Gå til innhold

Veien til en lettere hverdag!


Gjest Aurora112
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Aurora112

Hei!

Er helt ny her inne på GR, og det er første gang jeg skal ned i vekt. Det gikk endelig opp for meg at jeg hadde noen ekstra kg for mye å bære på, og det merkes, har bare ikke ville innse det før nå. Så nå tar jeg endelig grep om de overflødige kiloene, drømmen er å komme inn i yndligskjolen min, som jeg sist brukte i 2011, da var jeg 20 kg letterene enn nå. Har allerede gått ned noen kg, så er det minste kommet i gang. Hadde håpet å gå ned enda litt mer, siden jeg reiser til Namibia om 2 uker, og det betyr at jeg må frem med bikinien, noe jeg ikke er helt klar for enda, eller komfortabel med. I namibia har jeg ikke tilgang på en vekt, slik at jeg kan veie meg hver uke, så forhåpendtligvis skeier jeg ikke ut, slik at jeg får en positiv overraskelse når jeg kommer hjem 8 uker senere.

Men det hadde uansett vært fint med støtte videre i veien mot en sunnere og mer aktiv hverdag :)/> Er alltids kjekkere å ha noen til å støtte seg til i de litt vanskeligere periodene, regner med det blir noen av de stundene da ting ikke går like greit på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei, Aurora112!

 

Jeg er gjerne med deg i denne tråden! :)

 

Hvordan går det med deg i Namibia? Håper du klarer deg fint selv om du ikke får til å veie deg.

 

Jeg startet med prosjekt vektnedgang (nok en gang) for fem uker siden og har gått ned 4 kg til nå. Utgangspunktet var 75,6 kg. Hva hovedmålet mitt blir er jeg ikke helt sikker på. For noen år siden gikk jeg ned 18 kg og endte på 63 kg. Var veldig fornøyd da, men kan tenke meg å kommme meg enda lenger ned, så til sommeren håper jeg at jeg har kommet ned til under 60 kg. For å holde motivasjonen oppe har jeg satt meg noen delmål på veien.

 

23. november: 65,6 kg (-10 kg før vi reiser til Egypt)

24. desember: 65 kg (Tør ikke håpe på mer pga 2 uker på tur og så advent)

17. mai: 62 kg (Da passer bunaden fint!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...