Gå til innhold

2014 skal bli mitt år


Gjest Melodi88
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da starter jeg må nytt igjen dette året! Er 25 år og skal ned 15-20kg!

Jeg skal følge meny 2 og er spent om jeg klarer det!

 

Noen som vil være følge? Motivere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei!

Ja, jeg vil gjerne være med :D Jeg er 28 år og skal ned 17 kg.. Begynner på GR kurs 14 januar og gleder meg veldig! Skal du gå på kurs eller skal du gjøre det på egen hånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg vil gjerne være med :D/> Jeg er 28 år og skal ned 17 kg.. Begynner på GR kurs 14 januar og gleder meg veldig! Skal du gå på kurs eller skal du gjøre det på egen hånd?

 

Hei!

Jeg tenkte å prøve med på egenhånd først! Men har meld meg inn som gullmedlem da... Så håper det hjelper litt! Du får komme med noen gode tips fra kurset da!

Har du noen veie dag? Jeg har fredager, så første veiing blir neste fredag her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Et helt sikker på at du klarer det alene! Sist jeg gjorde dette gikk jeg ned 7 kg på egenhånd :) Tips fra kurset skal jeg nok komme med, er veldig spent på hvordan et kurs fungerer. Satt i går å kikka litt på Livegym.no og tenkte å melde meg inn der :D

Veiedagen min blir på tirsdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Hei!

 

Dette så ut som en fin tråd, er det plass til en til?:)

 

Jeg er 29 år, da jeg gikk på vekten i morges viste den 76kg. Ser ut til at jeg har lagt på meg 2kg i julen, og jeg er IKKE overrasket! Jeg er en fråtser, og har virkelig kost meg i julen. Jeg er veldig motivert nå, og har bestemt meg for at denne gangen skal det bare gå. Jeg sliter mye med selvtilliten, føler meg altfor stor, klær ser ikke bra ut på meg, bollekinn, dobbelthake osv. Som jeg var inne på er jeg en fråtser, og for meg er det "alt eller ingenting". Derfor skal jeg være godtefri i første omgang frem til påske. Starter idag!

 

Jeg er i perioder flink til å trene, og har det mye bedre med meg selv når jeg trener. Jeg liker også å trene, så jeg forstår ikke hvorfor dørstokkmila alltid er så laaang:/ Målet er 2 x uka, får jeg til 3 x uka er jeg veldig fornøyd.

 

Målet mitt med vekten er 66kg.

1.delmål:72kg innen 17.feb.

2.delmål: 69kg innen 17.mars

Mål: 66kg innen 14.april (påske)

Veiedag: mandager

Datoene er satt så jeg skal presse meg selv litt, og ikke skli ut. Er jo enda værre hvis jeg gjør det når jeg har skrevet det her.

Jeg melder meg inn med Gullmedlemskap.

 

Lykke til med den første uken alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

henger meg med eg og,:)

har gått på grete roede kurs før og gikk ned 10kg,har noken kg til eg vil ned,vil prøve dette på egenhånd denne gangen.

Begynner dagen med ein joggetur,puh!blir tungt men må bere prøve;)

lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er 24år, og skal ned 10kg. Har gått 2 Grete Roedekurs før, og tatt av 10kg. Nå skal de siste av:)

Får jeg henge meg på?

 

Så flink du har vært! Skal de klare de siste selv eller nytt kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et helt sikker på at du klarer det alene! Sist jeg gjorde dette gikk jeg ned 7 kg på egenhånd :)/> Tips fra kurset skal jeg nok komme med, er veldig spent på hvordan et kurs fungerer. Satt i går å kikka litt på Livegym.no og tenkte å melde meg inn der :D/>

Veiedagen min blir på tirsdager!

 

Bra du har trua! Haha... Jeg har no fått halsbetennelse nå å går på antibiotika... Så håper formen snur seg forsøk at jeg får begynt :) spent å høre hvordan det går med deg på kurset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette så ut som en fin tråd, er det plass til en til?:)/>

 

Jeg er 29 år, da jeg gikk på vekten i morges viste den 76kg. Ser ut til at jeg har lagt på meg 2kg i julen, og jeg er IKKE overrasket! Jeg er en fråtser, og har virkelig kost meg i julen. Jeg er veldig motivert nå, og har bestemt meg for at denne gangen skal det bare gå. Jeg sliter mye med selvtilliten, føler meg altfor stor, klær ser ikke bra ut på meg, bollekinn, dobbelthake osv. Som jeg var inne på er jeg en fråtser, og for meg er det "alt eller ingenting". Derfor skal jeg være godtefri i første omgang frem til påske. Starter idag!

 

Jeg er i perioder flink til å trene, og har det mye bedre med meg selv når jeg trener. Jeg liker også å trene, så jeg forstår ikke hvorfor dørstokkmila alltid er så laaang:/ Målet er 2 x uka, får jeg til 3 x uka er jeg veldig fornøyd.

 

Målet mitt med vekten er 66kg.

1.delmål:72kg innen 17.feb.

2.delmål: 69kg innen 17.mars

Mål: 66kg innen 14.april (påske)

Veiedag: mandager

Datoene er satt så jeg skal presse meg selv litt, og ikke skli ut. Er jo enda værre hvis jeg gjør det når jeg har skrevet det her.

Jeg melder meg inn med Gullmedlemskap.

 

Lykke til med den første uken alle sammen!

 

Hei! Du høres faktisk helt lik ut som meg! Haha... Kan jeg spør hvor høy du er? Tenkte å klare delmål 1 iløpet av februar jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

henger meg med eg og,:)/>

har gått på grete roede kurs før og gikk ned 10kg,har noken kg til eg vil ned,vil prøve dette på egenhånd denne gangen.

Begynner dagen med ein joggetur,puh!blir tungt men må bere prøve;)

lykke til alle sammen:)

 

Lykke til! Kom med oppdateringer hvordan det går med deg da :) er så bra at det er så mangedoblet henger seg med!! Dette klarer vi samer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Hei! Du høres faktisk helt lik ut som meg! Haha... Kan jeg spør hvor høy du er? Tenkte å klare delmål 1 iløpet av februar jeg også :)/>

 

 

Så morsomt at vi er litt like og kanskje sliter med de samme tingene:) Vi får dra nytte av det og motivere hverandre! Kult at du også har som mål å nå første delmål ila feb. Det blir hardt, men det klarer vi! Jeg er 173cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Så flink du har vært! Skal de klare de siste selv eller nytt kurs?

Ja, jeg håper å klare de siste kiloene selv. Å håper å klare de i løpet av sommeren:)

 

Gikk på vekta, den viste 68,8kg. Så har lagt me meg rundt 2-3kg siden slutten av nov. Er 158høy. Første delmål er 65,8kg da blir det ny bukse :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Så flink du har vært! Skal de klare de siste selv eller nytt kurs?

Ja, jeg håper å klare de siste kiloene selv. Å håper å klare de i løpet av sommeren:)

 

Gikk på vekta, den viste 68,8kg. Så har lagt me meg rundt 2-3kg siden slutten av nov. Er 158høy. Første delmål er 65,8kg da blir det ny bukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det plass til meg her og?

Jente på 28 år.

Gått ned 22 kg, men opp ca 4 kg siden i sommer.

Veier nå 76 kg og er 167 cm høy og ønsker å nærme meg 65 kg til sommeren:)første delmål er 72 kg innen 1 mars:) da skal jeg begynne å trene med personlig trener igjen:)

 

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei jenter!

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men jeg spiser faktisk ikke nok fett ifølge planen her inne…. hehe… litt rart å tenke på :P Kjenner at jeg nå er klar for å begynne på kurs til tirsdag. Har fått med meg 2 stk på jobben også :D Dette SKAL jeg klare!

 

Gleder meg til å følge dere i oppturer og nedturer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og vekta viste 75,1 kg... Så gått ned over en kg denne uka. Sikkert mye vann, men det skal sies at jeg Jar jobbet med meg selv denne uka Mtp små porsjoner. Kun tre treningsøkter gjennomført , 1 langtur løping, 1 med tunge vekter og en med spinning.

Går inn i en periode med mye overtid på jobb, så det blir en ekstra utfordring, men det skal jeg fikse.

 

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 24 år og ønsker å gå ned rundt 15 kg. Har det siste året bygget hus, så mye av tiden har gått med på å holde mannen med selskap. Altså null trening. Det har satt sine spor. Så nå er det full fokus på helsa og form :) nåværende vekt er 81, er 173 høy.

 

Siden dette er ganske nytt opplegg, så lurer jeg på hva jeg kan forvente å gå ned på ca 1 mnd? Har 2 heftige treningstimer i uka og går turer utenom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 24 år og ønsker å gå ned rundt 15 kg. Har det siste året bygget hus, så mye av tiden har gått med på å holde mannen med selskap. Altså null trening. Det har satt sine spor. Så nå er det full fokus på helsa og form :)/> nåværende vekt er 81, er 173 høy.

 

Siden dette er ganske nytt opplegg, så lurer jeg på hva jeg kan forvente å gå ned på ca 1 mnd? Har 2 heftige treningstimer i uka og går turer utenom:)

 

Hei! Hvor mye du går ned pr mnd, er forskjellig fra kropp til kropp og hvor mye man trener og spiser? Har du begynt på kurs eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Hvordan har deres uke gått?

 

Her har jeg logget med halsbetennelse og ikke vært noe nøye med maten :(

men vekta viste 0,1 kg ned, ikke så mye! Men bedre enn ingenting :) håper at kroppen snart skal bli frisk slik at jeg får kommet igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og vekta viste 75,1 kg... Så gått ned over en kg denne uka. Sikkert mye vann, men det skal sies at jeg Jar jobbet med meg selv denne uka Mtp små porsjoner. Kun tre treningsøkter gjennomført , 1 langtur løping, 1 med tunge vekter og en med spinning.

Går inn i en periode med mye overtid på jobb, så det blir en ekstra utfordring, men det skal jeg fikse.

 

Elin

 

Kjempe bra nedgang Elin !!

Du får prøve å ta trapper, parkere bilen litt lang unna jobb osv... Det blir trening av det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkus85

Hei damer!

 

Hvordan har deres uke gått?

 

Her har jeg logget med halsbetennelse og ikke vært noe nøye med maten :(/>

men vekta viste 0,1 kg ned, ikke så mye! Men bedre enn ingenting :)/> håper at kroppen snart skal bli frisk slik at jeg får kommet igang!

 

Uff da… Bra at vekta viste nedgang da iallefall :) Ønsker deg masse god bedring!

Uka her har jeg regnet som min overgangsfase til GR kurset som begynner på tirsdag, så jeg har gjort det litt halveis med mat, men har trent og gått flere turer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvor mye du går ned pr mnd, er forskjellig fra kropp til kropp og hvor mye man trener og spiser? Har du begynt på kurs eller?

 

 

Jeg har ikke valgt å bestilt kurs enda, vil prøve meg frem selv først.

Men etter over en ukes tid har hverken vekt eller cm endret seg noe… er dette normalt de første ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melodi88

Jeg har ikke valgt å bestilt kurs enda, vil prøve meg frem selv først.

Men etter over en ukes tid har hverken vekt eller cm endret seg noe… er dette normalt de første ukene?

 

Har du funnet rett meny? Eller trent nokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...