Gjest Lucilla Skrevet Juli 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2014 Hei. Jeg er en kvinne på 42 år,jeg har til nå gått ned 13,9kg,men jeg vil gå ned 4-5 kg til før jeg er i mål. Hadde vært hyggelig med litt selskap på veien:) Jeg går nå på Grete roede kurs,og skal starte på et nytt i august.Har ikke gått så mye ned på dette kurset,men når det er ferie så er det ikke så enkelt å gå ned i vekt.Jeg har iallefall holdt vekten Prøver å få minst 5-6 tp hver uke,og øver meg til å få 7 tp,og går turer. Jeg er gift,har ingen barn.4 katter(en gutt,og tre jenter). Vekt idag er 67.8 kg,ned -100 gram siden forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lucilla Skrevet Juli 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2014 Siden forrige veiedag har jeg gått ned 1,4 kg,og det er jeg kjempefornøyd med. Jeg veier nå 66,4 kg,og har 1,4 kg til jeg er i mål med 65kg.Det er så rart å tenke på at jeg har gått ned over 15 kg! Jeg har ikke trent så mye i sommervarmen,men har gått noen turer og rørt mye på meg. Her skinner sola,og det er varmt.Nå er det +30 grader i sola,så sitter for det meste i skyggen.Har sett etter basseng nå,men det er vanskelig å finne. Har vært på ferie i Gdansk,Polen noen dager,og det har også blitt noen dagsturer denne uken.Imorgen skal vi besøke familie :-) Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå