Gå til innhold

Minus 1-2-3kilo eller hold vekten innen 1. mars 2014!


Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Heisann:)

 

Jeg har ikke fått veid meg i helga, jeg har vært bortreist. Jeg tror nok uansett det ville blitt et dårlig resultat, jeg er ikke så god på denne holdevektafasen:(( men jeg er god på trening, så det er bare å stå på. Jeg satser på ei sunn uke og at vekta er på 70 eller under når lørdagen kommer:))

Ha ei fin og sunn uke folkens:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Hei hei

Kan jublende fortelle at jeg har gått ned 1,3 kg siste uken :lol:/> :lol:/> :lol:/>

Veier nå 81,1.

Feirer med en appelsin, he he :D/>

Kjempe bra jobba Lina 😀

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slank i 2014

Jeg vil gjerne bli med videre. Tar vekta fra sist søndag som utgangspunkt, selv om jeg har veiedag i morgen. Er nemlig en liten mulighet for at jeg ikke får veid meg da.

 

Så rødt tall er 78, 57,7 er siste registrerte vekt, og jeg lar forsatt 58 være månedens mål. Veiedag er søndag.

 

 

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Veiedag 😠og før jeg gikk på den firkantete klossen på badet så viste jeg at slaget var tapt 😉 jeg snikveide meg FØR helga og da så jeg 84 tallet!!!! Men så kom den koselige , rolige helga hvor jeg mållkoser meg med potetgull og smågodt(4,90 for smågodt på obs ) 😊😀😄😃 . Så klossen sa at jeg sto standby på 85,4 😳 jaja ingen tvil om at helga må planlegges litt bedre 😉 ha ei fin uke alle sammen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slank i 2014

HEISANN

 

SÅ FLOTT at du holder koken Juni 72.

Etter en lengre sykdomsperiode er det på tide å tenke vekt igjen. Jeg skriver meg på tråden her hos deg og prøver å motivere meg sammen med dere :D

 

Rødt; tall 92

Vekt nå; 83,3

Grønt tall; 68

 

 

Slank i 2014

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta 70,8, 200 g. ned, altså. Godt fornøyd med det.Var redd jeg skulle gå opp, siden jeg har fått trent lite i uka som gikk. Hovnet plutselig opp i kneet, og det var så vondt at jeg nesten ikke fikk sove. Har tatt det veldig med ro etter det, og da har det gått bedre. Prøvde å svømme litt i går. Er litt bekymret fordi det er revmatisme i nær familie, og plagene ligner. Men foreløpig skal jeg ikke bekymre meg for mye - skal prøve å gå på trening i kveld og se hvordan det går.

 

Er en matglad og snopete person, men nå er appelsinene så gode, så jeg prøver å spise appelsin i stedet når søtsuget kommer. Og så har jeg kjøpt økologiske gulrøtter - kjempegode å knaske på.

 

Ha ei fin uke!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Dette er litt komisk, men jeg har faktisk ikke vekt.

 

haha. Må bare flire. Enda registerer jeg iherdig, har gjort siste uka.

Har ikke gått ned én eneste centimeter ennå (helga - fredag - lørdag og søndag ble det MYE mat, så jeg er ikke overrasket), men planen er altså å gå ned centimeter for centimeter.

 

Også skal jeg kjøpe vekt. Selv om det ikke er noe gøy å veie seg.

 

Lykke til resten av uka, alle sammen!! :D

Det er fire hverdager igjen før helg, og det går fort!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi!

 

-300 gram og 73,9 på meg denne mandagen.

 

Kommer et par vanskelige uker foran meg, men det er bare å gjøre mitt beste.

 

Får prøve komme meg inn hit for litt oppmuntring så ofte jeg bare kan - det hjelper alltid! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble helgen og ukesstart av?!

 

Her er i alle fall masse liv og røre og flinke, motiverte og nøkterne, er dere - moro! :D

 

Gledelig gjensyn med deg, Slank i 2014, hjertelig velkommen tilbake :D Viktigste er alltid å være her - spesielt etter pauser (av ulike årsaker), her er vi og blir vi til vi kan stå på egne ben på "årntli" :D

 

Oversikt per 11. februar (og det er plass til ALLE som vil være med, bare sleng innom med tallene dine - jeg utvider lista så ofte jeg kan! :D)

 

Slank i 2014 92 83,3 68

Knaus 73,0 70,8 - 70,7 (-0,1kg) 70,0 (torsdag)

Glee 75 69,6 - 71,0 (+1,4kg) 70 (mandag)

lettsommer 93,6 91,0 89 (torsdag)

cebba 80,0 78,5 - 78,5 (0,0kg) 77,0 (fredag)

snupsipups 88,0 78,4 76,4 (mandag)

indigo 80,1 74,2 - 73,9 (-0,3kg) 72,9 (mandag)

Truddelutt 79,8 79,1 - 78,8 (-0,3kg) 77,9 (mandag)

Solvane 71,0 - 70,8 (-0,3kg) 69,9 (mandag)

Henna 76 65,9 - 66,3 (+0,4kg) 65,0 (fredag)

Cheery 86,3 79,3 - 78,1 (-1,2kg) 77,7 (søndag)

*Lina* 93 82,4 - 81,1 (-1,3kg) 80,4 (torsdag)

Gressenka 83,6 69,6 70 (lørdag)

Bijou 82 59,4 - 58,9 (-0,6kg) 58,5 (fredag)

Melodi88 85 79,8 - 79,2 (-0,6kg) 78 (fredag)

Betty Blue 89,8 84,3 - 83,7 (-0,6kg) 82 (torsdag)

noris 97 86,3 - 86,5 (+0,2kg) 86,3 (torsdag)

Sommerivrig 116 77,3 - 77,2 (-0,1kg) 75 (mandag)

Collargol 89 80,5 - 80,1 (-0,4kg) 79 (variabel veiedag)

Sabine 78 57,7 - 56,8 - 57,9 (+0,2kg) 58 (søndag)

Juni72 98,9 80,3 - 79,1 (-1,2kg) 79,5 (onsdag)

treklovermamma73 92 86 - 85,4 - 85,4 (-0,6kg) 84 (mandag)

kikk 106,2 101,0 - 100,2 (-0,8kg) 98 (mandag)

 

Uansett hvilken vei det har svingt hittil denne måneden, eller siden januar - det viktigste er å fortsette med best mulige valg! Belønningen for å holde seg til "den gyldne middelvei - kose seg med måte" er alltid rett rundt hjørnet ;)

 

Henger meg på hyllesten til appelsinene nå - de er virkelig gode og fristende, ble med et par stykker hjem i dag også, de blir ikke gamle i kjøleskapet! Heller appelsiner og annen frukt enn smågodt (null næringsstoffer og kilde til dårlig samvittighet etter de er fortært...hvor mye vits er det da, liksom, i å dytte det inn?).

 

Gjør noe skikkelig fint for deg selv i dag, det har du fortjent! :D Se så langt du er unna ditt røde tall nå, juhuuu, altså!

 

Ha en hyggelig tirsdagsettermiddag/kveld, alle sammen B)

 

Glemte visst en side, NÅ skal alle oppdateringer være på plass - bare å melde fra om eventuelle tastefeil/endringer av mål osv - husk, DU bestemmer eget mål :D

Endret av Juni72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Hvor ble helgen og ukesstart av?!

 

Her er i alle fall masse liv og røre og flinke, motiverte og nøkterne, er dere - moro! :D/>

 

Gledelig gjensyn med deg, Slank i 2014, hjertelig velkommen tilbake :D/> Viktigste er alltid å være her - spesielt etter pauser (av ulike årsaker), her er vi og blir vi til vi kan stå på egne ben på "årntli" :D/>

 

Oversikt per 11. februar (og det er plass til ALLE som vil være med, bare sleng innom med tallene dine - jeg utvider lista så ofte jeg kan! :D/>)

 

Slank i 2014 92 83,3 68

Knaus 73,0 70,8 - 70,7 (-0,1kg) 70,0 (torsdag)

Glee 75 69,6 - 71,0 (+1,4kg) 70 (mandag)

lettsommer 93,6 91,0 89 (torsdag)

cebba 80,0 78,5 - 78,5 (0,0kg) 77,0 (fredag)

snupsipups 88,0 78,4 76,4 (mandag)

indigo 80,1 74,2 - 73,9 (-0,3kg) 72,9 (mandag)

Truddelutt 79,8 79,1 - 78,8 (-0,3kg) 77,9 (mandag)

Solvane 71,0 - 70,8 (-0,3kg) 69,9 (mandag)

Henna 76 65,9 - 66,3 (+0,4kg) 65,0 (fredag)

Cheery 86,3 79,3 - 78,1 (-1,2kg) 77,7 (søndag)

*Lina* 93 82,4 - 81,1 (-1,3kg) 80,4 (torsdag)

Gressenka 83,6 69,6 70 (lørdag)

Bijou 82 59,4 - 58,9 (-0,6kg) 58,5 (fredag)

Melodi88 85 79,8 - 79,2 (-0,6kg) 78 (fredag)

Betty Blue 89,8 84,3 - 83,7 (-0,6kg) 82 (torsdag)

noris 97 86,3 - 86,5 (+0,2kg) 86,3 (torsdag)

Sommerivrig 116 77,3 - 77,2 (-0,1kg) 75 (mandag)

Collargol 89 80,5 - 80,1 (-0,4kg) 79 (variabel veiedag)

Sabine 78 57,7 - 56,8 - 57,9 (+0,2kg) 58 (søndag)

Juni72 98,9 80,3 - 79,1 (-1,2kg) 79,5 (onsdag)

treklovermamma73 92 86 - 85,4 - 85,4 (-0,6kg) 84 (mandag)

kikk 106,2 101,0 - 100,2 (-0,8kg) 98 (mandag)

 

Uansett hvilken vei det har svingt hittil denne måneden, eller siden januar - det viktigste er å fortsette med best mulige valg! Belønningen for å holde seg til "den gyldne middelvei - kose seg med måte" er alltid rett rundt hjørnet ;)/>

 

Henger meg på hyllesten til appelsinene nå - de er virkelig gode og fristende, ble med et par stykker hjem i dag også, de blir ikke gamle i kjøleskapet! Heller appelsiner og annen frukt enn smågodt (null næringsstoffer og kilde til dårlig samvittighet etter de er fortært...hvor mye vits er det da, liksom, i å dytte det inn?).

 

Gjør noe skikkelig fint for deg selv i dag, det har du fortjent! :D/> Se så langt du er unna ditt røde tall nå, juhuuu, altså!

 

Ha en hyggelig tirsdagsettermiddag/kveld, alle sammen B)/>

 

Glemte visst en side, NÅ skal alle oppdateringer være på plass - bare å melde fra om eventuelle tastefeil/endringer av mål osv - husk, DU bestemmer eget mål :D/>

Kjære Juni 72 😃 takk for enda et innspirerende innlegg â˜ºï¸ Sitter faktisk å koser meg med en ...appelsin 😄 har vært på zumba trening og føler meg klar til å ta fatt på månedsmålet 😀 tida flyg jo avgårde - halve februar er snart gått! Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig innlegg, treklovermamma73 :) Ikke vanskelig å bli inspirert her inne med så mange flotte medlivstilsendrere! Hatten av for dere selv, altså! :)

 

Neidaså, jodaså, er visst eneste med onsdagstall denne gangen: dagens var 79,5 (holdt på å skrive 97...en stund siden, heldigvis :D) og fornøyd med det her influensaen sitter som støpt og jeg klarer synes bittelitt synd på meg selv og unne meg både litt iskrem (sår hals) og nøtter (aner ikke om det hjelper for noe, men gjør godt med litt smak) - heldigvis har jeg også svært lyst på iskald appelsin, så det jevner seg litt ut (og jeg spiser iskrem og nøtter i små porsjoner sammenlignet med "livet før" - så godkjent i min bok, er ikke så ofte jeg er tett som ei potte OG snørrete på en gang :P )

 

Viktigst å passe seg for snikgjeninnføring av kroniske belønningsmønstre - det er godt testet ut og fører jamenmeg bare til varig vektoppgang - bort med sånne tendenser! Derfor, en appelsin eller to nå, litt dynetid og vips! er jeg nok frisk som en fisk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treklovermamma73

Takk for hyggelig innlegg, treklovermamma73 :)/> Ikke vanskelig å bli inspirert her inne med så mange flotte medlivstilsendrere! Hatten av for dere selv, altså! :)/>

 

Neidaså, jodaså, er visst eneste med onsdagstall denne gangen: dagens var 79,5 (holdt på å skrive 97...en stund siden, heldigvis :D/>) og fornøyd med det her influensaen sitter som støpt og jeg klarer synes bittelitt synd på meg selv og unne meg både litt iskrem (sår hals) og nøtter (aner ikke om det hjelper for noe, men gjør godt med litt smak) - heldigvis har jeg også svært lyst på iskald appelsin, så det jevner seg litt ut (og jeg spiser iskrem og nøtter i små porsjoner sammenlignet med "livet før" - så godkjent i min bok, er ikke så ofte jeg er tett som ei potte OG snørrete på en gang :P/> )

 

Viktigst å passe seg for snikgjeninnføring av kroniske belønningsmønstre - det er godt testet ut og fører jamenmeg bare til varig vektoppgang - bort med sånne tendenser! Derfor, en appelsin eller to nå, litt dynetid og vips! er jeg nok frisk som en fisk igjen :D/>

God bedring 😀

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 800 gram (82,9) og er fornøyd med det. Har vært syk siden fredag så jeg er litt usikker på om vektresultat er helt reelt. Matlysten har vært dårlig og jeg vet at jeg har spist alt for lite, så kanskje straffer det seg neste uke. Men uansett - dette var hva vekta viste i dag wink.gif

Ha en fin kveld alle flinke jenter smile.gif

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig innlegg, treklovermamma73 :)/>/> Ikke vanskelig å bli inspirert her inne med så mange flotte medlivstilsendrere! Hatten av for dere selv, altså! :)/>/>

 

Neidaså, jodaså, er visst eneste med onsdagstall denne gangen: dagens var 79,5 (holdt på å skrive 97...en stund siden, heldigvis :D/>/>) og fornøyd med det her influensaen sitter som støpt og jeg klarer synes bittelitt synd på meg selv og unne meg både litt iskrem (sår hals) og nøtter (aner ikke om det hjelper for noe, men gjør godt med litt smak) - heldigvis har jeg også svært lyst på iskald appelsin, så det jevner seg litt ut (og jeg spiser iskrem og nøtter i små porsjoner sammenlignet med "livet før" - så godkjent i min bok, er ikke så ofte jeg er tett som ei potte OG snørrete på en gang :P/>/> )

 

Viktigst å passe seg for snikgjeninnføring av kroniske belønningsmønstre - det er godt testet ut og fører jamenmeg bare til varig vektoppgang - bort med sånne tendenser! Derfor, en appelsin eller to nå, litt dynetid og vips! er jeg nok frisk som en fisk igjen :D/>/>

 

Heisann Juni72...

God bedring og TAKK for jobben du gjør for oss alle sammen her inne :)/>

Tips til erstatning for is.... Frys en yoghurt og nyt og jobb for å få i deg litt melkeprodukt :)/>

Jeg håper du blir fort bra igjen...

Min vekt i dag viste 86,2.. ned 300gram... Det er i alle fall rette veien... fortsetter det slik, så ser jeg kanskje 5 tallet snart... hehehehe.... Lenge leve optimismen... :)/> Det politisk korrekte når jeg har satt som mål å holde vekten denne måneden er å være veldig fornøyd med nedgangen... Det er jeg også :)

Ha en herlig torsdag alle sammen

noris :)/>

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mageflesk

Torsdag og veiedag.

Kan melde om 100 gram ned siste uken, og kjenner at det er helt greit tatt i betraktning at jeg gikk ned 1,3 kg forrige uke.

81 blank i dag, og 600 gram igjen til målet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å rapportere her på mandag jeg, sannsynligvis fordi det ikke var noe å rapportere om... Vekta har ikke rikka seg i det hele tatt. :( Og skuffet som jeg ble har jeg gitt litt faan i alt og bare spist det jeg har hatt lyst på, så det lover ikke godt for neste uke heller. Skal prøve å ta meg i ørene i helgen så kanskje jeg ender på stillstand neste uke også, noe mer enn det er nok temmelig usannsynlig...

Men på mandag.... ja på mandag er det en ny gyllen mulighet til topp innsats. ;) Klamrer meg til den og satser på bedre resultat siste del av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det veie rapport fra meg, det går galne vegen, har vert en vanskelig uke, men gir ikke opp. :unsure:

 

Vekta viste 70,9kg i dag. :angry:

 

Har enno noen dager til å nå målet mitt til 1.mars.

Reiser på besøk til helga og det er en utfordring i seg selv, får drikke mye vann, og ta en appelsin. :P

 

Ha en flott helg alle sammen, takk Juni72 for jobben du gjør. :)

 

Klem fra Knaus :rolleyes:

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...