tutta Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 Jeg tror jeg har mistet noe på veien, jeg har gått en masse GR kurs, og nå har jeg stått på stedet hvil lenge. Jeg er 39 år og veier 85 kg... Jeg prøver og registrere det jeg spiser og trimmer, går fint, men jeg går ikke ned i vekt :(/>/> Kan noen der ute gi meg noen små tips, på hva jeg kan gjøre? Jeg burde vite men nå får jeg det ikke til, og jeg orker ikke pulverkurer...... :(/>/> Jeg trimmer 3 ganger i uken, både styrke og løping, går til jobb hver dag og holder meg rundt 1600 kalorier til dagen. Har noen et forslag til mat igjennom dagen som funker? Håper noen har anledning til og svare, slik at jeg kan igjen komme meg på rett kjøl :)/>/> :)/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest K66 Skrevet September 15, 2014 Rapporter Share Skrevet September 15, 2014 spis litt mer og spis renest mulig. Altså minst mulig halvfabrikat og lettprodukter (de erstatter stort sett fett med sukker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå