Ned4Kg Skrevet April 10, 2014 Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Hei, Tertit! Godt å høre at det ikke bare er jeg som kommer ut av fokus, og ikke får registrert. Hadde jo nærmere to uker hvor det ikke gikk særlig bra. Nå er jeg tilbake, og har klart meg fint fire dager denne uka. I går ble det 1665 kc og 9,2 i score, i dag ble det 1563 og 10,0 i score! Så nå har jeg vært skikkelig flink noen dager, og bare gjort det jeg skal etter boka. Vekta var over 64 på mandag, nå er den litt ned på 63 tallet igjen. Vi får se hva den viser i morgen, da er det veiedag. Tertit, vil bare oppmuntre deg til å stå på! Så "snakkes" vi innpå her i morgen, eller en annen dag det passer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 11, 2014 Rapporter Share Skrevet April 11, 2014 Fredag, 11.april: 63,4 kg Mål: 8.mai 61,5 kg/61-tallet I følge beregningen på Min startside når jeg drømmevekta mi 8.mai, om jeg greier å gå ned 0,5 kg per uke .. Jeg håper så veldig!!! Skal prøve å holde fokus nå som vi går inn i påskeuka. Blir hjemme helt frem til neste fredag, og lover meg selv å registrere og rapportere innpå her;) I dag ble det 1709 kc og 10 i kostholdscore!:)/> Fornøyd. Har blitt litt sjokolade iløpet av uka. Har bare 2 frimerker igjen... Skal prøve å nøye meg med det i morgen;) God helg til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Nå mååå jeg skynde meg og skrive innpå her.. Jeg har nemlig SÅ lyst på potetchips ... Men hadde bestemt meg for at nok var nok ifht matinntaket i dag.. Sjekket dagens registreringen FØR jeg satte tenna i chipsen. Ser at jeg er på 1700 kc og 10 i kostholdscore i dag også!!! Da vil jeg ikke ødelegge d fine resultatet m potetchips .... Sånn! Nå har jeg skrevet det! Da forplikter d. God lørdag til alle:):)/> og spesielt deg, tertit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Da er en uke med fokus ferdig:) i snitt har det vært 1691 kc inn og 9,3 i kostholdscore. Har samlet 5,2 Trimpoeng, mitt overkommelige ukesmål er 5;) I dag ble det 1718 kc og 9,2 i kostholdscore. Ønsker å komme meg lenger ned på 1600 tallet ifht gjennomsnittlig kcal. Spørs hvordan d går den kommende uka... Tre uker igjen m roedeklubben gull - medl.skap og fullt fokus. Dette skal jeg klare!! Har brukt 16 kosemerker denne uka. Stolt!- selv om d ble et par i overkant;) Ønsker alle god påske ! Jeg blir hjemme frem til fredag, så dere hører fra meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 14, 2014 Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 SUPERT 2010, utrolig vilje! Skal si du har vært flink. Jeg forsøkte å være flink, men klarte det ikke i går. Syk mann og alene med barna, gjorde at jeg gikk amokk i påskegodtene som barna skal få neste helg Men, jeg gjorde det litt godt igjen i dag, da jeg startet morgenen med å jogge. Og hittil har jeg holdt meg innenfor mine tilmålte kalorier. Og ikke nok med det. I dag på jobben har det stått et påskeegg framme med alt mulig godt i. Nå er det heldigvis tomt. Jeg har ikke tatt noe som helst av egget Stå på 2010. Jeg skal bort i påsken, men skal forsøke å logge meg på. Forrige uke gikk jeg ned 0,6kg, forsøker på å fortsette nedover selv om det er påske. Skal jogge og holde trimpoengene oppe. 2,2 hittil denne uka Stå på 2010, så holder vi kontakt her inne. Jeg følger med deg og heier! Første delmål 70,0 (0,8 kg igjen) ("Urealistisk?" hovedmål: 65kg) 17.04.2014: 10.04.2014: 70,8 (-0,6) 03.04.2014: 71,4 (-0,7) 27.03.2014: 72,0 (-0,7) 20.03.2014: 72,7 (-0,7) 13.03.2014: 73,4 (start) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 14, 2014 Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 SUPERT 2010, utrolig vilje! Skal si du har vært flink. Jeg forsøkte å være flink, men klarte det ikke i går. Syk mann og alene med barna, gjorde at jeg gikk amokk i påskegodtene som barna skal få neste helg Men, jeg gjorde det litt godt igjen i dag, da jeg startet morgenen med å jogge. Og hittil har jeg holdt meg innenfor mine tilmålte kalorier. Og ikke nok med det. I dag på jobben har det stått et påskeegg framme med alt mulig godt i. Nå er det heldigvis tomt. Jeg har ikke tatt noe som helst av egget Stå på 2010. Jeg skal bort i påsken, men skal forsøke å logge meg på. Forrige uke gikk jeg ned 0,6kg, forsøker på å fortsette nedover selv om det er påske. Skal jogge og holde trimpoengene oppe. 2,2 hittil denne uka Stå på 2010, så holder vi kontakt her inne. Jeg følger med deg og heier! Første delmål 70,0 (0,8 kg igjen) ("Urealistisk?" hovedmål: 65kg) 17.04.2014: 10.04.2014: 70,8 (-0,6) 03.04.2014: 71,4 (-0,7) 27.03.2014: 72,0 (-0,7) 20.03.2014: 72,7 (-0,7) 13.03.2014: 73,4 (start) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 14, 2014 Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 Hei, lissium! Syns du også har vært flink, jeg. Du har jo flere kilo i minus å vise til... Jeg har vært medlem i Roede gull over en mnd, og bare et kilo ned... Så nå setter jeg inn støtet. Ikke akkurat imponerende d jeg har sullet med tidligere i vår....;)/>/> Jeg har hatt en fin start på uka. 1600 kc og 10 i score:) Skriver innpå her nå, så vet jeg at jeg må ligge unna brødboksa resten av dagen..hehe;) Ønsker alle en fin mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 15, 2014 Rapporter Share Skrevet April 15, 2014 1801 og 7,4 i score er dagens tall! Hadde jeg klart å motstå tre biter(20 gr) sjokolade fra påskeegget, hadde d blitt 10 blank igjen. Men jeg ville ikke... Så nå koser jeg meg m kaffe og sjokolade. Og er glad jeg klarer sånn ca å ha kontroll likevel...hehe ;)/> hadde d ikke vært for rapporteringen, hadde jeg sikkert tatt 10 stk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Dagens: 1693 og 10 i score!!! Skriver innpå her nå, så er d slutt for spisinga i kveld. Fredag legger jeg inn vekt. Håper så inderlig på litt nedgang. Syns jeg har vært flink. Men ingen ting kommer gratis lenger . Vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 17, 2014 Rapporter Share Skrevet April 17, 2014 Huff... Dårlig dag:( ca 2000 inn & 6,6 i score. D går opp og ned...;)/> I helga er jeg bortreist og det blir dårlig med registrering/rapportering. Legger inn vekt i morgen før avreise. Jeg så 62 tallet med et nødskrik i dag og håper d samme for i morgen;);)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 19, 2014 Rapporter Share Skrevet April 19, 2014 Vekt 18.april: 62,9 (ned 0,5 kg siste uke) Er fornøyd med å ha klart å fokusere siste uke... ned et halvt kilo er målet mitt per uke. I følge startsiden min når jeg vektmålet mitt 9.mai!!! bare om tre uker:):) jeg skal jammen stå på!!! Men denne helga er jeg bortreist og lar kosemerker være kosemerker... På mandag er d full skjerping og registrering/ rapport igjen! God påske:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 21, 2014 Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Hei så flink du har vært, jeg sviktet litt med å logge meg på roedeklubben slik som lovet. Gøy å se at du holder deg på "matta". Jeg går på Grete Roede aktiv kurs, på torsdag er det veiing, så da får jeg dommen over hvordan påsken har slått ut. Litt om påsken min. Vi har vært på fjellet , mens mann og barn har spist pølser til lunsj, har jeg spist wasa-knekkebrød den den ene dagen, og brødskiver den andre. Hamburgerlunsjen deres byttet jeg ut med salat, så ja jeg har gjort noen gode og bra valg. MEN, jeg har tilgjengjeld spist litt mer Kvikklunsj og litt mer kjeks (Bixit sjokolade og Gjende) litt mer smågodt og litt mer nøtter enn jeg skulle... så alt i alt, tivler jeg på vektnedgang. Men jeg hadde en ekstra langrennsøkt en kveld for å bøte på all kos Hjemmevekta er litt upålitelig, men i dag viste den 69,5 og på kvelden på kurs veier jeg nok 70,5-71kg. Ut i fra mine utskeielser er jeg redd det blir 500g opp. Jeg vil så inderlig ned i vekt etter påske også, så nå har jeg skjerpet ferieutskeielsene. I dag var det på med joggeklær og ut å løpe. Det ble 2,2 trimpoeng. Og hittil i dag har jeg full logging og registrering av måltider: frokost og lunsj. Middagen er planlagt så jeg ikke skeier ut. I dag skal jeg ikke røre kvikk lunsj-restene i skapet, ikke røre peanutter, ikke røre is i fryseren. Og siden jeg vet at du følger med 2010, skal jeg klare å holde meg på matta "Snakkes i morgen igjen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 2010! Hvordan går det? Du var bortreist i helgen, hvordan gikk det? Klarte du å bremse litt? Nå er det ikke lenge igjen før du når målet. Jeg for min del har holdt meg unna sjokolade i går, mandag. Og i dag er påskeegget på jobben fylt med sjoklade og deilig smågodt. MEN, jeg har holdt meg unna. Her går det i cherrytomater. Jeg heier på deg 2010! Vi skal klare oss sammen Lissium Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tertit Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Da er jeg også tilbake fra påskeferie. Selv om jeg har hatt tilgang til data i påsken har det vært utrolig deilig å ikke sitte foran den skjermen på mange dager. Dere er flinke som har klart å holde fokus i påsken. Her har jeg som sagt ikke registrert hva jeg har spist, men har lagt meg salat til lunsj, spist knekkebrød og til og med bakt speltbrød, men det har nok blitt litt mer vin enn anbefalt Har jo vært rene sommerværet her. Men det har også blitt trening/gåtur nesten hver dag. I dag er det full skjerpings så det blir spennende å se vekta på fredag. føles det ikke godt når man klarer å motstå sånne fristelser Lissium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 22, 2014 Rapporter Share Skrevet April 22, 2014 Jepp, det er gøyere å oppnå resultater ift vekt, en noen få sekunders nytelse av sjokolade. Det er det jeg prøver å fortell meg selv. Ellers, håper jeg at mine koselige kollegaer er snille nok til å tømme det egget ganske raskt slik at jeg slipper å bli fristet for lenge Ja, jeg er også spent på torsdagsveiingen min. Bare to dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tertit Skrevet April 23, 2014 Rapporter Share Skrevet April 23, 2014 Da er dag 2 av hverdagen i gang. Egentlig helt greit å komme inn i normale rutiner selv om det er godt med ferie. I dag gikk jeg til jobben faktisk, fantastisk å kunne gå kun i t-skjorte og college-jakke Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 23, 2014 Rapporter Share Skrevet April 23, 2014 Jeg er her!!!! Men ble borte frem til mandag, og tenkte å starte med å registrere i går. Men det gikk ikke. D var for mange rester..:(/> sukk!! Nå er d tomt, og fra i dag er d på an igjen. Jeg melder kcal og score hver kveld, så får vi se . Er glad d ble en bra påske, tross litt større utskeielser enn planlagt når jeg ikke registrerte... Hmmm... Gøy at dere er på an igjen!! Har ikke tid å skrive mer nå, men heia oss!!!:)/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 23, 2014 Rapporter Share Skrevet April 23, 2014 Dagens: 1900 kc og 5,7 i score. Skuffende. Hadde besøk på kvelden, d får ta skylda! Klarte heller ikke å komme opp i rett mengde grønnsaker. I morgen er målet å ligge på 1600 kc som jeg skal, og score på minst 9. Dere hører fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Dagens: 1713 kc og 10 i score. Godt fornøyd,selv om jeg forsøkte å holde meg på 1600-tallet ifht kcal. Ikke lett...:(/> Frykter morgendagens veiing. For en uke siden var jeg 62,9 - nå er jeg tilbake på d sure 63-tallet :(/> ingen flere ferier før sommeren heldigvis. Håper jeg klarer å fokusere bedre fremover.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tertit Skrevet April 25, 2014 Rapporter Share Skrevet April 25, 2014 Imponerende med 10 i score 2010. Det krever planlegging. Jeg glemte rett og slett å veie meg i dag, så jeg får ta det i morgen tidlig i stedet. Da har jeg en grunn til å holde meg i skinnet i kveld Kjenner at jeg er mer motivert til å få til dette enn på lenge og det er en god følelse, har sagt nei takk til både kaker og sjokolade og det er ikke bestandig det skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissium Skrevet April 25, 2014 Rapporter Share Skrevet April 25, 2014 Hei dere! Isj får jeg si, på stedet hvil de to siste ukene tross 16 trimpoeng. Ja, ja da gleder det å stå på neste uke også. Hittil har jeg bare gått ned 2,6 kg og jeg har totalt 5,8 kg igjen. Så her gjelder det å henge i med sundt og balansert kosthol. Stå på dere og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 25, 2014 Rapporter Share Skrevet April 25, 2014 Oi! 16 trimpoeng er jo en stor prestasjon. Jeg prøver å få til ca 5 per uke... Så der har jeg noe å strekke meg etter...hehe;) Jaja,man må finne ut hva som er levelig, og forsøke å holde ut!! Synd du står på stedet hvil, men du skal se det løsner snart... SÅ kjedelig at det er kostholdet som er det "viktigste" når man vil ned i vekt. På en måte skulle d jo være det enkleste... bare spise fornuftig og litt mindre. Men det er virkelig vanskelig!!! Å vere disiplinert, holde fokus... STÅ PÅ, Lissium! Så kommer resultatene... Tertit, skulle gjerne kunne rapportert det samme som deg, at jeg har takket nei til både kaker og sjokolade... mine store svakheter... spesielt sistnevnte. Jeg har nok ikke vært så flink som du i dag! Jeg har vært på farten, har ikke fått registrert, og da går det så det suser.... sukk....:(/> I morgen skal jeg notere kcal igjen, det er ingen vei utenom. Skal prøve å vere fokusert fremover, slik jeg var før påske. Men forrige helg ødela mye... var inne i en god steam før det, men så slapp jeg opp litt ifht søtsaker, og da har det ikke vært enkelt å hente seg innigjen. Hvorfor skjer det HELE tiden? At jeg aldri lærer!! Dagens vekt: 63,3 kg. Opp 0,4 kg siden forrige fredag. Bedre enn fryktet. Om en uke SKAL jeg være tilbake på 62-tallet, og fortsette nedodver..... Heia oss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ned4Kg Skrevet April 27, 2014 Rapporter Share Skrevet April 27, 2014 Hei, igjen!! Jeg har fundert litt i helga ... Har registrert i flere uker nå, føler jeg begynner å kjenne igjen riktig mengde mat om jeg bare klarer holde fokus. Har bestemt meg for å droppe veiing og registrering , jeg syns d er så slitsomt. Men det er ikke for å kunne flyte ut og gi blaffen. Jeg bare noterer ned hva jeg spiser uten den veiingen liksom! Så da blir d ikke faste rapporter hver kveld med kcal og score, men jeg skriver innimellom hvordan d går og veier meg fredager. Nå på fredag er min store drøm å se 62-tallet igjen!!!:)/>/>/> dere hører fra meg- i god tid før fredag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tertit Skrevet April 28, 2014 Rapporter Share Skrevet April 28, 2014 Hei, hei! her har det vært en helg med masse fysisk aktivitet, men også en del mat, forsåvidt sunn, og en del vin. Lørdag var det sommer her hos meg og en bråbestemt tur ut for å ta et glass vin i solen ble til noen fler... men du verden hvor deilig det var å kunne sitte ute til langt på kveld. Fikk veid meg på lørdag og vekten viste 79.4 så da er jeg forsatt under 80!! Veide jo 78.7, men det var rett etter omgangssyke så 0,7 opp etter påsken er greit. Så da satser jeg på at jeg har sett det 80-tallet for siste gang :rolleyes: Jeg veier heller ikke det jeg spiser noe særlig 2010, tar det stort sett på øyemål. Føler ikke akkurat for å ha med meg vekt på jobben, og hjemme er er jeg ikke veldig glad i stå å veie maten jeg skal spiste mens barna ser på. Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå