Gå til innhold

2014 skal bli mitt år


Gjest Melodi88
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Sorry at jeg er så dårlig til å skrive her, der går i ett om dagen med overtid og trening.

 

Denne uka har gått bedre enn forrige, dette er første helgen hvor jeg faktisk har klart å begrense meg i helgen. Hadde likevel en liten utskeielse på søndag, da mamma holdt akedag for familien med grilling og digg.

 

Vekta viste i dag 74,4, altså 400 g ned fra forrige uka. 1,8 kg totalt. Skulle det var mer. Hatt 3 treningsøkter denne uka, 2 løpeturer og en styrkeøkt. Løp en 10 km og en 7 km. Så fornøyd med nesten 2 mil. Det skal også sies at jeg jobber 10-15 timer overtid hver uke nå, så jeg har også den berømte tidsklemma.

 

Porsjonsbegrensingene er nå godt innarbeidet, så den biten går bra. Da er det bare å bite tenna sammen og være enda flinkere i helgen.

Elin

 

Flink du er til å trene! Å flott nedgang denne uken :) jeg synes også det går veldig tregt! Trur jeg blir litt gal til tider! Så ser jeg de som har gått ned masse på liten tid å skjønner ingenting! Jeg veier alt av mat selv om jeg vet ca nå... Men det hjelper lite når kiloene bare vil lime seg fast... Ikke orker jeg å trene mere i uken heller, har jo 10 trenkngspoeng... Skal prøve en uke til med meny 3. Å hvis ikke det er litt fart da, går jeg tilbake til meny2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Veiedag på meg igjen idag, -0,1kg på meg også. Med tanke på den helt ville utskeielsen min med 3 fastelavnsboller, 1 muffins, 1 kakestykke OG 1 skogsbærpai med is iløpet av helgen, er jeg faktisk veldig fornøyd ;) Til helgen blir det ikke sånne utskeielser så får satse på større nedgang da.

 

Håper dere får en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melodi88

Veiedag på meg igjen idag, -0,1kg på meg også. Med tanke på den helt ville utskeielsen min med 3 fastelavnsboller, 1 muffins, 1 kakestykke OG 1 skogsbærpai med is iløpet av helgen, er jeg faktisk veldig fornøyd ;)/> Til helgen blir det ikke sånne utskeielser så får satse på større nedgang da.

 

Håper dere får en fin uke alle sammen!

 

Helgene er så vanskelig! Jeg er ofte bort i helgene, siden jeg har familie over alt... Jeg prøver å begrense meg, men synes det er mye vanskeligere å holde kontroll når jeg ikke er hjemme. Må prøve å skjerpe meg her også! Men godt med nedgang når du har kost det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melodi88

Da har jeg bestemt med for å være potetgull og godterifri en mnd! Jeg vil ha litt fortgang å håper dette bidrar litt! Så første mål er frem til april :) wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Du er så flink Melodi!! Lykke til med godtestoppen:) Min erfaring er at det er kjempehardt de første to ukene, men når man er over kneika går det ganske fint egentlig. Stå på! Utrolig gøy hvis du klarer 1.delmål på neste veeing.

 

Vekten hos meg viste +0,3kg. Ser ut til at jeg skal ligge rundt det samme i flere uker gitt. Noen hundre gram opp og ned hele tiden.. Er seff kun min egen feil, jeg klarte jo ikke være flink denne helgen heller.. MEN, jeg er ordentlig igang med trening om dagen og det er jeg veldig fornøyd med:)

 

Til helgen skal jeg ut med venner både fredag og lørdag, skal virkelig prøve å ta de riktige valgene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

Her går det unna om dagen, med masse jobbing og trening. Hadde time nr 2 med pt i dag, og vi hadde en måling av fettprosent og indre verdier. Ifølge denne jadd jeg 10,5 kg for mye fett på kroppen og en fettprosent på 33%. Litt deprimerende, men heldigvis var det meste andre på testen bra.

Jobben blir fremover å få ned fettprosenten og vekta.

 

Jeg har startet med å veie meg på kvelden med treningstøy på( så startvekten er 1 kg høyere ).

Ny startvekten: 77 kg

Vekt 13.03.14: 74,6

Nedgang: 2,4 kg

 

Tilbakelagt totalt 2,5 mil på nye joggesko denne uken( fordelt på flere økter). 2 styrkeøkter er også unnagjort.

Alt i alt fornøyd:)

God helg jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Melodi88

Hei damer!

 

Nå er jeg her igjen, etter mye sykdom så begynner jeg på igjen ;)

Jeg startet også på xenical i dag, så håper det gir meg litt forgang! Hvordan har det gått med dere da? Jeg starter på 81kg nokk en gang :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...