god treningsøkt idag og... deilig, elipsemaskin 45 minutter + styrke og rokkering. Imorgen blir det spinn og styrke på treningssenteret.

Jeg har økt matmengden nå med 4 knekkebrød + pålegg faktisk. Jeg tok en test på kcalorier pr. dag og så at jeg lå langt under der jeg egentlig skal ligge. Kanskje dette er løsningen for meg??

 

Jeg måler også mage,lår,hofte,bryst men kun en gang pr. mnd. Jeg så en fin nedgang i cm i høst/vinter men ingenting nå.

 

Bronzee, lykke til videre i kampen mot vannet! Og med justering av spisingen. Det høres veldig fornuftig ut å øke litt, særlig når du er så flink til å trene. Håper det gjør susen, både for motivasjon, overskudd og vektnedgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra. I dag greide jeg 9.3 i kostholdsskår. Var så sulten etter trening i dag, og fylte på med Spinat pai. Kjempe god.

 

 

Og etter et par vannglass nådde jeg jammen 10'ern jeg å.... ;)

 

Hehe, gratulerer! Nå har du knekt koden, og da kan tierne strømme på... :D

 

Hvordan går det ellers med blåmerkene? Det tar ikke lang tid før du ikke får noen lenger, hvis du holder ut. Var kun første uka for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kulseber og Tulla gratulerer masse med kiloene som forsvinner! Flott at cm. også blir mindre, og det er jo egentlig det som teller når alt kommer til alt.

 

Bronzee du får stå på videre. Plutselig er det noe som løsner Kronisk sykdom kan ofte forsinke vektnedgang. Har selv en, så har erfaring med det.

 

Nå er helga startet og i morgen blir det en liten skitur hvis føret er bra. Ellers har jeg lagd en deilig middagsrett denne uka som er fra GR oppskrifter-Skinke og makaroni grateng. Deilig var den og rask og lage. Kan anbefales!

 

God helg til alle! Kos dere med måte :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Blåmerkene er blitt mindre, men i dag var jeg på Body Pump, så jeg orker ikke så mye mere i dag. Lenge siden jeg har trenet det, så kroppen er noe støl... Lurte litt på å bytte veiedag til fredag. Mulig det var tilfeldig, men snikveide på fredag, og var kommet til 72,5. Kan hende resultatet ikke er like bra på mandag. Mulig jeg blir mere motivert i helga, når jeg ser slike resultater på fredag, eller så blir det motsatt. Noen som har noe erfaringer her? Har aldri hatt annen veiedag enn Mandag.

 

Bronzee: sist jeg gikk på kurs, var det to som gikk ned litt først, så ble det helt stopp. På slutten av kurset løsnet det igjen, og da løsnet det skikkelig. Kurslederen sa det ofte var slik hvis man samlet mye vann i kroppen... Lykke til. Hørt det virker å drikke grønn te og kaffe, men det har du sikkert prøvd alt..

 

God lørdagskveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag alle sammen!

 

Håper det ble skitur på deg i går, Skautravern! Vi var på ski, men sammen med treåringen vår, så turen ble hverken lang eller hard. Jeg var imidlertid sliten etter spinningen fredag, så jeg savnet egentlig ikke å lange ut.

 

I dag er det grått, vått og trist ute. To grader pluss og regn ødelegger det flotte vinterlandskapet vi har hatt de siste ukene :(

 

Jeg er litt trøtt og ute av lage fortsatt. Tror de røde dagene er på vei, men av en eller annen grunn klarer jeg aldri å holde styr på når de er i vente. Sto på vekta i morges og fikk straff for det, for tallet var ikke hyggelig, men jeg ser på ring og klokke at jeg har mye vann i kroppen. Spiste ikke noe særlig salt i går, så kanskje det bare er en bekreftelse til på at det nærmer seg DE dagene. Men det spørs om det blir lite morsomt å veie seg på kurset i morgen.

 

Kulseber, håper ikke du oppfattet det som at jeg mente at du skulle rocke hver dag. Det gjør i hvert fall ikke jeg. Prøver å rocke minst 3 ganger i uka, 10 minutter hver vei. Det betyr at jeg må ta en runde i dag... ;)

 

Når det gjelder veiedag, virker det disiplinerende for meg å vite at jeg skal veie meg allerede mandag - ser at jeg gjør flere fornuftige valg lørdag og søndag enn jeg kanskje ville ha gjort hvis jeg visste det var lenge til veiing. Har sett på andre tråder at fredagsveiere kan ha en tendens til å skeie ut i helgen, så kanskje det gjelder flere. Men det viktigste er jo å finne noe som passer for deg. Vi er jo forskjellige alle, og godt er vel det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en skitur i går. Litt lenger enn sist. Deilig å bevege seg i nydelig natur som er dekket av hvit myk snø! Når det er så mye snø er jeg heller ikke redd for å ramle ;)/>. Til deg Tulla. Det er viktig å ta med de yngste ut på tur. Hvordan ellers skal de bli glad i å bevege seg? Selv om ikke turen ble lang eller hard er jeg sikker på at dere hadde en hyggelig dag sammen!

 

Til deg Kulseber. Jeg veide jo meg på torsdager før. Problemet for meg var at uka ble beregnet fra mandag tom. søndag i programmet vi følger . Jeg synes jeg mistet noe av oversikten på denne måten, så jeg synes det er best å veie seg på mandag. Jeg fikk ikke til å endre dette, men jeg er ikke en super bruker på data. Kanskje du kan klare det. Ellers så er det noe i det Tulla sier at det kan være lettere å unne seg noe ekstra i helga hvis en har gått ned i løpet av uka, i hvert fall har jeg lett for å gjøre det.

 

I morgen er veie dag for meg. Føler at jeg har krympet både her og der :)/> Har til og med fått spørsmål fra en jeg ikke har møtt siden jul om jeg har blitt tynnere. Det var oppløftene.Det blir spennende i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en skitur i går. Litt lenger enn sist. Deilig å bevege seg i nydelig natur som er dekket av hvit myk snø! Når det er så mye snø er jeg heller ikke redd for å ramle ;)/>/>. Til deg Tulla. Det er viktig å ta med de yngste ut på tur. Hvordan ellers skal de bli glad i å bevege seg? Selv om ikke turen ble lang eller hard er jeg sikker på at dere hadde en hyggelig dag sammen!

 

...

 

I morgen er veie dag for meg. Føler at jeg har krympet både her og der :)/>/> Har til og med fått spørsmål fra en jeg ikke har møtt siden jul om jeg har blitt tynnere. Det var oppløftene.Det blir spennende i morgen.

 

Så fint du hadde en god skitur, Skautravern! Her er skiføret betraktelig verre nå, det regnet kraftig i går. Mye is og slaps.

Ellers er jeg helt enig i at det er viktig å ta med de yngste ut på tur, det var jo også derfor vi gjorde det. Og ja, det er hyggelig! Men mannen og jeg er også glade i å lange litt ut, og det var derfor litt sårt at lørdag var den siste gode skidagen i overskuelig fremtid :(

 

Så hyggelig at du har fått positive kommentarer! Hvordan har det gått med veiingen?

 

Jeg skal først til pers i kveld. Er ikke så optimistisk, for jeg har ganske riktig fått det månedlige i dag. Men målene har iallfall krympet med til sammen 4 cm denne uka, akkurat som forrige uke. Sulten er jeg også om dagen! Jeg skjønner ikke de som sier de strever med å få i seg nok kalorier... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen og veiing stod for tur. Den viste 1 kg. mindre enn sist! Kjempefornøyd :D/> Målene er også minsket siden sist, 4cm. mindre enn for 1 måned siden i livet, og det merkes på buksa!

 

Delmålet mitt er allerede nådd :) Tror jeg skal revurdere fremdriften min, det går fortere enn jeg hadde trodd. Kanskje skal jeg sette opp et delmål til for å nå et resultat raskere. Vet fra før at det vil gå tregere nedover etter som tiden går.

 

 

Skiføret er det slutt på, så det er nok en stund til skiene kan tas frem neste gang. I dag var jeg på treningen igjen. Artig å bevege seg til musikk i høyt tempo! Jeg prøver også å gå til jobb så ofte jeg kan. Får mye gratis trim der.

 

Håper dere andre også får resultater dere er fornøyd med! Lykke til videre dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...