Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 8


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Litt seint ute med resultatet denne uken men nå er det klart. Og Cheery går av med seieren nok en gang! Gratulerer så mye, du er superflink! :)

 

1 Cheery - 0,9 kg - 1,17 %

2 k66 - 0,8 kg - 1,09 %

3 forandringer - 0,8 kg - 1,02 %

4 Samba -0,7 kg -0,94 %

5 Sundshine - 0,5 kg - 0,59 %

6 Tinka1234 - 0,1 kg - 0,20 %

7 Bessa - 0,0 kg 0.00 %

8 FatCat + 0,47 kg + 0,45 %

Kiine Ny

cham123 X

Kiine er ny og har startvekt denne uken :-)

 

Fortsatt i litt OL-modus, så legger ut en oversikt over hvordan medaljekampen i slankekrigen ser ut. Tar bare med de første 3 plassene, og aller øverst finner vi, ikke overraskende, Cheery med hele 3 gull og 3 sølv :D

 

Navn Gull Sølv Bronse Poeng

1 Cheery 3 3 0 15

2 k66 1 2 0 7

3 kg_berta 1 1 1 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ville bare si at alle her er kjempeflinke, og samba du er kjempeflink som legger ut resultater hver uke, det er veldig motiverende og gøy å gjøre dette sammen:)

 

Jeg klarte endelig uken som var å gå ned litt mer etter mye jobbing og ville bare si at jeg denne uken hadde 0.8 nedgang og ikke 0.3 som det stod på listen... (fra 78.2 til 77.4..)

 

Igjen dere er superflinke hele gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

72,4 :blink:

3 veninner på besøk fra torsdag-søndag gjør at det ble litt opp for min del, MEN hadde det kjempegøy og siden vi stort sett treffes 1x i året vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint ute med resultatet denne uken men nå er det klart. Og Cheery går av med seieren nok en gang! Gratulerer så mye, du er superflink! :)/>

 

1 Cheery - 0,9 kg - 1,17 %

2 k66 - 0,8 kg - 1,09 %

3 Samba - 0,7 kg - 0,94 %

4 Sundshine - 0,5 kg - 0,59 %

5 forandringer - 0,3 kg - 0,38 %

6 Tinka1234 - 0,1 kg - 0,20 %

7 Bessa - 0,0 kg 0.00 %

8 FatCat + 0,47 kg + 0,45 %

Kiine Ny

cham123 X

Kiine er ny og har startvekt denne uken :-)

 

Fortsatt i litt OL-modus, så legger ut en oversikt over hvordan medaljekampen i slankekrigen ser ut. Tar bare med de første 3 plassene, og aller øverst finner vi, ikke overraskende, Cheery med hele 3 gull og 3 sølv :D/>

 

Navn Gull Sølv Bronse Poeng

1 Cheery 3 3 0 15

2 k66 1 2 0 7

3 kg_berta 1 1 1 6

 

 

 

Hei,

Kan jeg bli med her?

 

Er nå på 132,8kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

 

Ville bare si at alle her er kjempeflinke, og samba du er kjempeflink som legger ut resultater hver uke, det er veldig motiverende og gøy å gjøre dette sammen:)

 

Jeg klarte endelig uken som var å gå ned litt mer etter mye jobbing og ville bare si at jeg denne uken hadde 0.8 nedgang og ikke 0.3 som det stod på listen... (fra 78.2 til 77.4..)

 

Igjen dere er superflinke hele gjengen :)/>

 

Oj! Du har helt rett forandringer, her har det skjedd noe veldig feil! Jeg skal ordne det med en gang! Noen ganger går det litt fort i svingene, og sniker det seg inn en liten feil i regnearket skjer sånt som dette. Så veldig bra dere sier ifra når det skjer. Resultatet må jo være riktig, ellers forsvinner jo hele poenget med denne slankekrigen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73,4 på meg i dag :-)

 

Vil bare nevne at dersom du hopper over noen uker der du ikke rapporterer vekt vil nedgangen bli delt på antall uker du har vært borte. Syns dette er mest rettferdig i forhold til resultatet. Er det greit for dere at vi gjør det slik?

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...