Gå til innhold

Til moderatorgruppa


Gjest Rund og blid!
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Rund og blid!

Har de vurdert å laga til ein knapp med "merk alle forum som leste" på forumframsida? Det har "alle andre" forum eg er og har vore på og er administrator/moderator av utenom dette nemlig. Litt unødvendig å måtta gå innom alle underforum for å gjera dette. Skikkelig i-landsproblematikk eg har blitt ute for her, hehe. Men kan henda eg ikkje har sett godt nok etter, at det fins ein sånn knapp allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de vurdert å laga til ein knapp med "merk alle forum som leste" på forumframsida? Det har "alle andre" forum eg er og har vore på og er administrator/moderator av utenom dette nemlig. Litt unødvendig å måtta gå innom alle underforum for å gjera dette. Skikkelig i-landsproblematikk eg har blitt ute for her, hehe. Men kan henda eg ikkje har sett godt nok etter, at det fins ein sånn knapp allerede.

Hvorfor skal du bruke dette. Er jo mye enklere å gå inn på nye innlegg da kommer alle innlegg i alle underforum opp som er lagt til siste syv dager eller noe sånt og kan også endre for hvor lenge i bånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rund og blid!

Det er kanskje ein grunn til at eg ikkje vil sjå alle nye innlegg, heller lesa dei som er av interesse og huka av for alle som lest etter at eg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...