Gå til innhold

For dere som har vært her en stund - får dere løs hud?


Gjest minsin33
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet et stykke ned - igjen - men huden på magen begynner å bli vel rynkete. er det noe som har erfaringer med dette? følger huden med etterhvert. er liksom litt redd for å ende opp som et skrukketroll :/

ser så mange før og etter bilder rundt om kring og de fleste har fått flotte mager men det ser ikke ut til å gå den veien for meg så begynner å bli bekymret, har tross alt en del kilo igjen som skal av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Hei.

Ja jeg har begynt å få løs hud,har gått ned 15kg og skal ned 15kg til har også mage som ikke er stramma seg opp etter graviditet, også er jeg kommet i en alder at kroppen ikke retter seg opp på samme måte som det gjør hos yngere, så jeg kommer til å snakke med legen min etter hvert for å se om det går å opperere bort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shadows123

Det er gener som avgjør dette. Jeg gikk ned 16 kilo etter en graviditet og har den samme magen som alltid. Så gikk jeg opp igjen og skal ned muligens 30 kilo- og jeg har allerede gått ned 10 og ser ingen rynker. Kanskje ikke det du vil høre men plastikk operasjon kan hjelpe deg etter du har nådd målet (har hatt plastisk operasjon selv på et problemområde jeg hadde- men har aldri hatt problem med magen.) Ellers må du bare elske deg selv og det kroppen har vært gjennom? Å være sunn innvendig er mye viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...