Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort

Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Pastill

Æsj vekta viste 600g opp, men er utrolig oppblåst å ekkel i kroppen i dag. Håper inderlig det har noe med resultatet å gjør, for begynner unektelig å bli litt lei. Men har uansett har god helsegevinst av turene mine så det må fortsette til uka, håper å få lurt med meg flere ut. Søskenbarnet mitt kom hjem fra Australia i går å ho liker godt å trene så håper ho skal dra meg ut litt i sommer.

Skal måle meg på søndag men drøyer kanskje til mandag etter ungene er ute av hus, så får jeg gjort det skikkelig i fred og ro.

Vi skal antagelig ta krabbe i kveld så denne helga får rett og slett slanking være slanking altså, jeg elsker krabbe og har nøyd meg med kun klørne de siste 2 sommerene pga graviditet og amming.

Men hurra for collargol for et fantastisk resultat:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Har dere lyst å være med på et veddemål for dere selv?

Jeg skal på ferie om 4 uker og trenger litt mer motivasjon på de her kiloene mine.

Veddemålet er: 4 uker uten å spise søtsaker (is,kake, sjokolade osv). Jeg starter i dag, men du bestemmer selv når du vil starte, men det du må klare 28 dager.

Gevinst: mange kilo av

Jeg veier i dag 67,2 og håper at vekta om 4 uker er 62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ferie om 4 uker og trenger litt mer motivasjon på de her kiloene mine.

Veddemålet er: 4 uker uten å spise søtsaker (is,kake, sjokolade osv). Jeg starter i dag, men du bestemmer selv når du vil starte, men det du må klare 28 dager.

Jeg blir gjerne med på et veddemål jeg. Begynner også i dag ;)

Håper å endelig se 60-tallet igjen og håper på 68 kg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Frister veldig men har ikke sjans på 1 mnd, klarer lett å holde meg unna sjokkis, kaker å sånt, men den brusen må jeg ha innimellom. Min regel er at det er lov hele tiden mye psykologi i det å det funker for meg, kan lett gå 3 uker uten sjokkis men litt brus i helgene eller når vi bestiller pizza må til. Kanskje jeg skal prøve 14 dager når vi kommer hjem fra ferie, vi reiser 27 juni så rekker ikke før likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastill: kjipt at veiinga ikke var så morsom. Kan være du har litt ekstra væske eller noe akkurat nå, kanskje det slipper i løpet av et par dager. Hvis ikke kan du jo prøve å tenke gjennom om det er noe du kan gjøre annerledes?

Jojo Trulte og Collargol: Jeg tror ikke det passer så bra for meg med et sånt veddemål akkurat nå. Jeg har både bursdag, bryllupsdag, flere andre bursdager i familien og bryllup de neste ukene. Så for meg blir det riktigere akkurat nå å øve meg på måtehold. Ta et lite stykke kake i stedet for mange store, osv. Feiringer er jo en del av livet, og denne livsstilsendringen må vare hvis det skal være noe vits i. Men jeg blir veldig gjerne med på veddemål senere, når det er litt mindre selskapeligheter. Og følger gjerne med på hvordan det går med deres veddemål, og heier fra sidelinjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Det viktigste er at vi holder fokus. Og prøver så godt vi kan. Det vil gå opp og ned hele tiden, men vi må støtte hverandre :)/>

Jeg vil nok at det skal gå fort denne gangen. Og så jobbe med å holde vekten etterpå. EasyLife kurset varer i et år, så da må jeg skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan går det? Hatt en fin helg?

Så flink du er til å trene Collargol. Hva syns du om 30 day shred? Bra?

Og hvordan går det med søtsak-veddemålet deres?

Jeg har hatt en travel helg, men har spist fornuftig. Har veid og målt i dag i tilfelle jeg ikke rekker det imorgen, det ble 0,7 ned denne uka, totalt 2,4 kg ned på 3 uker. Det er vel omtrent der det bør være. Men jeg hadde kjempenedgang i cm denne uka, 4 cm ned i midjen! Og mye nedgang i cm på de andre målene også. Det føles skikkelig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Har ikke spist noe søtt. Det er seks uker siden sist jeg spiste, så fire uker til går bra (håper jeg)

Men jeg gleder meg til å reise på ferie, da kan jeg kose meg med en kald øl :D på stranda og ikke minst bruke de sommerklærne som ligger nede i leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hella :)

Jeg glemte faktisk å kjøre 30 shred i går :P Men har kommet frem til at det kan være at jeg rett og slett kjører det litt mindre nazi. At jeg tar 2 dager i uka uten styrketrening for jeg kjenner at det det er fryktelig tungt å først løpe et stykke for så å hive seg på styrketrening... Så jeg skal ta en ny økt med styrke i dag også har jeg tenkt at jeg skal ta en langøkt ute i morgen dersom det ikke er skikkelig drittvær. I tilfelle så får jeg kjøre en litt langøkt inne på mølla, men jeg er ikke like utholdende på mølla som når jeg løper ute dessverre :P Men jeg er uansett litt støl etter styrkeøkta for 2 dager siden :P

Ellers har vi hatt knallvær og jeg har nytt dagene sammen med unga i helga! Skikkelig deilig med en avslappinghelg. Litt shopping og mye kos ute i strålende vær :D

Og Jojo jeg har sprekt :P Var i bursdag i dag og der var det daimiskake som er sinnsykt god... så jeg klarte ikke å dy meg desverre :/ MEn det skal sies at jeg ikke har spist mengder da. Klarte liksom å begrense meg til bare litt ;)

Anna T: det er jo kjempebra resultater du har da! Må si at du er veldig flink assa :) Fortsetter du slik er du i mål innen notime ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Bra jobba!

Har stor respekt for den treninga di Collargol. Jeg er veldig flink til å trene i perioder, men akkurat nå har jeg tenkt at jeg får ta en ting av gangen og ikke gape over for mye på en gang. Veldig gøy at du fortsatt er så flink etter å ha tatt av så mye. Snart tar du de siste kiloene, og så er det bare å stabilisere og holde vekta ;)

Og takk for go'orda. Er veldig fornøyd, men har jo bare holdt på i 3 uker. Lett å være flink i starten. Vet at det blir verre for meg å holde på motivasjonen når jeg nærmer meg 70 kg, så målet må være å tviholde i motivasjonen over sommeren. Denne gangen SKAL det holde :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna T jeg har også vært en slik periodetrener. Mye pga perioder med mye sykdom :P Men nå har jeg vært flink over en periode og da merker man at dørstokkmila blir mye kortere ;) Og faktisk så blir det slik at man får litt hetta dersom man IKKE trener på noen dager. DET hadde jeg aldri trodd skulle skje meg.

Og nå har jeg faktisk tatt en runde med 30 shred :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er den egentlige veiedagen, og rakk så vidt å hoppe på vekta i dag tidlig. Så da ble ukas vekt 75,6, altså ned 0,9 denne uka og ned totalt 2,6 kg disse tre ukene. Fornøyd, men fortsatt utålmodig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Collargol og Anna T: Så flinke dere er:))

Collargol: 13km, wow så flink du er. Kunne nesten gjort det samme, liker godt å gå i heia.

Har vært litt fraværende, etter barneselskapet på fredag forsvant hele energien leter forsatt etter den. Håper den dukker opp snart for orker ikke gå sånn som dette for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det er bra tur, ja. Savner den tida jeg kunne løpe ei mil i strekk. Skal tilbake dit, men får ta en ting av gangen.

Håper energien er på vei opp igjen Pastill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Her går det fint. Holder meg uten søtt, enda :-)

I dag hadde mannen min kjøpt winerbrød og da sleit jeg litt. Klarte å holde meg unna, men tenkte på de i mange timer etterpå.

Føler jeg må sette på en autopilot for å klare det.

Håper jeg ikke sprekker og om jeg gjør det at jeg kan ta meg fort inn igjen.

Stå på alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Mellom - hyggelig med flere, det er litt sånn sommerstille på forumet syns jeg. Hjelper på motivasjonen om noen følger opp litt ;)

Collargol - håper det forsvinner litt når du kommer deg ordentlig på do da. Uansett må man vel regne med noen uker med stillstand her og der når man har gått ned så mye som du har gjort.

Jojo - så flink du er. Jeg hadde en sånn kanelbolle-episode for et par uker siden. Klarte å ikke spise den, men måtte jobbe hardt. Utrolig hvor enspora man kan bli :blink:

Pastill - er du her? Har energien kommet tilbake? Veiedag igår?

Jeg har hatt en flink uke så langt. Har mye festligheter denne helga, så veide meg idag for å kunne sammenlikne. Har gått ned 0,5 siden mandag. Litt redd for at jeg kommer til å gå opp igjen før veiedagen på mandag siden det blir så mye feiring. Men nå har jeg 0,3 kg igjen til første delmål, så kanskje det veier tyngre enn lysten til å skeie ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna T

Hyggelig å kunne bli med. :D

hvor mye til ned skal du ?

jeg sliter så kjempe mye med di siste 5-6 kg så er nesten på gi opp.

men det skal jeg ikke, når jeg har kommet så langt skal jeg ikke gi opp.

men som om di siste kg sitter helt fast.

nå går jeg ofte rundt å er sulten, noe som jeg aldrig har hatt problemer med før.

har hatt en omregning nå og måtte opp på meny for jeg trener så mye.

noen som har vært borti dette?, dette har jeg aldrig hatt problem med.

ønsker alle en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Anna T: Jeg er her såvidt, begynner å komme seg litt med energien, ikke helt der men det er ikke så rart når man er alene med 3 unger i ukedagene.

Rita78: Velkommen til oss, håper du finner motivasjonen du leiter etter:))

Englejenta28: Wow så fantastisk resultat, skulle virkelig ønske det var meg.

Collargol: 100g opp denne uka er fort 100g ned neste uke, du er så flink håper du får gang magen igjen. Skulle nesten tro det var noe som gikk for jeg har også slitt endel i det siste, tror nesten det er det som tapper litt energi.

Ja det var den veiinga ja, det gikk rett å slett i glemmeboka, vi forsov litt og mellomste styrte for hun ville ikke bhg så ikke akkurat en rolig og harmonisk morgen hos oss. Satser på neste uke, da er jeg hvertfall ikke alene og det er sommerferie så er større sjans for å få det til. Har ingen tro på den veiinga nå for tanta er i anmarsj og da pleier kroppen fylle seg med vann, men får bare prøve å være flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg byttet navnet mellom ti l det jeg egentlig heter jeg.

fordi det er ingen poeng å gjemme seg med ett annet navn :D

englejenta28 du er flink :)

Pastill , det er ikke så farlig å ikke veie seg hver uke, det kan bli bra å se etter 2 uker også :)

Jeg har gått ned fra 82 kg til 67 jeg veier nå.

men di siste 7 kg sitter så inmari godt fast. :blink:

jeg tror jeg har kommet til ett punkt at alt er fy om det ikke er grønnsaker, bær eller sunn mat.

jeg lager grimaser å tenker ersj når jeg ser snop osv.

føler meg nesten syk. :o

men uansett hvor lite snop og hvor nøye jeg er med måling av mat osv, trener mellom 3-5 ganger i uka med inntens trening og går di andre dagene. går jeg ikke ned.

jeg har også fått litt følsen av å være sulten hele tiden.?

dette har jeg ikke vært før.

noen som har råd eller tips til meg.

Eller ønsker jeg dere en god helg videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

God lørdags morgen til dere alle.

I dag tenkte jeg å få tatt meg en tur. Skulle gå i går men var rett og slett lat.

Det er jo bare å ta på seg skoene og gå ut døra......

Maten har jeg ikke problemer med. Spiser de fem gangene til dagen.

Og søtt tenker jeg ikke på (enda)

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...