Gå til innhold

Ned 6 kilo før jul - I can do it!!!


Gjest Sille86
 Share

Anbefalte innlegg

Fredag 14 November

 

Vekten står stille, men lurer på om det er fordi jeg går på antibiotika?!

 

Vel... vi får se i neste uke om kroppen slipper noen kilo :)

 

Jeg har også begynte å ta inn litt ekstra fett, fikk cocos olje i posten i går.

 

3 -4 spiseskje cocosolje til dagen setter i gang forbrenningen min. Er mye kalorier i den, men

cocos olje er veldig helsebringende. Men så lenge jeg kutter ned på karbohydrater så er det ingenting i veien og spise litt sunt fett. Jeg merker fordøyelsen blir bedre når jeg spise cocosolje.

 

Planen er å ta en liten løpetur i dag også :)

 

 

He en fine helg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØrdag 15 November

 

Nå begynner kiloene å gå nedover :)/>/>

 

Vekt idag :73kg

 

4-5 kilo igjen

 

Tok meg en liten joggetur i går også på 5 km, hadde en liten intervall trening etterpå.

Men da kvelden kom så følte jeg meg litt syk. Noe jeg har slitt en del med i det siste årene. Tar jeg for hardt i treningen så får jeg ofte en slags influensa lignende følelse i kroppen om kvelden, og sover litt dårlig på nettene:(

 

Men er fin i dag :)/>/> :)/>

 

Har hatt en mega god frokost:

2 kokte egg

reker med litt majones

avokado

Og nå nyter jeg en kaffi med kokosolje oppi ( jeg elsker denne smaken )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 16 November

 

Måtte bare hoppe på vekten i dag også pga av helgen, har klart meg fint denne helgen uten å sprikke :)

 

vekt i dag: 72,8 kr :) Går rette veien nå

 

Frokost: kylling wok ( rester fra i går )

+ Kaffi med 1 spiseskje cocosolje

 

Skal snart gjøre meg klar til en lang gåtur. Fint vær i dag og må ut å nytes B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kry nå.

 

Planen var å gå en lang gå tur, men pga det fine været + jeg følte meg så frisk og opplagt i dag så ble den en jogge tur i stedet

 

Klarte å jogge 9 km sammenhengende , men da kjente jeg at kroppen sa litt stopp og gikk fort de siste 4 km hjem

 

Totalt 13 km i dag B) Og dette før tolv. Så nå i dusjen og nyte resten av Søndagen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 18/11

 

Jeg har ikke bestemt meg for noen spesiell veie dag, hopper som regel på vekten hver morgen.

 

Vekt i dag 72,3 kg :) Går rette veien nå :)

 

Utfordringen kommer i kveld, skal på besøk. Og Jeg skal også ut på Lørdag. Er så lett å sprekke

når jeg er på besøk. samtidig ønsker jeg ikke å være kjip og takke nei til det vertinnen serverer.

 

Hadde en hviledag i går så planen er å ta en liten joggetur i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 21 November

 

Nå er det snart helg igjen, og det er i helgene som er den største utfordringen med ikke å sprikke, men

skal holde meg :)

 

Vekt i dag : 72,2 kg Håper jeg jeg 71 tallet neste uke :) :)

 

Frokost: Reker, avokado, agurk og liten dasj majones

Lunsj: salat med skinke boks, egg, tomat, agurk

 

+ 1 kaffi med 2 spiseskje Cocos olje til frokost.

 

Har nå fått Udos choice i hus, så nå skal jeg pøse på med sunne oljer :)

 

Ha en fine helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 26 november

 

Vekt 72,2 .... står stille , men var ute på byen på Lørdag og drakk en del alkohol + mye mat og snop. Søndag så var det påan igjen, så jeg regner ikke med noe vektnedgang før i neste uke. Er fornøyd visst jeg ser 71 tallet og klare å holde meg på det i julen. Nyttår så er jeg i gang igjen 😎

Hatt meg to joggeturer denne uken og tenkte å ta meg en liten joggetur i morgen og ðŸƒ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 28 November

 

Snart helg igjen og krysser fingrene for å ikke sprekke denne helgen.

 

Vekten står stille, men jeg hadde en ny løpetur i går og merker fremgang på joggingen.

 

I går klarte jeg 5 km på 32min 11 s ( dette er ny rekord for meg. Målet er å se 28-29 tallet på en 5 km tur )

 

Jeg hvilte i ca ca 2 min og sprang neste det jeg orket 1 km til på 5min og 35 sek ( Veldig fornøyd og skryter veldig nå hehe :rolleyes:/>/> )

 

 

Ellers så er jeg ikke flink å registrere maten jeg spiser, jeg vet noe lunde hva jeg putter i meg.. B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag 30 november 🎅.

I dag første søndag i advent og nå har vi pyntet litt i huset og nyter søndagen 😃

Jeg stod opp tidlig, spist god frokost og har hatt meg en joggetur.

Ny rekord for meg i dag . Klarte 9 km på 1 time 😀

 

Vekten står stille, men merker allikevel at buksene sitter litt løsere

 

For meg handler det ikke bare å gå ned i vekt. For meg er dette en livstilsendring. Vektnedgang er en bonus.

 

Jeg har i det seneste år slitt med defuse plager. Jeg har lenge slitt med utmattelse og etter en treningsøkt så kunne jeg

Ligge sjuk resten av kvelden ( influensa lignende følelse ).

 

Nå i de siste har jeg fått mer energi og ikke så utmattet på kveldene. ( jeg har hatt mye plager med halsbetennelse og urinveisinfeksjoner opp igjennom årene og godt på x antall kurer. Noe jeg mistenker kan være mye av årsaken til min utmattelse. Jeg leste en artikkel om dette ) jeg holder meg også unna melk og gluten og har i tillegg økt dosen med tran ( tar høy dose med Eye q sammen med barna. Er dyrt, men verdt pengene tror jeg av det jeg har lest hvordan det virker på barn / voksne )

 

Jeg føler jeg er på rett spor nå med at jeg føler meg mer opplagt, stabilt humør og stabilt blodsukker

 

 

Ha en kjempe fine Søndag 🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 02/12

 

Vekten i dag 72kg blankt :)

 

Hadde meg en liten joggtur i går, men i går var jeg litt tung kroppen så jeg følte jeg sleit meg igjennom løypen på 5 km.

 

Er ikke flink å registrere inn maten, men vet sånn ca hva jeg putter i meg. Nå går det fint å holde meg unna sukker , chips og andre søtsaker. + holder meg unna melk, gluten, pasta osv.

 

Ellers så føler jeg meg opplagte. Litt trøtt i dag det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...