Gå til innhold

10 kg til jul


Anbefalte innlegg

Så bra at vi er mange på tråden nå - skikkelig motiverende:) Til nyankommende - velkommen i "klubben" ! Utrolig godt resultat L1 du har oppnådd til sammen - og Besc- Nå er du i gang! Gled deg til minicruise, målet vil du nå med alle toppturene dine :)

Flott å være ferdig med sommerferien - sånn at vi virkelig kan konsentrere oss om hverdagen og dens utfordringer;)

 

Jeg heier på oss !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubbisa

Heeeii!! :-)

 

Kan jeg få være med jeg også? Jeg prøver så godt jeg kan på egen hånd, men hadde vært godt med likesinnede.

Jeg begynte sist mandag, da var jeg 90 kg. Veiedag mandager altså. :-)

 

Håååper jeg får til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelicasol

Hei hå! Jeg bare lurer på om noen av dere har tips til hvor jeg kan få kjøpt en god digitalvekt? Kjøpte en på Clas Ohlson en gang, men den viste ikke den rette vekten. Jeg kunne gå på tre ganger i løpet av 10 min og den viste tre forskjellige vekter. Har som sagt bare sånn gammeldags vekt med pil, og da ser jeg kun hele kiloer og ikke gram..

 

Og nå som det er lørdag, hva skal dere kose dere med i kveld? Jeg er så usikker på hva jeg burde spise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Angelica jeg har kjøpt min digitalvekt fra Jernia. Virker veldig bra den :)

Det finnes sikkert andre butikker du får kjøpt den fra.

 

Da er det søndag igjen og jeg har veid meg. 1.5 kg ned fra sist gng :D :D :D

Nå er vekta 78 kg.

7 kg igjen . Håper det fortsetter å rase ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelicasol

Hei hei

Angelica jeg har kjøpt min digitalvekt fra Jernia. Virker veldig bra den :)/>

Det finnes sikkert andre butikker du får kjøpt den fra.

 

Da er det søndag igjen og jeg har veid meg. 1.5 kg ned fra sist gng :D/> :D/> :D/>

Nå er vekta 78 kg.

7 kg igjen . Håper det fortsetter å rase ned :)/>

 

Da stikker jeg innom Jernia og ser om de har en vekt der! Har jo mye kjøkkenutstyr av god kvalitet derfra, så regner med personvektene er greie også (var ikke klar over at de hadde det der :P) Tusen takk for svar, og gratulerer så mye med 1,5 kgs vektnedgang! KJEMPEBRA! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, så flinke dere er! Jeg går opp... tross iherdig innsats på mat og trim siste uken. Men er nok en ettervirkning etter ferien. Gir ikke opp for det, bare å bite tennene sammen og gnu på!

Min lørdagskos ble tyrkisk yoghurt, hakkede mandler, akasiehonning og litt rosiner + druer. Deilig, litt søtt-syrlig og mettende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littslankere36

Hei igjen :rolleyes:

 

Jeg synes selv jeg har vært "flink" i uka som har gått, har registrert alt, og trent mye. Men resultatet var ikke mye å skryte av 97,8, ned 0,2 siden sist, ned 0,4 på 2 uker.

 

Forrige gang jeg slanket meg gikk alt så lett, våren 13, men da ammet jeg samtidig, så må nok ned litt til i kaloriinntak. Ligger litt over 1900.

 

Litt av et resultat for deg Minskern.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!

 

Jeg fikk ikke noe svar på om det var plass til meg også her, er jo ganske mange allerede, men håper jeg blir med. :-)

 

Veiedag idag og jeg var 87,3 kg. Har altså gått ned 2,7 kg på min første uke. Det var mye mer enn jeg trodde fordi jeg var så usikker på hvilken meny jeg skulle gå etter.

Men regner med dette bare var 'nybegynner-flaks'. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ! Kjenner jeg blir motivert av alle som er med i gruppa. Gøy at vi er så mange :)

 

engeljenta28 vet ikke om du fikk svar på spørsmålet ditt om menyer og inntak. Det er vel vanskelig for noen andre enn deg og ev kurslederen din å svare på. Når jeg gikk på kurs lærte jeg at inntaket vil jo variere. Man klarer sjelden å få det til å ligge på akkurat 1600 hver dag. Så om det noen dager er litt over eller under er det vel greit. Men hvis det er litt over hver dag så kan resultatene komme senere regner jeg med. Men jeg er ingen ekspert :)

 

Littslankere36 så bra at du har hatt en "flink uke"! Synd at du ikke får resultatene du håper på med en gang men de kommer nok så lenge du fortsetter slik ;)

 

Heart du er nok med i gruppa :) gratulerer med pangstart! Flaks eller ikke- fornøyd kan du være uansett ;)

 

Jeg har vært på biltur for å besøke familien i helga. Da blir ikke matrutinene helt som ellers men det har heldigvis ikke gått så verst. Vekta viste 75,5 i dag og det er en fin start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

tusen takk for svar Linsen:) jeg ligger som regel på 1520 ca, men jeg får jo grønn hake ved 1470 også så lenge jeg får den haken så er dte vel bra?, i dag fikk jeg faktisk 6,9 på score, og jeg som bruker ligge på 4,7 liksom hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk: 96,6 - 98,2 - 86,6 (tirsdag)gjenstår: 11,6kg

L1: 93 - 93,5 - 83 (mandag) gjenstår: 10,5kg

englejenta28: 80,1 - 81,5 - 70,1 (onsdag) gjenstår: 11,4kg

minsker`n: 101 - 96,6- 91- (mandag) gjenstår: 5,6kg

Fa-mol: 93 - 91,7 - 83 (onsdag) gjenstår: 8,7 kg

Littslankere 36: 98,2 - 97,8 - 88,2 (mandag) gjenstår: 9,6kg

Aurelia: 88,4 - 87,2 - 78,4 (mandag)gjenstår: 8,8kg

medlem: 95,5 - 95- 85,5 (mandag)gjenstår: 9,5kg

Egypt: 81,2 - 71,2 (mandag)

Ivrig 2:

Føyka: 101,2 - 91,2 (mandag)

Linsen: 76,4 - 75,5 - 66,4 (mandag)gjenstår:9,1kg

latter: (mandag)

Fjellmor: 84,2 - 74,2 (mandag)

awsam: 81 - 78 - 71 (søndag) gjenstår: 7kg

angelicasol: 89 - 79 (torsdag)

koala: 79,7 - 69,7 (onsdag)

besc; 111,2 - 109,7 - 101,2 gjenstår: 8,5kg

heart: 90- 87,3 - 80 (mandag) gjenstår:7,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har meldt fra resultatet fra siste veiing mandag. Vekta stoppet på 87,5. Ingen vektnedgang med andre ord. Opp 300 gram.

: :angry:angry: Har ikke spist for mye og har trent en del. Blir litt lei meg, men mister ikke motet. Kjekt å se at det er mange i gruppa som har flotte resultat. Vi får stå på videre. Ønsker dere alle en flott uke :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode resultater folkens.

Jeg har gått på en stor smell idag :( langt over kalorier jeg skulle spise. Men ikke noe å dvele over. Bare å fortsette.

Vet ikke om jeg går ned noe denne uka, mn jeg har trent og skal trene de dagene som er igjen.

Vi fortsetter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, godtfolk. :-)

 

Jeg syns alle sammen er flinke. Noen her i gruppa har ikke gått ned noe forrige uke, men jeg registrerer at mange av dere har trent - det er jo da kjempebra! Og med å bygge muskler så kan det jo være det som også gjør at vekta står stille en stund.

Tommel opp til dere alle! Hurra så flinke vi er! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

hei på dere, ja ble ned 1,3 denne uken, veide 81,5 forrige onsdag.

 

men dere, har dere slitt med å komme dere inn her i dag, måtte bruke annen nettleser plutselig i kveld, kommer fremdeles ikke inn med mozilla firefox jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelicasol

Hei! Veie- og måledag i dag!

 

Har gått ned utrolige 4 kg og 2,5 cm rundt midjen :-) håper kiloene fortsetter å rase av, men mistenker at der vil bli vanskeligere og vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kikk: 96,6 - 98,2 - 86,6 (tirsdag)gjenstår: 11,6kg

L1: 93 - 93,5 - 83 (mandag) gjenstår: 10,5kg

englejenta28: 80,1 - 80,2 - 70,1 (onsdag) gjenstår: 10,1kg

minsker`n: 101 - 96,6- 91- (mandag) gjenstår: 5,6kg

Fa-mol: 93 - 91,7 - 83 (onsdag) gjenstår: 8,7 kg

Littslankere 36: 98,2 - 97,8 - 88,2 (mandag) gjenstår: 9,6kg

Aurelia: 88,4 - 87,5 - 78,4 (mandag)gjenstår: 9,1kg

medlem: 95,5 - 95- 85,5 (mandag)gjenstår: 9,5kg

Egypt: 81,2 - 71,2 (mandag)

Ivrig 2:

Føyka: 101,2 - 91,2 (mandag)

Linsen: 76,4 - 75,5 - 66,4 (mandag)gjenstår:9,1kg

latter: (mandag)

Fjellmor: 84,2 - 74,2 (mandag)

awsam: 81 - 78 - 71 (søndag) gjenstår: 7kg

angelicasol: 89 - 85 - 79 (torsdag)gjenstår: 6kg

koala: 79,7 - 80,2 -69,7 (onsdag) gjenstår: 10,5kg

besc; 111,2 - 109,7 - 101,2 gjenstår: 8,5kg

heart: 90- 87,3 - 80 (mandag) gjenstår:7,3kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...