Gå til innhold

De siste vanskelige kg


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er ny her, og skal ned ca 5-6 kg. Jeg vet hvordan det føles å "fyse" på alt man ikke skal spise, og jeg skjønner altså ikke hva det kommer av. Jeg følger boka, og oppskrifter. Spiser ofte og veier maten. Går turer og er i aktivitet, men så er det noe som skjer på ettermiddag/kveld at jeg får lyst på "alt mulig" :-/

Det har vært nøtter og iskrem med hermetiserte plommer, og litt sjokolade i helga :(

Noen gode råd?

Jeg går på Meny 3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå...

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive...

Det hele begynte for alvor søndag for en uke siden (ja, ja det gikk ikke heeeelt som planlagt sist helg) :blink:/> , men altså søndag.... jeg var ferdig på jobb og så stod det en kake der som jeg - selv om jeg jo er en "ikke-kake-spiser" - tok en liiiiten bit av... og så var den bare så god at jeg tok en STOR bit til... og da var det gjort, liksom :o/>

Mandagen husker jeg ikke, men jeg vet at jeg drakk litt vin - ikke mye, et lite glass... men spiste snacks!!! Så kom tirsdag - feit middag (fløte og ostesaus) og masse kake, samme på onsdag - godteri i tillegg!!!... torsdag ikke mye bedre, fredag - pizza og boller og kake og snacks og vin - lørdag... tror jeg spiste bare kake hele dagen ... litt salat og slikt på kvelden, ikke noe vin, da... så nå sitter jeg her og har ikke turt å gå på vekta hele uka, men i morgen er det mandag og veiedag. :blink:/>

Jeg kan ikke forklare dette... jeg kopler bare ut, liksom... Nå har jeg utsatt dette her så lenge - jeg tar ikke skikkelig tak i hva jeg sliter med. Jeg bare "gjør som jeg alltid har gjort", men nå kan jeg ikke fortsette. da blir jeg nemlig ikke bare litt bred over baken og magen, men feit!. I dag morges kjente jeg plutselig at lårene tok inntil hverandre... og jeg har også sett at de har blitt "ruglete". DET er et sikkert tegn på at det har gått forlangt! Så nå har jeg sagt til barna mine (som er ganske store) at de godt kan kommentere om jeg spiser usunt... (jeg har advart dem at det kan komme en sur kommentar fra meg, men at jeg VIL at de "hjelper" meg...) :rolleyes:/>

Jeg kan bare ikke la dette fortsette. Kjenner også i knærne at det ikke er så godt! Litt vondt når jeg går ned trapper etc.

Så nå har jeg ingen som helst unnskyldning, lenger. Jeg vet at det kommer til å bli litt vin i slutten av kommende uke, men jeg har klart det før uten å drukne i godteriskåla i tillegg, så jeg får klare det igjen!

Jeg vet ikke om jeg TØR å oppgi vekten min i morgen, men jeg har følelsen av at den er så høy at jeg egentlig kommer til å høre til i gruppen "ned mellom 10 og 20 kg".... hvertfall om målet er 66 kg...

Så det var dagens!

Ha en strålende fin søndag. Her er været supert. All snø er borte og jeg nyyyter det! Kan ikke vå vår og sommer fort nok!

Men jeg GIR IKKE OPP!!! Målet SKAL nås - det tar visst bare litt lenger tid enn jeg hadde tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha Sheba - gode råd fra meg??? Vel - det ENESTE som virker for meg er total avholdenhet av sjokolade og kaker... ja jeg flyr på sprekker... men hvis jeg klarer TO uker helt uten kaker og sjokolade så hjelper det på. Det er rett og slett kjempehardt (ikke direkte fysisk hardt, men psykisk) arbeid å bryte gamle vaner... Man må lese om, høre på de som har klart det. De har kanskje tips som fungerer for akkurat deg. Jeg vet at noen klarer det med metoder jeg ikke kan forholde meg til, mens andre har ideer jeg kan bruke... Det viktigste er jo at man finner ut nettopp HVORFOR JEG skal gå ned i vekt. Finne mål som er viktige nok osv. Og så er det dette med visualisering og konkrete mål. Viktig.

Men gode råd.... Bestem deg! Hold deg til planen, legg realistiske mål. Man går ikke ned mange kg fett i uka - så vi må lære oss at ting tar tid! ned 10 kg - regn 20 uker... Og de siste 5 er vanskeligere enn de første 5... Men vi får det til hvis vi bare ikke gir opp.

Spist er spist, ny dag, nye muligheter...

 

Jeg tok grep i går, selv om det var søndag ;) . Drakk to små glass med hvitvin og spiste litt for mye til middag, men holdt meg unna søtsakene. Enda jeg hadde hjemmelagde cookies rett foran nesa... Stolt (klapper meg selv på skulderen her :lol: )

Stå på - vi fortjener det! Kroppene våre fortjener det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper veldig å lese at det er ikke bare jeg som føler meg misslykka eller bare er et menneske. :( Jeg hadde også trengt en eller annen form for mental trening for stunden. Jeg finner ikke motivasjonen i helgene og går på smell etter smell. Hva som var positivt denne helgen, må være en løpetur på 7 km + helt avholds når gjaldt alkohol. Dagene har gått greit, kveldene blir som vanlig katastrofe. Dytter i meg først mitt eget som jeg har lovt meg selv å holde meg til ,også går jeg løs på de andre sitt gotteri. Føler meg litt stressa og sliten i hodet og det gjør ikke saken bedre :angry: Blir sånn ringvirkning. Jeg skulle vært på Hold Vekten Kurs i kveld , men feiger ut,jeg orker ikke. Men jeg har avtalt veiing 2 ganger i februar med kursleder for jeg skal på en utenlandstur i slutten av mnd. og har ikke lyst i å ende opp i ++ kg hele veien. Dvs at jeg må ned et par kg. før vi dra.

Tja hva skal man si 0 prosjektet eller oppgang er ihvertall enkelt å holde seg til. <_<

 

Ja ja, løpetur i dag + trening 3 ganger til denne uka før jobbehelg.

 

Vi må bare ikke gi opp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper veldig å lese at det er ikke bare jeg som føler meg misslykka eller bare er et menneske. :( Jeg hadde også trengt en eller annen form for mental trening for stunden. Jeg finner ikke motivasjonen i helgene og går på smell etter smell. Hva som var positivt denne helgen, må være en løpetur på 7 km + helt avholds når gjaldt alkohol. Dagene har gått greit, kveldene blir som vanlig katastrofe. Dytter i meg først mitt eget som jeg har lovt meg selv å holde meg til ,også går jeg løs på de andre sitt gotteri. Føler meg litt stressa og sliten i hodet og det gjør ikke saken bedre :angry: Blir sånn ringvirkning. Jeg skulle vært på Hold Vekten Kurs i kveld , men feiger ut,jeg orker ikke. Men jeg har avtalt veiing 2 ganger i februar med kursleder for jeg skal på en utenlandstur i slutten av mnd. og har ikke lyst i å ende opp i ++ kg hele veien. Dvs at jeg må ned et par kg. før vi dra.

Tja hva skal man si 0 prosjektet eller oppgang er ihvertall enkelt å holde seg til. <_<

 

Ja ja, løpetur i dag + trening 3 ganger til denne uka før jobbehelg.

 

Vi må bare ikke gi opp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper å være streng med seg selv. Jeg har gått ned 18 kg siden 9.mars i fjor men det var med en annen kur. Men så er det disse siste 5-6 som jeg har slitt med siste 2 mnd, så derfor fant jeg ut at jeg skal titte litt på Grete Roede igjen og se om det hjelper :D/>

jeg vet ikke når dere har veiedag, men jeg har mandagene, og jeg må sia at jeg ble sjokkert.....tross alle utskeielser siste uke hadde jeg gått NED 1,4 kg :wub:/>

Jeg drikker ikke alkohol men er gal etter nøtter(som jeg skrev)og da er det First Price nøttemix som er favoritt. Hva med dere? og trener dere mye? Jeg trener 1 dag i uka(på sykehuset her, på smerteklinikken)for jeg har Fibromyalgi, og dårlig rygg, så det er ikke alle treningsformer jeg kan gå på. Og jeg går mye tur for jeg har både hest og hund, og går turer med de :D/>

Jeg synes også at det er greit å lese innlegg til andre, og få tips råd, og se oppturer og nedturer, og kanskje lære litt av hva mn ikke skal spise/gjøre :rolleyes:/>

Vi får satse på at denne uka går bra for oss alle sammen i denne tråden :P/> :D/> :wub:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke rukket noen trening og jeg har spist litt rart. Spiste altfor lite fram til kl 16.30 og det vet jeg jo er dumt! Så dermed bare forsvant et kakestykke inn i munnen!!! Men jeg stoppet det! Spiste avokado, mango og røkelaks til middag, ja og litt fetaost. Og et eple til kvelds. Men det kakestykket skulle jeg altså vært foruten!

I morgen reiser jeg på en liten ferie og håper det blir gøy!!!

 

Satser på daglige innmeldinger - hvertfall omtrent daglige ;)

Det blir ikke trening, men jeg skal satse på å gå tur hver dag!

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, uka grei så langt, løpt 1,5 mil og vært på dans og styrke 1 dag. I morgen blir det "boksetime". Idag blir det treningsfri for å gjøre andre syssler, har et hus også som trenger en sjau :blink:

 

Maten har vært grei nok, men spiser litt for mye , ihvertall til å gå ned i vekt, klarer ikke helt å finne den rette motivasjonen og blir bare sliten av å tenke på det hele tia, så det blir en sånn dårlig runddans :angry:

Men som sagt har gjort avtale med kurslederen om veiing 2 ganger før vi drar til Spania 28. februar, så det bør være en advarsel om å innskrenke bektraktlig, i hvertfall i helgene håper jeg, føler meg oppblåst og "kvapsete", men håper følelsen er verre en resultatet :o Det har jo tross alt vært 10 kg verre også ;-)

 

Sheba lurte på hvor ofte vi trente. Jeg prøver å trene 4 ganger pr. uke, men har samtidig lært at trening teller 20% og kosthold 80 % når man skal ned i vekt, så de 4 gangene hjelper kun på helse og kondisjon hvis jeg ikke har med meg kostholdet deretter , men for all del alltid en helsegevinst å trene :D

 

Ha en fin uke videre. :-) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, uka grei så langt, løpt 1,5 mil og vært på dans og styrke 1 dag. I morgen blir det "boksetime". Idag blir det treningsfri for å gjøre andre syssler, har et hus også som trenger en sjau :blink:/>/>/>/>

 

Maten har vært grei nok, men spiser litt for mye , ihvertall til å gå ned i vekt, klarer ikke helt å finne den rette motivasjonen og blir bare sliten av å tenke på det hele tia, så det blir en sånn dårlig runddans :angry:/>/>/>/>

Men som sagt har gjort avtale med kurslederen om veiing 2 ganger før vi drar til Spania 28. februar, så det bør være en advarsel om å innskrenke bektraktlig, i hvertfall i helgene håper jeg, føler meg oppblåst og "kvapsete", men håper følelsen er verre en resultatet :o/>/>/>/> Det har jo tross alt vært 10 kg verre også ;-)

 

Sheba lurte på hvor ofte vi trente. Jeg prøver å trene 4 ganger pr. uke, men har samtidig lært at trening teller 20% og kosthold 80 % når man skal ned i vekt, så de 4 gangene hjelper kun på helse og kondisjon hvis jeg ikke har med meg kostholdet deretter , men for all del alltid en helsegevinst å trene :D/>/>/>/>

 

Ha en fin uke videre. :-) :)/>/>/>/>

 

 

Hei igjen

 

Det er ikke lett dette slankegreiene, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke fokusere på mat. Jeg har også mye som skal gjøres selv om jeg er uføretrygdet, og har fibromyalgi. Så jeg prøver å fokusere på noe annet når jeg føler sult, som f.eks gå ut med hunden, legge sammen klær, rydde i huset,skjøre meg opp gulrøtter/blomkål og spise siden det ikke er fetende, ta fram strikketøyet osv. Men det er ikke lett, for noen ganger havner hånda mi i den nøtteposen igjen :o/>/>/> :(/>/>/>

Som nevnt i det tidligere innlegget mitt så er det turer som er min treningsform, siden jeg ikke kan gå på helsestudio. Og da er det helst på fjellet jeg går når det er vær til det slik at jeg får mye oppovebakker :D/>/>/>

Jeg drar også snart til varmere strøk, den 27.februar. Da drar jeg til leiligheten vår i Tyrkia og blir der 5 uker i første omgang. Da blir det sykkelturer, og gåturer der nede :wub:/>/>/>

Ønsker dere alle en fortsatt fin, og sunn, dag :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Det er ikke lett dette slankegreiene, men jeg prøver så godt jeg kan å ikke fokusere på mat. Jeg har også mye som skal gjøres selv om jeg er uføretrygdet, og har fibromyalgi. Så jeg prøver å fokusere på noe annet når jeg føler sult, som f.eks gå ut med hunden, legge sammen klær, rydde i huset,skjøre meg opp gulrøtter/blomkål og spise siden det ikke er fetende, ta fram strikketøyet osv. Men det er ikke lett, for noen ganger havner hånda mi i den nøtteposen igjen :o/>/>/>/> :(/>/>/>/>

Som nevnt i det tidligere innlegget mitt så er det turer som er min treningsform, siden jeg ikke kan gå på helsestudio. Og da er det helst på fjellet jeg går når det er vær til det slik at jeg får mye oppovebakker :D/>/>/>/>

Jeg drar også snart til varmere strøk, den 27.februar. Da drar jeg til leiligheten vår i Tyrkia og blir der 5 uker i første omgang. Da blir det sykkelturer, og gåturer der nede :wub:/>/>/>/>

Ønsker dere alle en fortsatt fin, og sunn, dag :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på noe treningsstudio. Jeg løper enten på tredemølle eller ute (helst i skogen) . Drømmen er å løpe 5 ganger/uke, målet er 4, men sannheten er nok oftest 3. Jeg arbeider skift, er mor og husmor... og selv om mine "unger" er ganske store, er det mye som skal gå i orden. SÅ det er ikke alltid jeg rekker det jeg tenker at jeg skal rekke...

Men som Jojo sier.. for å gå NED i vekt er det kost og kost og kost...

Har så langt i dag vært flink og stått over mange fristelser. I skrivende stund sitter jeg med et glass hvitvin, da.... ferie må vite! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja var som forventet på kontrollveiing enda ca 1 kg opp siden sist, og totalt + 4 kg fra i sommer :angry: Har syns synd på meg selv lenge nok nå, det er bare jeg som kan gjøre noe med det. Jeg har spist alt for mye feil til tider i flere uker nå og skyldt på stress, sliten, mørkt ute etc etc. Jeg merker de 4 kg SÅ godt rundt mage, rompe og lår, det føles ut som + 8 minst :( Jeg drar på vinterferie om 3 uker og da SKAL ihvertfall 2-3kf av de være borte, jeg orker ikke å fortsette sånn for da er jeg tilbake til start før jul 2016. Bort med tjukke lag med gulost og overspising i helgene...

Blir litt lite tid til trening denne uka dessverre, men har man barn så går det selvfølgelig foran mors kg til tider he he. Håper å få til 3 økter men blir kanskje bare 2.

 

Ja det var litt klaging men nå må vi få til litt alvor her. Kjenner det handler om overskudd og å trives med seg selv. Hjelper lite å synke ned i selvmedlidenhet ;) Stå på damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniferien min er over og jeg har hvertfall fått min del av hvitvin. Nei - fra spøk til alvor.... Jeg har drukket vin hver dag, men ikke så fryktelig mye. 3-4 glass.... det ser mye ut på papiret, men det var over mange timer. Kjørte ikke bil, gikk hele tiden... Spiste sjokolade og noe gjærbakst. Usunne middager.... så vekten er der den var 1.februar.... faktisk et par hundre gram under. Selvfølgelig altfor høyt... men jeg hadde fryktet verre!

I dag GLEMTE jeg å spise lunsj. Jeg var så opptatt, så da jeg måtte løpe ut døra for å rekke ett møte kl 13, var jeg ganske sulten. Gikk innom butikken på vei hjem og KLARTE å holde meg til handlelisten!!! Frukt og melk :) Flinke meg :lol: .

Ikke trent noe i dag, sliter litt med vondt i ryggen, men det er vel egentlig ikke til hinder for alt.... Har spist laks til middag. UTROLIG god i dag. Litt mer enn anbefalt mengde med laks, ble det.... men ååååå så godt B)

Jobbing i morgen og så nattevakter til helgen <_<:blink: Vel, vel... det er farlig lett å synes synd på seg selv når man arbeider om natten.... :blink::unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAR klart å holde meg unna sjokolade, selv om det har vært nære på ved noen anledninger... Har bare spist for mye mat, denne uka.

Nå sitter jeg i treningstøyet - klar til dagens dont... Plages litt med vondt i korsryggen... vet ikke helt årsaken... Det KAN være skoene jeg bruker på jobben... det kan være alder <_< , det kan være for lite styrketrening - eller en kombinasjon av alt dette... :blink:

Men jeg som altså liker løping har et lite problem, for det gjør vondt å løpe... (og det tar lenger tid å gå for å oppnå samme forbrenning....) :angry:

Vel. Mål for i dag er å holde meg innenfor mitt energibehov...

Håper det går bra der ute.... at dere holder dere "innafor" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Forrige uke alt i alt ganske bra, har ikke sjekket vekta, men venter med det 1 ukes tid :rolleyes: Var på Oslo tur med mannen fra lørdag til søndag, mye god mat og drikke, men ingen dessert og gotteskål på senga foran tv'en, bare en mindre sjokolade.Reagerte i tillegg på noe utover natta som jeg hadde spist, så det meste kom i fullfart ut nesten et døgn....ja ja ikke så vondt uten at det er godt for noe...hehe.

 

Kjenner at det hjalp forrige mandag og se et tall jeg ikke ønsket, for man blir mer bestemt når det har gått for langt. Skal trene 4 ganger denne og neste uke og det skal så og si ikke spises noe som ikke er medregnet frem til vi drar på ferie om 14 dager.

 

Vi står på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det full "hold vekten" <_<

Motivasjonen er litt laber... men får trent sånn rimelig bra, da... men siden jeg fortsatt sliter med vondt i ryggen er ikke tempoet så stort når jeg løper, men jeg løper ... og av og til går jeg. Var ute i skogen på tirsdag og følte meg litt sånn "gammel"... stiv i kroppen og måtte være litt forsiktig når jeg hoppet ned fra steiner etc... måtte være sikker på at jeg landet skikkelig..Litt teit, egentlig, men det ble en god tur, hvertfall.

Arbeider med å komme inn i gode vaner slik at vekten kan snu og og NEDOVER i stedenfor bare å stå på stedet hvil... (bedre med hvil enn oppgang, da... men uansett jeg ROTER!!!)

 

Lykke til der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen sa jeg smør.... Hold vekten, du liksom... Nå er jeg nesten der jeg var sensommeren 2012 da jeg startet opp i en tråd på "ned mellom 10-20 g".

I dag viste vekten 76,4 kg. Jeg som ALDRI ever again skulle passere 70 kg...

Hva er løsningen??? Hvordan skal jeg nå inn til meg selv? Og ser jeg rent fysiologisk på dette her er det jo helseskadelig! Jeg fyller 52 i løpet av året, og all sannhet sier at det er vanskeligere enn noen gang å klare dette.... Kroppen er ikke lenger like dyktig til å "fikse" seg selv... Og gammel og tykk er ikke bra, man er mer utsatt for sykdom og skader. Dette er SANNHETEN og ingen skremselspropaganda.

Så Enna, SANNHETEN er at jeg må finne løsningen og det litt kjapt!

Har nå løpt på mølla, skal snart ut og bære kvist.... Jeg skal spise et eple først.

Jevnlige måltider, sunn mat, lite alkohol, enda mindre sukker.... Hørt det før???

 

Ha en god dag :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Med unntak av helgen så har jeg hatt 14 bra dager, kjenner det på kroppen når jeg er standhaftig :) . Klarte selvfølgelig å ødlegge det litt i helgen med vin, gotterie fra Sverige, litt for mye mat etc. Uansett så håper jeg i hvertfall at det er 1,5 kg letter til fredagen enn det det var for ca 3 uker siden da. :unsure: Drar jo på ferie til helgen, men jeg må prøve å kose meg moderat og gå masse.

 

Går du på GR kurs nå? Hvis ikke så hadde jeg vurdert å hoppe på et kurs, slik at du får opp motivasjon og kommer inn i de gode vanene igjen, det handler om helsa som du sier og det er viktig i vår alder (jeg er 46). Jeg vil ikke over 75 igjen, og jeg begynte å nærme meg sist veiing, så må ha fullt fokus, hvis ikke MÅ jeg på ned i vekt kurs igjen. Løsningen er enkel, registrere alt man spiser og holde seg til det + bevegelse, er det alltid lett å gjennomføre....NEI!! Men vi vet at det går.

 

La oss nå den vekten vi ønsker i juni sammen. :) Jeg kan akseptere å ligge på 71 kg. Tenk ut hvordan du kan nå din trivselsvekt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke på GR-kurs... og jeg kunne nok hatt godt av det, men det er vanskelig for meg å ha en fast ting å gå på, jobber så forskjellig...

Tok en lyntur på vekten i dag og tenker at vekten i går nok var et resultat av en del salt mat i helgen, men ... nå gjelder det å holde på, hele tiden fine ny giv, se målet der framme....

HA en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha for ønsket om god ferie :) Jeg kunne også tenkt meg en "drømmevekt" på ca 67 kg,men har innsett at det blir veldig hard strebing etter det perfekte hele tiden, så har heller innsett at jeg må se meg fornøyd på 71 og leve med det. Jeg har aldri vært eller kommer aldri til å bli en "sånn veldig tynn person", er ikke bygd sånn og er alt for glad i å kose meg til å nå den drømmevekten. Hovedsaken er at vi har en vekt,helse og matinntak som vi kan leve med. :rolleyes:

 

Det klarer vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hear hear!!

Har løpt meg en tur på mølla i dag, igjen etterfulgt av noen "oppstrammende" øvelser.... Selv om ikke trening er så effektivt i VEKTREDUKSJONEN er det svært effektivt psykisk! Hvis jeg får meg en god treningsøkt, så steller jeg gjerne litt ekstra pent med meg selv... Jeg spiser sunnere og liker meg selv bedre. Så det å trene litt hver dag er bra - om ikke annet for det psykiske (som jo er, når alt kommer til alt like viktig som det fysiske... alt henger jo sammen, Fysisk, psykisk og sosialt.... Det holistiske mennesket .... ha-ha, sorry, jeg skal snart på jobb - sykepleier... )

 

Ute er det FANTASTISK vær og jeg burde sikkert vært ute i stedenfor inne, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja helt enig, man føler seg mer opplagt og det er veldig effektivt for psyken, særlig om man er litt stressa og sliten. Dessuten er det bedre å være i god form men noen kg for mye enn og ikke være i form. ;) Ikke i tvil om at det også er letter å stelle pent med seg selv når man er i "treningssiget"

 

Kofferten min er nå pakket og i den ligger det treningstøy, planen er 3 økter i løpet av den uka, samt så går vi mye hele tiden og det er drøye bakker opp til leiligheten når vi har vært ute og spist....må ta med seg alt :)

 

Jeg feiget ut å gå på veiing på GR kurset om mandagen, følte meg bare oppblåst, men da MÅ jeg på den vekta i morgen tidlig.....greit å ha en viss pekepinn før jeg drar. Greit å kose seg på ferie, men det trenger ikke alltid å gå over alle støvleskaft. :angry::lol:

 

Jeg er på nett på ferie også så mulig jeg titter innom og avlegger en rapport :-)

 

I dag er det boksing på planen og lørdag er det Puls Intervall før vi drar på søndag.

 

Ha en flott helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er over - for leeeenge siden! Uken som snart er helg, igjen har gått sånn delvis bra. Mandag fikk jeg fullstendig sukkerdilla. Men jeg kom meg på en måte i land... lagde eggedosis istedenfor å spise en stor plate melkesjokolade. Jeg hadde riktignok en del sukker i eggedosisen, men det ble ikke like galt som sjokoladen.. I går spiste jeg Wienerpølser (2 stk med lompe) til middag... ikke akkurat sunt, men... og litt ekstra Jarlsbergost, men berget sånn rimelig innafor.. Trente mandag og tirsdag... får se hva jeg orker i dag - litt slakk... jobber til helgen... kan ikke bli syk!

Vel, vel... Holder vekten sånn ca 7 kg over målet... ikke bra!

 

Ha en god dag.

 

Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny helg er over og denne gangen har det ikke gått heeelt over stokk og stein. Vel fredagskvelden gikk over stokk og stein, men ikke resten. Dermed ut et par hundre gram under sist mandag. Likevel selvfølgelig ALTFOR mye. Prøver denne nye uken med at EN dag skal være til "utskeielser". For eksempel fredagen. Da skal jeg nemlig ut på et arrangement.

Ellers er det nattevakter igjen... (O grøss...) Kjenner at jeg ikke orker TANKEN på å trene! Helt håpløst! Har jo sovet vanlig i natt... men bare det at jeg VET at jeg ikke skal legge meg i kveld gjør at jeg er helt utslitt ... (Idiotisk!)

 

Mars - snøen laver ned - syns regn hadde vært MYE bedre, men det er meg!

 

Ha en glitrende dag og uke. Det har jeg tenkt å ha - nattevakter til tross ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...