Gå til innhold

Ned 15-20 kg, dagbok


Gjest 2014
 Share

Anbefalte innlegg

Veiedag! 0,8 kg ned og 7 cm bort :D Veldig fornøyd med det!

Uka har vært litt tøff, men tok for det meste gode valg. Føler jeg har mye å jobbe med, men er absolutt på rett vei igjen.

 

Frokenfryd: Ja, det var en "snill" vekt :P Har opplevd det samme selv, utrolig kjedelig! Blir spennende å se hva en ny vekt viser da. Men, uansett har du jo gått ned MYE og bør være VELDIG fornøyd! :)

 

Evhaha: Å i det hele tatt å ha gått ned i sommerferien og i den varmen som har vært er jo utrolig bra! Det hadde nok kanskje gått andre veien om du ikke hadde gått nettkurset. Og som du sier er du jo kommet godt inn i det, så da er det bare å fortsette å ta gode valg, så skal du se vekta går nedover ;):D

 

Lykke til med ny uke jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frokenfryd

Veiedag! 0,8 kg ned og 7 cm bort :D/> Veldig fornøyd med det!

Uka har vært litt tøff, men tok for det meste gode valg. Føler jeg har mye å jobbe med, men er absolutt på rett vei igjen.

 

Frokenfryd: Ja, det var en "snill" vekt :P/> Har opplevd det samme selv, utrolig kjedelig! Blir spennende å se hva en ny vekt viser da. Men, uansett har du jo gått ned MYE og bør være VELDIG fornøyd! :)/>

 

Evhaha: Å i det hele tatt å ha gått ned i sommerferien og i den varmen som har vært er jo utrolig bra! Det hadde nok kanskje gått andre veien om du ikke hadde gått nettkurset. Og som du sier er du jo kommet godt inn i det, så da er det bare å fortsette å ta gode valg, så skal du se vekta går nedover ;)/> :D/>

 

Lykke til med ny uke jenter! :)/>

 

 

Så bra, Bolla! 7 cm bort er bra jobba.

 

Jeg for min del har ennå ikke kjøpt ny vekt. Den bikker litt når den står på flatt gulv, derfor har jeg veid meg mens den har stått på en matte på badet. Jeg mistenkte at det var derfor vekten var på bærtur, og lot den stå på gulvet på mandag.

Jeg går ned noen cm for hver uke, og det er jo fornøyd med. Jeg er flink til å gå turer og gjør så godt jeg kan i forhold til kostholdet.

Nå har jeg også begynt med lymfedrenasje pga av mye vann i kroppen, og håper også at dette kan hjelpe på vekten etterhvert. Mulig det er derfor jeg har gått så mye opp i vekt den siste halvannet året.

 

Time will show...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...