Gå til innhold

Treningstøy og undertøy i GR-butikk?


Gjest Synnøve60
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Synnøve60

Ser at det som blir formidla i GR-butikken i stor grad er matrelatert.

Sidan fokus på kurs no i tillegg er sterkt på terning, kan det vere ein idé å ha med treningstøy for runde damer, utan midje, og som ikkje er spesielt lange ;)/>?

Må nok spesialdesignast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Har du sjekket ut Rönisch sine shape tights? De har noen som har ekstra høyde i midjen, og hvis du ikke er så høy så er kanskje capri en ide? De har også en serie som heter Plus som går til 3XL. Om de også finnes med høyt liv vet jeg ikke, men det er kanskje greit å sjekke ut. Rönisch var første tightsen jeg kjøpte ever og første jeg har følt meg relativt komfortabel i fordi det er bedre hold i vevingen på den enn på mange andre typer. De er jo ekstra hold in, så det er vel en forklaring. :) Det finnes mye fra dem på nett, i butikk har jeg sett mest hos MX Sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på passformen i forhold til ulike kroppsfasonger. Men det er frustrerende å være stor, og ikke kunne finne treningstøy som passer.

 

Det er derimot flere merker som har klær i større størrelser, så får man nesten selv bare avgjøre om de også passer sin kroppsfasong.

 

Noen tips til merker dere bør sjekke ut:

  • Stormberg
  • H&M (egen serie i sportsklær som heter H&M+)
  • Swedemount (tror ikke dette merket selges i Norge, men om du er på Harryhandel så finner du det i sportbutikkene over grensa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest Lilletjukka

Ser at det som blir formidla i GR-butikken i stor grad er matrelatert.

Sidan fokus på kurs no i tillegg er sterkt på terning, kan det vere ein idé å ha med treningstøy for runde damer, utan midje, og som ikkje er spesielt lange ;)/>/>?

Må nok spesialdesignast.

 

Litt gammelt innlegg, men jeg svarer nå likevel :-) Jeg er 155 cm høg og bruker str 46- 50. Jeg bastilte flere bukser og overdeler fra ellos, Rønish og andre merker. Ene buksa er egentlig kapri, men rekker meg til midt på anklene. Jeg er kjempefornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...