Gå til innhold

Trenger slankevenn(venner)!


Gjest Ivrigjente
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ivrigjente

Hei! Jeg er ny hær og skulle gjerne trengt en(flere) slanke-venn(er)! Har prøvd ut endel dietter før, men aldri klart å holde hele løpet ut desverre.. Men, nå er jeg drit lei av å gå å være misfornøyd med meg selv og har virkelig tenkt å gjøre noe med det! Tanken er at hvis noen vil slenge seg på kan vi støtte opp hverandre! Kansje dele mål,vekt og matdagbok slik at vi føler et lite press, og itillegg får motivasjon av å se hva den/de andre klarer å oppnå! Jeg er 158 høy, og veier ca.64 kilo. Lite muskler, mye som henger og slenger. Tenker å gå ned rundt 10-15kg. Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei! Jeg er ny hær og skulle gjerne trengt en(flere) slanke-venn(er)! Har prøvd ut endel dietter før, men aldri klart å holde hele løpet ut desverre.. Men, nå er jeg drit lei av å gå å være misfornøyd med meg selv og har virkelig tenkt å gjøre noe med det! Tanken er at hvis noen vil slenge seg på kan vi støtte opp hverandre! Kansje dele mål,vekt og matdagbok slik at vi føler et lite press, og itillegg får motivasjon av å se hva den/de andre klarer å oppnå! Jeg er 158 høy, og veier ca.64 kilo. Lite muskler, mye som henger og slenger. Tenker å gå ned rundt 10-15kg. Noen som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også ny her. Skal gå ned litt mer enn deg. Er 172 cm og veier 100, og vil gjerne tilbake til der jeg var i 2008 på 67 kg, he he. Men vi har jo satt våre mål og jeg heier på deg ;-D

 

Har tullet og rotet på egenhånd og har slanket meg hver mandag frem til lunsj. Men nå er det nok.

 

Hilsen fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Annetrine77

Jeg henger meg også på. Kjenner meg igjen i hva dere skriver. Jeg er 174 cm og 90,5 kg og vil ned til 70 kg. Føler kg har vært en kamp de siste 8 årene, men jeg har ikke vært særlig motivert før nå. Trenger noen å gjøre det sammen med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetrine77

Så kjekt at det er flere. Har dere meldt dere på noen av kursene nå? Jeg sitter og tenker på hvilke kurs som passer meg best. Har begynt å notere det jeg spiser, og trener 3-4 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...