Gjest millemarie Skrevet Mai 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2014 1. uke i et langt prosjekt Da har jeg for første gang meldt meg på fremmøte kurs - etter 3(!) halvveis gjennomførte internettkurs de siste årene, er jeg blitt utfordret til å prøve et oppmøtekurs. Det starter om en uke fra i dag, men hvorfor vente... Første uke av "minus-20-kg-prosjektet" mitt er i gang. Jeg veide mandag 95,3 kg og målet er å se 74,9 kg før utgangen av 2014 - det vil si et totalt vekttap på 20,4 kg. Det høres MYE ut og jeg er usikker på om det kan la seg gjøre, men det er viktig å ha et mål, og nå er det sagt høyt og da skal jeg klare det. Lysten til å kunne løpe langt driver meg, nå stopper vekt og belastningen det medfører på kroppen meg på omkring 5 km... Målet er 10 km i september, så det blir ikke mye ferie fra trening i sommer. JEG ER KLAR - VIL DU VÆRE MED??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pillow Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei! Jeg starter på kurs i dag. Har gått på kurs for ca 10 år siden, da gikk jeg ned fra 91-74 kilo. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg veier nå, men det er nok godt over 80 (det får jeg finne ut av om bare få timer). Målet mitt er å gå ned igjen til 74, så da har vi omtrent samme mål Kan jeg bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest millemarie Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 JA - heng deg på. Jeg starter kurs på onsdag og er veldig spent. Det er et aktivt kurs med treningsveiledning. Spennende - og jeg kjenner jeg må bryte en barriere for å "møte opp" på kurs etter å ha gjemt meg bak pcen på de tidligere kurset. Kanskje det er det som skal til Lykke til på kurs i dag. Hører gjerne om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pillow Skrevet Mai 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2014 Hei igjen! Litt travel uke så har ikke fått svart deg. Det var litt skummelt med møtet. Jeg er ikke så glad i å presentere meg høyt forran mange ukjente folk så jeg trivdes ikke så veldig i starten. Ellers gikk det ok, fikk innføring i metoden og tips. Har kommet i gang og merker at maten er byttet ut med sunne varianter. Kjenner sug etter pizza og lasagne med masse ost og digg! Jeg er ikke en trenings person, men så snart varmen kommer så skal jeg starte å sykle til jobb. Det blir bra! Hvordan er dagene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pillow Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Hei, hvordan går det med deg? Jeg var på kurs i går og grua meg veldig til å veie meg. Men vekta viste faktisk 1,2 kilo ned! Det er bra, kan nesten ikke tro det, selvom jeg har ført inn alt (utenom 17.mai) i dagboka. Jeg syns helger er veldig vanskelig med tanke på mat. Er det ok om man dropper mellommåltidene og koser seg litt ekstra til middag eller er det fy fy? Håper alt går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Kan jeg leke med dere? Har vært her inne siden jul, men alle jeg har charter med har falt av. Siden jul har jeg gått ned 13kg Det vil si 0,65 i uken i snitt. Derfor tror jeg fint du kan klare 20 kg millemarie. Du har tross alt 30 uker på deg. Noen uker spesielt de første gikk jeg ned 1-2 kg andre uker har jeg stått helt i ro. Tok pause fra slankingen i aprill det ble så mye ferie og fest. Pillow bare du holder deg til kalorigrensendin kan du fylle den med hva du vil. Om det er 10 måltider eller 1. Jeg kutter lunsj i helgene. Dette brukes enten til en ekstra midagsporsjon eller godter. Jeg veier opp godterier i skål til meg. Skal jeg begrense meg fra storskål sitter jeg bare og teller hvor mange biter jeg kan spise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pillow Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Hei! Så hyggelig at du vil være med her og så flink du er. Jeg har holdt meg innenfor grensa denne uka, men har spist mye nei mat. Lagde pannekaker i går og hjelpes meg så mange kcal det ble på! Man lærer mye av å fylle inn i dagboka. Bruker du den hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2014 Har så og si sluttet å fylle inn. hvis jeg går opp en uke fyller jeg inn uken etter for å fokusere. Går ikke på kurs. Vet ikke hvordan roede gull er, men fører maten min inn i fitness pal. Den har flere matvarer og ser på vitaminer og mineraler. Er litt negativt til ja og nei mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pillow Skrevet Mai 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2014 Okey, jeg fyller inn så og si alt. Noe middag er vanskelig å fylle inn, men jeg prøver så godt jeg kan. Vanligvis drikker jeg mye vin og øl, men det kan jeg ikke nå som jeg er gravid. Jeg har et lite håp om at det kan gjøre utslag på vekta i tillegg til at jeg holder meg innen for kcal-grensa. Ååå, i dag har jeg bare lyst på iskald sjokolademelk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2014 Okey, jeg fyller inn så og si alt. Noe middag er vanskelig å fylle inn, men jeg prøver så godt jeg kan. Vanligvis drikker jeg mye vin og øl, men det kan jeg ikke nå som jeg er gravid. Jeg har et lite håp om at det kan gjøre utslag på vekta i tillegg til at jeg holder meg innen for kcal-grensa. Ååå, i dag har jeg bare lyst på iskald sjokolademelk :/ Litago lett sjokomelk har ikke mye kcak, men er veldig god. Desuten får du kalsiumen du skal ha. Eneste måten jeg fikk i meg nok melk når jeg slet med kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå