Gå til innhold

10 kg til jul


Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Heisann!

Her går det smått, men iallefall ned denne uken. 100 gram, og vekten er 90,0.

 

Er ganske tilfreds, fordi jeg har hatt to uker uten veldig fokus, og med veldig lite trim. I helgen var det helgetur, øl, biff, restaurantbesøk, kafebesøk, kino med snask... Har kost meg, og har ikke dårlig samvittighet!

Jeg når ikke målet på 10 kilo til jul, og 83 kilo. Det er urealistisk på 4 uker. Men jeg gir meg ikke her inne, selv om jeg nesten falt for fristelsen i å gi litt f i denne tråden. Nei, jeg fortsetter, også ser vi hvor mærme jeg kan komme😊

 

Lykke til til dere andre, med både ukens veiing og julemåletðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei, og god advent til alle!!

 

Er det litt stille her? Kanskje denne er på tur til å dø ut?! Det er i såfall domt.

 

Jeg har hatt en fin uke, men det blir fortsatt litt for mye ila helgen. Men vekten viste ned, 800 gram, og ny vekt er 89,2. Er veldig tulfreds med det👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god advent til alle!!

 

Er det litt stille her? Kanskje denne er på tur til å dø ut?! Det er i såfall domt.

 

Jeg har hatt en fin uke, men det blir fortsatt litt for mye ila helgen. Men vekten viste ned, 800 gram, og ny vekt er 89,2. Er veldig tulfreds med det👌

 

Så flink du har vært. 800g er så og si 1 kg!!!! Går i ett her og veie/spise vaner er litt hulter til bulter. Syrer unna Peppe kaker på hvert hjørne, men helgenes utskeielser vil jeg ikke være for uten.

 

10 kg til jul får bli jul(i)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei. Er det noen her??

 

Jeg melder inn vekt, jeg☺ï¸

 

Ned 400 gram, og ny vekt er 88,8,

 

5 kg borte siden september, nesten 9 på et år🎉

 

Etter nyttår setter jeg inn hardere støt, da skal virkelig kiloene raser av. Jeg skal nemmelig ha min slankeste sommer på 13 år. Det er planen! Og det har jeg bestemtâ—ï¸

 

Håper det er liv, og at dere ikke har mistet helt motet?

 

Si et lite pip...

 

Ønsker alle en riktig fin førjulstid fortsatt💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godtfolk.

Det er stille her i forumet. De fleste har kanskje ikke oppnådd det målet vi så gjerne skulle sett nå!!!??? (Selv ikke undertegnede)

MEN vi må ikke gi opp!! Noen kg ned er myyyye bedre enn kg opp😜

Har du ikke gått ned men opp....ja så har man mulighet til å snu den trenden om 22 dager. Da har man 365 dager å gi seg selv mulighet til å sette seg nye mål for 2015😎

 

Vektdag i dag. Husker jommen ikke hva det stod ved siste rapport.... Men vekta har gått ned til 95,2 kg.

Da har jeg "bare" klart 6 kg av 10. MEN det er ikke BARE..... Jeg har også målt cm som jeg har skrumpet inn. Det håper jeg flere også har gjort for DET har virkelig overrasket meg positivt. (Å har du ikke gjort det, anbefaler jeg dere det på det STERKESTE så snart som mulig å gjøre det) På 6 kg har jeg gått ned HELE 40 cm på kroppen. Det er jo en flott seier i seg selv.

 

Ønsker dere alle en litt mer planlagt goooood julehøytid og et nye muligheters nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Her har det sannelig ikke vært mye aktivitet... Slutter meg til alle de som har spurt: Hvor er dere hen allesammen ??????????

 

Er tilbake fra ferie, med mye god mat, men også mye gåing. Var spent på resultatet da jeg veide meg i morges, og må si jeg ble gledelig overrasket. Ned 500 gram siden sist (20/11). Det er jeg storfornøyd med.

 

Jeg ser at jeg ikke klarer målet om 10 kilo ned fra august til jul. Men jeg har greid ørandes bittelitt mer enn halvparten (med et nødskrik) ;) , og har ingen ambisjoner om å greie resten på 14 dager. I stedet har jeg ambisjoner om å være så fornuftig som mulig resten av året, kose meg (langsomt) med det som godt er, tenke over hva jeg putter i munnen, og røre meg hver dag, slik at jeg møter nyåret med forhåpentligvis ikke så veldig mye mer vekt enn i dag - og i hvert fall ikke over 90! DET tallet er jeg ferdig med!!!.

 

Håper flere gir lyd fra seg før jul - uansett hva vekten viser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:) Så er jeg tilbake her igjen etter en aldri så liten periode med oppgang :angry: Hadde en total oppgang på 1,2 kg i løpet av ca 3 uker, men nå er de på vei til å bli borte igjen :) Har skjerpet meg en god del, men er ikke på samme innsatsnivå som tidligere i høst. Det er nok kosetiden som er sammenfallende med at jeg sannsynligvis ble ganske lei av denne livsstilsendringen... Men det skal ikke få lov til å gli helt ut ! I dag viste vekta ÷ 0,5 kg, og det er jeg fornøyd med. Jeg når ikke mål 2 før jul - det er 2 kg igjen til det. Totalt har jeg imidlertid blitt kvitt vel 15 kg siden jeg ble med på tråden i høst, så jeg er jo storfornøyd med det :)

Ønsker dere alle lykke til fram mot den store høytiden - fokus nå, så blir det noen dager med mye god mat - før det er det på'n igjen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei!!

 

Så flott, minskern, at kiloene som kom på er i ferd med å forsvinne igjen.

Jeg sliter nok også litt med tiden vi er inne i. Men prøver å holde sånn nogenlunde fokus...

Fra januar er det virkelig fult fokus, og det blir bra. Finne tilbake til innsatsviljen fra i høst.

Men først gleder jeg meg til julâ„ï¸ðŸŒŸ

 

Mine tall denne uka er jammen nedgang, ikke mye men litt; 200 gram og vekten viste i dag 88,6ðŸ‘

 

Synd at det er så lite aktivitet her, og at mange har falt av. Hadde vært gøy sett hvor nærme vi kommer julemålet vårt.

Håper de som ikke er her lenger ikke har falt helt av livsstilsendringen vår!

 

Ønsker alle som er innom en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det er julen og alle dens forberedelser som gjør at folk ikke er innom og forteller hvordan livsstilsendring/vektnedgangsprosjektet går, og ikke at folk har gitt opp. :huh: Man legger ned så mye energi i dette, at jeg håper det bare er en midlertidig pause som gjør at folk er borte. :)

 

I morges ble ukens veiing unnagjort, og det ble 200 gram ned i løpet av siste uke. Ikke mye, men jeg er fornøyd. Det er tross alt adventstid, med alle sine fristelser og spise"plikter".

 

Vekten viser 87,7. Julemålet var 83, og dit er det 4,7 kilo igjen. Men jeg har tatt av 5,3 kilo på dette juleprosjektet, og jeg har høstet mange erfaringer. De vesentligste er at jeg får det til, og at det nå sitter litt i bakhodet tanken på hva jeg putter i munnen. Så greier jeg nedgang til neste uke - når jeg avslutter juleprosjektet - er jeg fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, mandag i selveste juleuka :) Siste veiing før høytiden... Ned 100 g er ned 100 g...Har nå nesten kommet på samme nivå som for mer enn 1 mnd siden. Har bestemt meg for å være fornøyd med det :P Vet ikke helt om jeg tør å gå på vekta om 1 uke, fordi jeg vet, av erfaring, at jeg kan klare å øke vekta med flere kilo i jula... Muligens vil høstens innsats gjøre at det ikke blir fullt så attraktivt å miste all fornuft!

Jeg ønsker alle deltakere og lesere av forumet en herlig jul, og et relativt magert (på matfronten, da) 2015 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hei!

Innspurtens dager, der det er tusen gjøremål for å dra julehøytiden i land. Gleder oss stort her i huset nå😊

 

Siste veiing for jul, og 10 kg-målet ble ikke nådd. Ble jo egentlig skrinlagt for noen uker siden. Men jeg er veldig tilfreds over å klare over halvparten.

Jeg har tatt av 5,6 kg siden september, 400 gr siste uka. Det skal også nevnes at over 30 cm er borte, derav 13 rundt midjen. Det er jeg selvfølgelig kjempetilfreds med!

 

Takk for følge på denne tråden, selv om det er litt synn at så mange falt av!!

 

Ønsker alle som er innom en riktig god jul🌟💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme med siste oppdatering, jeg også. :)

 

Jeg nådde heller ikke målet om 10 kilo, men kom ganske nær... Jeg havnet på 87 kilo, det vil si 8,5 kilo ned, og 1,5 kilo fra målet. Det synes jeg er storveies. :D

 

Takk for følget til alle dere som har fulgt denne tråden, og meldt ifra hele veien. Til dere som har falt fra, men som forhåpentligvis ikke har gitt opp, og er innom og leser dette: stå på videre. Vi greier det vi vil, selv om det blir noen tilbakeslag av og til! ;)

 

Kikk, starter du en ny tråd, med 10 kilo ned fra nyttår til påske?

 

Jeg ønsker dere alle en vidunderlig jul, og et godt nytt år med fortsatt fokus på livsstilsendring og vektreduksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste vekt på prosjekt 10 kilo ned til jul: Jeg har tatt av 5,1 kilo, med andre ord akkurat bittelitt over halvparten. Vekten i dag er 87,9, det vil si en oppgang på 200 gram siste uke. Forundrer meg ikke. Det blir nok vektoppgang neste uke også, men håper det holder med bare noen gram, og ikke kiloer! :)

 

Da anser jeg dette som avsluttet, tar "juleferie" ;), og starter på nytt 1. januar. 10 kilo til påske? Høres ikke dumt ut det, medlem.

 

Ønsker dere alle en velsignet jul, og et godt nytt kalorifattig år. Husk: det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår som er farlig for vekten, men det vi spiser mellom nyttår og jul. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...