Gå til innhold

Nå er det nok !!! Den jenta her skal i form og ha det gøy !


Anbefalte innlegg

Da er det sannelig på tide og komme seg i form og ned i vekt, bli frisk og rask og holde seg der resten av livet !!!! Starter opp med livsstilsendring nå, og tar et drop in kurs etter ferien. Og så må en holde det gående... Gikk ned 12 kg for 2 år siden, og vet at dette er metoden for meg. Ingen unnskyldninger lenger, HELE familien tjener på at mor kommer seg i form igjen ! Før min 38 bursdag SKAL jeg ned til trivselsvekta mi 70-80 kg ( litt vidt ettersom jeg vet jeg har mye overflødig hud...) Så da er det bare og sette igang. Skal også benytte meg av endomondo appen på mobilen, funker supert som motivasjon. Planlegger og legge inn oppdateringer her iallefall en gang i uka, søndag eller mandag, med litt tilbakeblikk og evaluering av egeninnsats... Full fokus, dørstokkmila er tross alt tyngst, bare en kommer igang og har passert de første ukene blir ting mye enklere 😊

 

En stor belønning når jeg kommer til 95 kg (der jeg var før svangerskapet) er en stor tatovering på armen 😜ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hvor på armen har du tenkt å ta den tatoveringen? Hvis det er på underarmen er det sikkert greit nok, men jeg gikk veldig mye inn i mål på overarmen og er glad jeg ikke har noe tatovering der for den ville nok sett rimelig lei ut nå for å si det sånn... :) Du vet tydeligvis hvordan dette gjøres siden du har gått ned i vekt før, men mitt hovedtips er å ikke ta helt av i iveren etter å registrere ting på Endomondo og lignende apper - legg heller opp til et løp som du vet at du klarer å opprettholde også etter at vektnedgangen er i boks. Ihvertfall er jeg sånn at de gangene jeg har gått hardt ut og trent masse så har jeg falt av lasset etter en stund og da har de gamle kiloene hatt ekstremt kort vei tilbake... :huh:

 

Lykke til med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...