Gå til innhold

Løs hud på magen


Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei du, har du gått ned 10 kg veldig fort siden du har fått løshud? bare spør siden jeg har gått ned 30 og ingen løshud.

 

men dessverre så går det ikke å stramme opp løshud, det må dessverre operasjon til da, men spørs hvor gammel du er somsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du, har du gått ned 10 kg veldig fort siden du har fått løshud? bare spør siden jeg har gått ned 30 og ingen løshud.

 

men dessverre så går det ikke å stramme opp løshud, det må dessverre operasjon til da, men spørs hvor gammel du er somsagt

 

Hvor lang tid gikk du ned over da? Jeg har holdt på med 5,5 kilo siden juni. Før det brukte jeg utrolig lang tid på de første fem. Men kanskje det retter seg etterhvert da, hvis du har klart å tilpasse deg 30 kilo nedgang så må det jo være håp for meg også med 15.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er veldig individuelt om man får løshud eller ikke etter vektnedgang. Enkelte kan gå ned utrolig mye, men allikevel ha fast og fin hud, mens andre får løshud av bare noen kilo nedgang. Men med tid og trening vil nok huden trekke seg mer sammen etterhvert. Etter mye vektnedgang kan det ta opptil et år får huden har trukket seg helt sammen. Hvor fast din hud vil bli til slutt vil tiden vise. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...