leiavtrostespising Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 Jeg har klart å gå ned 10 kilo, men skal ned 5, 5 til, og har endel løs hud på magen nå. Hjelper trening på dette? Eller går det naturlig vekk etterhvert? Må jeg smøre huden kanskje? Noen som har noen tips? Ta slanking litt roligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest engeljenta28 Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 hei du, har du gått ned 10 kg veldig fort siden du har fått løshud? bare spør siden jeg har gått ned 30 og ingen løshud. men dessverre så går det ikke å stramme opp løshud, det må dessverre operasjon til da, men spørs hvor gammel du er somsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leiavtrostespising Skrevet September 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 hei du, har du gått ned 10 kg veldig fort siden du har fått løshud? bare spør siden jeg har gått ned 30 og ingen løshud. men dessverre så går det ikke å stramme opp løshud, det må dessverre operasjon til da, men spørs hvor gammel du er somsagt Hvor lang tid gikk du ned over da? Jeg har holdt på med 5,5 kilo siden juni. Før det brukte jeg utrolig lang tid på de første fem. Men kanskje det retter seg etterhvert da, hvis du har klart å tilpasse deg 30 kilo nedgang så må det jo være håp for meg også med 15. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest engeljenta28 Skrevet September 5, 2014 Rapporter Share Skrevet September 5, 2014 jeg brukte 3 år ca, men jeg slet mye for å gå ned de kiloene da, men somsagt så spørs det om du er ung også Bare hyggelig dte vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snupsipups Skrevet September 9, 2014 Rapporter Share Skrevet September 9, 2014 Hei Det er veldig individuelt om man får løshud eller ikke etter vektnedgang. Enkelte kan gå ned utrolig mye, men allikevel ha fast og fin hud, mens andre får løshud av bare noen kilo nedgang. Men med tid og trening vil nok huden trekke seg mer sammen etterhvert. Etter mye vektnedgang kan det ta opptil et år får huden har trukket seg helt sammen. Hvor fast din hud vil bli til slutt vil tiden vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå