Gå til innhold

ung og tung jente søker treningskammerater


Gjest j26oslo
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ei jente på 26 år, veier 106 kg og idealvekten er 75 kg. Tidligere trente jeg aktivt hver dag, fotball og svømming. Men jeg spiste mye sukker og usunn mat som gjorde at jeg la på meg dessverre. Jeg begynte på Elixia Colosseum ( i Oslo) som støttemedlem i juli, og begynte ikke å trene for fullt før i oktober. I slutten av november begynnelsen av desember begynte jeg hos en personlig trener, noe som har gjort at jeg har kommet i bedre form enn da jeg ikke har trent på 4 år.

Da jeg begynte på Grete Rode kurs for første gang veide jeg 106 kg. Per dags dato er jeg fortsatt der dessverre, gått ned og opp som en jojo. Og grunnen til at jeg gjør det er at jeg ikke får i meg nok mat, (selv om jeg ligger på meny 3 og 1900 kalorier)(sliter å spise meg ned i vekt, da jeg er vant til å spise 2-3 måltider enn flere små) og at jeg driver og bygger muskler og trener opp kondisjon (trener mellom 3-4 ganger i uken).

 

Dette er litt om meg og hvor jeg står i løpet av 1 kurs innenfor grete rode.

 

Grunnen til at jeg skriver her, er at jeg ønsker å kunne trene med flere som kan pushe meg og omvendt. Som har den trenings gleden like mye som jeg har. Jeg stiller ikke krav til treningsform eller vekt, men at man har gleden ved å trene og pushe hverandre og ser at formen blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...