Gå til innhold

På veien til den beste versjonen av meg selv!


Gjest Sunny87
 Share

Anbefalte innlegg

aah.. i går lagde jeg hjemmelagde hamburgere med det utgangspunkt at jeg skulle lage det mest mulig sunt.. Den gang ei..

 

Litt irritert på meg selv som hadde full kontroll, siden jeg lagde alt fra bunnen. Hamburgerbrødene ble relativt grove, og jeg kuttet ost og bacon på toppen av min. Men under den tynne unnskyldningen av å ville lage best mulig hamburger for mannen min, så ble det bacon i hamburgeren, og masse smør i pannen når jeg stekte dem. Jeg lagde også ovsbankte søtpotetbåter og potetbåter med olje på. Og siden min mann bare ville ha potetene, ble det til at jeg spiste alle søtpotetbåtene selv… Merker jeg har ganske dårlig samvittighetidag. Føler kjøkkene oser av fett..

 

jaja, gjort er gjort! Jeg må bare prøve å glemme gårdsdagen, og begynne med nytt mot i dag. Det er nok smart og være ekstra påpasselig på hva som går inn i munnen, slik at jeg ikke lar gårdsdagen ødelegge mer enn den allerede har gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Sunny87

Nå var det jammen lenge siden! Har av en eller annen grunn ikke fått lov til å skrive på forumet her. Men ting går fint! skal veie meg på nytt i morgen, men vekten stoppet forrige lørdag på 73.7 - altså 11.7 kg ned siden 1.januar! Bunaden er absolutt innen rekkevidde, og det blir stas! ;) Nå jobber jeg mot det 3. delmålet som er 70.0 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Oi, gratulerer med flott nedgang! 11,7 er jo knallbra! :) Er også veldig imponert over joggeturene dine, selv holder jeg meg til tredemøllen foreløpig. Men det blir forhåpentligvis snart litt mer vårvær, og da er intensjonene gode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Sunny87

Og tusen takk krusmynte! :) jeg har ikke fått vært så ofte her inne, selv om det går bra med meg :) Det skal bli veldig deilig når våren kommer med varmere vær, blomster, blå himmel og sol! Da er det ekstra kjekt å komme seg ut på tur :) Lykke til med din videre vektnedgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...