Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort


Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anna T

Krysser fingrene for at du får en god veiedag i morgen Pastill. Høres ut som du har fortjent et godt resultat. Lurt med skritt-teller, alt man får målt gjør man vel gjerne mer av.

 

Engeljenta, så gøy med pt-timer. Det var voldsomt mange du hadde kjøpt? Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for det? Gøy med smugveiing når man ser resultater bare på et par dager. Bare ikke man blir deppa hvis det svinger andre vei noen dager :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Veiedag er jo ikke før på torsdag, men jeg føler bare det er onsdag i dag, skjønner ikke hvorfor.

Himla greit med skritteller men etter 11. juni skal den få en velfortjent pause frem til høsten. I dag ble det nesten 16000, har litt til å gjøre så kan være jeg bikker det faktisk.

 

Vært så flink i dag, ble bydd på brus men tok vann istede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Fikk veid meg i farten i dag tidlig, vel ikke bra i forhold til startvekta. Tror jeg tar utgangspunkt i denne vekta istede for ellers kommer jeg til å miste motet før jeg har begynt.

I dag har jeg å eldste jenta vært på kominert lege/shoppingtur, det betyr ca 5 timer i bil gørrkjipt når man endelig hadde en dag man virkelig kunne trene på.

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Så kjipt at veiingen ikke gikk helt som ønska da. Men mener du skrev tidligere at du syns vekta forrige uke var unaturlig lav? Så da er det vel greit å ta utgangspunkt i dagens vekt. Viktig å gjøre det som er bra for motivasjonen. Veldig kjedelig med så mange timer i bil ja. Hvor gammel er datteren din?

 

Her går det greit. Sliten og har ikke den beste uka, men greit nok. Har vært ganske flink med maten da, så håper det går riktige veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

skal veie meg igjen på lørdag jeg, i dag har jeg startet med vegankosthold, havregrøt til frokost, mye frukt resten av dagen og havregrøt til kvelds, blir spennende fremover kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Ja, du det glemte jeg å spørre om.

Hvorfor skal du begynne med veganer-kosthold? Er det første gang, eller har du gjort det/noe lignende før? Jeg er veldig interessert hvis du har noen gode middagsoppskrifter som er veganske eller vegetarianske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Så kjipt at veiingen ikke gikk helt som ønska da. Men mener du skrev tidligere at du syns vekta forrige uke var unaturlig lav? Så da er det vel greit å ta utgangspunkt i dagens vekt. Viktig å gjøre det som er bra for motivasjonen. Veldig kjedelig med så mange timer i bil ja. Hvor gammel er datteren din?

 

Her går det greit. Sliten og har ikke den beste uka, men greit nok. Har vært ganske flink med maten da, så håper det går riktige veien :)/>

 

Ho er straks 7, så veldig grei å ha med seg på tur. Ja tror dagens vekt er grei for den er mer riktig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

I dag har endelig fått kommet meg på tur, går til en topp her og det er ca 1.5km med kun oppover, på vei nedover tok jeg en avstikker men gikk feil å kom ut rett i byggefeltet igjen, hadde tenkt meg på skikkelig langtur men men. Skrittelleren viser over 20000 skritt så jeg er fornøyd med dagens innsats.

Nå mangler jeg bare å få gjort alvor med å få tørket støv av rockeringen, til uka kanskje:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Så bra du har kommet deg ut. Og litt gøy å høre at det ikke bare er jeg som driver og går feil og havner helt andre steder enn jeg hadde tenkt :) Jeg har også tenkt på å få fram rockeringen igjen. Det er jo en sånn ting som er gøy å gjøre med datteren min også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Så bra du har kommet deg ut. Og litt gøy å høre at det ikke bare er jeg som driver og går feil og havner helt andre steder enn jeg hadde tenkt :)/> Jeg har også tenkt på å få fram rockeringen igjen. Det er jo en sånn ting som er gøy å gjøre med datteren min også :)/>

 

Hihi, til mitt forsvar så er det 6 år siden jeg gikk den veien og da motsatt vei. Men nå som vi har flytta hit burde jeg helt klart bli flinkere til å bruke heia vi har. Er bare litt tiltak når jeg stort sett bare har tid på kvelden, da vil jeg helst sitte i sofaen.

Snille mannen kjøpte kebabtallerken til oss i dag, ikke akkurat rette kosten men godt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide meg i dag og det var ikke noe positivt syn :P Men kjenner på kroppen at den ikke spiller helt på lag :P Så denne gangen var det 800 gram opp :/

Jaja, jeg har snopet en del også, kjenner at jeg sliter VELDIG med motivasjonen. Samt at det denne uken har vært null trening. Har rett og slett ikke hatt tid og mulighet dessverre. Så håper at jeg får trent litt mer den kommende uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Jeg veide meg i dag og det var ikke noe positivt syn :P/> Men kjenner på kroppen at den ikke spiller helt på lag :P/> Så denne gangen var det 800 gram opp :/

Jaja, jeg har snopet en del også, kjenner at jeg sliter VELDIG med motivasjonen. Samt at det denne uken har vært null trening. Har rett og slett ikke hatt tid og mulighet dessverre. Så håper at jeg får trent litt mer den kommende uka!

 

Kjipt med sånn ei uke, satser på bedre tider neste uke da:) Sitter å vurdere om jeg skal hente rockeringen nå, sliter med å rocke begge veier så blir skjeiv men samtidig så ser man jo lettere forandringer da hehe:)) Hadde så lyst på snop i går så det passa egentlig helt greit at mannen glemte å kjøpe på butikken, problemet er bare at jeg husket det i dag.. Vi ble plutselig nesten barnefrie i dag så vi orket ikke lage mat så vi bestilte pizza. Men siden vi er nesten barnefrie så kan jeg ut å gå i morgen før vi henter ungene, evn gå i forveien, vi får se hva det blir til, ideelt sett begge deler hehe:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Motivasjon sendes til Collargol! Kjipt at veiingen ikke var så oppløftende denne uka, men du vet jo hvorfor. Noen uker trenger man bare en liten utblåsning, man kan ikke være like flink hele tida. Men det som er superbra er at du er her jo likevel, og rapporterer inn resultatet uansett. Da er det jo mye større sannsynlighet for at du henter deg inn igjen, i stedet for å skli helt ut. Tenk på hvor glad du blir når du når målet ditt! Kanskje du kan ta frem et bilde eller noe fra sist du veide det du ønsker å veie? Kan være mye motivasjon i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Hurra vært på tur i dag også, gikk feil nå også men kom litt lengre enn sist da. Neste gang blir det å fra der jeg prøve å komme til, kanskje det er lettere å få det til den veien hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Haha så bra Pastill! Gleder meg til å høre om det ble riktig når du går andre vei ;)

 

Her er det veiedag, og det ble ned 0.9 kg, totalt ned 1,7 på to uker. Veldig fornøyd med det :D Litt utålmodig da. Skulle ønske det hadde gått 8 uker og jeg hadde gått ned 6 kg eller noe. Kjedelig i starten når man er så flink, men likevel ser ut sånn som man gjorde når man starta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna T du har virkelig stått på! Kjempebra jobba :D Og det går fort de neste ukene skal du se ;)Og tusen takk for motivasjonen sendt min vei! Jeg tror jeg trenger det...

 

Pastill det er helt sikkert lurt å begynne motsatt vei ja slik at du finne utav hvordan løypa går ;)

 

Jeg var på fest i går og for første gang på i alle fall 7 år ble jeg litt mer enn brisen :P Så i dag er jeg rimelig gåen og kostholdet (det lille jeg har orket å spise har vært ikke bra :P) Samt at jeg har klart å danse på meg vannblemmer under den ene foten!!!! Så da blir det "spennende" å se åssen det blir med løpinga fremover da :P Isj assa :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Anna T du har virkelig stått på! Kjempebra jobba :D/> Og det går fort de neste ukene skal du se ;)Og tusen takk for motivasjonen sendt min vei! Jeg tror jeg trenger det...

 

Pastill det er helt sikkert lurt å begynne motsatt vei ja slik at du finne utav hvordan løypa går ;)/>

 

Jeg var på fest i går og for første gang på i alle fall 7 år ble jeg litt mer enn brisen :P/> Så i dag er jeg rimelig gåen og kostholdet (det lille jeg har orket å spise har vært ikke bra :P/>) Samt at jeg har klart å danse på meg vannblemmer under den ene foten!!!! Så da blir det "spennende" å se åssen det blir med løpinga fremover da :P/> Isj assa :blink:/>

 

 

Collargol: Au, vannblemmer av alle ting, hørtes ikke godt ut. Kjenner meg veldig glad for at jeg ikke drikker:))

 

AnnaT: Grattis med så bra resultat.

 

I dag ble vi nesten ungefri så da slo vi til å laga oss hjemmelaget pizza, synes pizzaen min begynner å bli nokså "sunn" etterhvert. Putter havregryn i bunnen, og i fyllet har jeg gulrot, mais løk eller purre + kjøttdeig og saus. Håper å finne litt flere kjekke ting å putte i fyllet etterhvert men er foreløpig fornøyd med dette.

Hadde ikke salat i hus så det fikk vi klare oss uten i dag.

Ble ikke skogstur i dag, men en liten runde med vogna, så det hjelper jo litt. Skal til kiropraktoren i morgen men satser på å gå i heia etterpå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Takk takk. Ikke så vanskelig å være flink i et par uker da, men er i alle fall fornøyd med uttellinga. Håper det fortsetter sånn :)

 

Kjipt med vannblemmer og dagen derpå, Collargol, men det høres ut som du hadde en fin kveld, og det er jo det viktigste. Ikke ofte man har sånne kvelder lenger. Så får man heller hente seg inn igjen imorgen :)

 

Hørtes ut som en god pizza, Pastill. Lurt å få inn grønnsaker i sausen også, så blir det mye mer næring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Glemte rett å slett hele veiinga i dag, var alene med ungene i morges får prøve å se om jeg husker i morgen istede.

Nå er det bursdagsrush og sommerfester her og der, vanskelig å være flink da, men gjør mitt beste for å begrense meg da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veid meg og funnet meg 1,6 kg lettere ;) Så da er det som var pluss forrige uke borte pluss litt til :)

 

Jeg sliter veldig med magen og får forstoppelse av å spise bla brød. Men innimellom klarer jeg ikke å unngå det :huh: så nå har jeg måttet ty til noen tabletter for å få gått på do og da ble det mere riktig vekt igjen i dag.

 

Men jeg har fortsatt rett over 7 kilo før jeg er der jeg vil være så det er bare å holde fokus!

 

Pastill: bursdager og sommerfester er så absolutt en utfordring ja! Men det går nok bra skal du se. For min del er det da viktig å på forhånd bestemme seg for at 2 små kakestykker er nok og ikke vike fra det. Da prøver jeg også å styre unna de mest voldsomme kakene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatararatata! Fanfare for Collargol! Så utrolig bra, da er du godt i rute igjen. Deilig med et godt resultat etter en liten skuffelse. Tenk så mye du har gått ned allerede, utrolig imponerende. De siste 7 tar du lett :D

 

Lykke til med veiingen Pastill, håper det blir bra :)

 

Enig i at det å ha en klar plan på forhånd hjelper veldig på fest o.l., det er nøkkelen for meg i alle fall. Du får prøve å kose deg med måte, og heller fokusere på de andre aspektene ved festlighetene. Fest er jo ikke bare mat, men også hyggelige folk, god stemning og alt det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...