Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 14


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vi 4 som har registrert vekt etter påskeukene. Fort gjort å gå opp i vekt i disse høytidene, og det må jo være lov også så lenge man henter seg inn igjen. Men en skiller seg ut på resultatet denne uken, nemlig frambuesa som har gått ned hele 3 kg i påsken!!! Virkelig imponerende, gratulerer! :)

 

1 frambuesa - 3,0 kg - 3,94 %

2 Samba - 0,7 kg - 0,94 %

3 Sundshine + 0,4 kg + 0,48 %

4 guggu + 1,4 kg + 1,48 %

Bessa X

Cheery X

FatCat X

forandringer X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her gikk vekta opp til 81,5kg pga stillesitting i 2uker.betennelse i en fot,kunne ikke trå på den. :blink:

i tillegg har det blitt MYE trøsteknask desverre. :(

 

Nå kan jeg starte pent å trene igjen sier legen.

så fra nå legger jeg meg på ca 1400kcal med sunn mat.

:angry: :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,7 i dag. veide 76 mandag etter påske. Så her gikk påsken virkelig over alle støvleskaft. Var i 50 årsdag på lørdag og skal i 50 årsdag på fredag, men deretter har jeg troa på at den gode trenden med 0,5 kg og mer iuken kommer tilbake.

 

Bra jobbet til dere som gikk ned i påsken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra Frambusa :-D du gir håp til meg i alle fall ;-)

 

Vekta stoppet på 94,3 så jeg er knallfornøyd med uka. Har funnet løsningen for meg når jeg holder på å angripe alt av søtsaker; kanelknekkebrød! bare synd de er 80% hvetemel... men sunnere enn søtsaker i alle fall ;-)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen gikk jeg helt bananas, fest både fredag og lørdag, altfor mye alkohol, null selvkontroll med chips- og snopeskålen foran meg... Og en hel kilo opp :( Hvorfor er det så mye lettere å gå opp enn ned!!!? :angry:

Har bestemt meg for å ta en fastedag i dag, ligge på rundt 600 kcal. Vet det blir knalltøft utover dagen, men SKAL klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Heisan!

Har fullstendig glemt å registrere her inne, men har gått ned fra før påske, og ukens vekt er 83,4, og jeg er kjempe-fornøyd med det resultatet.

Stå på, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...