Gå til innhold

Sjekk fleire matprodusenter


Gjest Rund og blid!
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Rund og blid!

Eg postar det her, reknar med "alle" er innom denne delen uavhengig av forumsdeltilhørighet.

 

Eg fekk meg ein liten aha-opplevelse igår då eg skulle kjøpa blåbærsyltetøy. Eg las litt på Rema sitt egenproduserte light-syltetøy, der var det 140 kaloriar. Så såg eg på Lerum sitt uten tilsett sukker, der var det 75 kaloriar! Då vart eg forskrekka. Og av karbohydratar i Rema sitt var det 30, derav alle 30 var sukkerartar i motsetning til Lerum sitt som hadde ca 20 kbh. der 11 var sukkerartar. Dette tar eg berre på minnet no. Men uansett så var det ein heisen forskjell.

 

Vart også litt overraska då eg såg på Philadelfia light, den hadde 12% fett, og ein annan type med svartpepper og vårløk hadde 10 % fett? Eg berre seier; hææææææææææ???

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg postar det her, reknar med "alle" er innom denne delen uavhengig av forumsdeltilhørighet.

 

Eg fekk meg ein liten aha-opplevelse igår då eg skulle kjøpa blåbærsyltetøy. Eg las litt på Rema sitt egenproduserte light-syltetøy, der var det 140 kaloriar. Så såg eg på Lerum sitt uten tilsett sukker, der var det 75 kaloriar! Då vart eg forskrekka. Og av karbohydratar i Rema sitt var det 30, derav alle 30 var sukkerartar i motsetning til Lerum sitt som hadde ca 20 kbh. der 11 var sukkerartar. Dette tar eg berre på minnet no. Men uansett så var det ein heisen forskjell.

 

Vart også litt overraska då eg såg på Philadelfia light, den hadde 12% fett, og ein annan type med svartpepper og vårløk hadde 10 % fett? Eg berre seier; hææææææææææ???

 

ja det er lurt å følge med, jeg liker den philadelfian med pepper og vårløk og som et ekstra pluss så har den så mye smak at du trenger mindre av den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Bare å holde øynene åpne ja - mener det samme gjelder for diverse "pose-retter" også, som gryteretter/halvferdige retter en kan putte kjøtt i.

Men - vi bevisstgjøres mer og mer på hva vi spiser, og det er jo bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rund og blid!

Ein treff på eindel sånne "auge-åpnarar" på leit etter mat ja, det er sant. Enkelte tacokrydder kan ha eit fryktelig saltinnhald også, så det kan vera greit å følga med på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...