Gå til innhold

NY START - igjen


Anbefalte innlegg

Ja, etter å ha vært flink å mistet over 10 kg frem til sommeren, har jeg nå klart å legge på meg 6-7 kg bare fra i sommer. Jeg er en evig slanker og er LEI! Har så veldig lyst til å nå målet, men så fort motivasjonen svikter har jeg stooore problemer med å ta gode valg. Jeg føler også at jeg i perioder mangle fullstendig selvkontroll og bare MÅ spise dersom vi har noe godt i skapet. Tenker alltid at jeg bare skal spise opp det vi har nå for så å begynne dagen eller helgen etter, men det dukker jo stadig opp nytt snop i skapet. Men nå tok jeg tak i går og har kastet alt jeg kunne finne av snop og snacks i skapene, og har gitt mannen streng beskjed om å slutte å dra sånt inn i huset. Han og barna får kose seg med det de vil på lørdagen, men så får restene kastes i søpla.

 

Aktivitet er også noe jeg sliter med. Har en tendens til å sette meg for store mål, og falle av etter hvert. Nå har jeg bestemt meg for å være fornøyd med 5-7 trimpoeng i uken. Det blir i hovedsak turgåing.

 

Vekta i dag viste 75,5 kg, og jeg har i første omgang satt et mål om å gå ned 3,5 kg før 7. desember. Da skal mannen og jeg på kjærestetur til Praha, og det hadde vært kjekt å gå ned noen kg før det :)

 

Har et mål om å gå ned totalt 15 kg før sommeren, og 5,5 til før neste jul. Da er målet på 55 kg nådd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, *bolla*! Velkommen tilbake! Jeg har også vært her tidligere og er nå tilbake for å nå hovedmålet mitt, og deretter klare og holde meg der.

 

Ser vi startet med ganske likt utgangspunkt, for jeg veide 75,6 kg da jeg startet opp for straks tre måneder siden.

 

Så herlig med kjærestetur til Praha. Det er godt med noe å jobbe mot, så er det lettere å holde motivasjonen oppe. Lykke til! Håper du klarer å gå ned de 3,5 kg du ønsker før dere reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen! Evig slanker - men blir aldri slank... Jeg er sikker på at jeg har slanket bort nærmere hundre kilo i løpet av de siste 12 årene, men så har jeg jo lagt på meg omtrent like mange, så det hjelper jo ikke… Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har startet på nytt… Heldigvis har tendensen totalt sett blitt synkende for min del. Går alltid opp etter en periode med slanking, men ikke alltid jeg får alle kiloene tilbake. Takk og lov for det! Men har fortsatt 11-12 kg som skal av, etter å ha slanket meg «hele livet» <_<

 

Så har jeg også de samme tankene og følelsene du beskriver. Perioder hvor selvkontrollen er fullstendig fraværende. En slags likegyldighetsfølelse. Bare MÅ ha sjokolade, og jeg driter (unnskyld uttrykket) i om jeg blir feit av det! Man blir på en måte helt manisk… Og så klart må jeg spise opp alt mulig, eller skeie ut en siste gang før jeg begynner på ny runde :rolleyes:

 

Men i alle fall er det viktigste at vi aldri gir opp. At vi reiser oss etter et fall og kjemper videre. Det er kun det som kan gi suksess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, *bolla*! Velkommen tilbake! Jeg har også vært her tidligere og er nå tilbake for å nå hovedmålet mitt, og deretter klare og holde meg der.

 

Ser vi startet med ganske likt utgangspunkt, for jeg veide 75,6 kg da jeg startet opp for straks tre måneder siden.

 

Så herlig med kjærestetur til Praha. Det er godt med noe å jobbe mot, så er det lettere å holde motivasjonen oppe. Lykke til! Håper du klarer å gå ned de 3,5 kg du ønsker før dere reiser.

 

Takk for det! :)

Ja, da har vi jo hatt samme utgangspunkt. Hvor høy er du? Jeg er bare 156, så har dessverre få cm å fordele kg på :P

Var inne å så i dagboken din og må bare si: Wow! Veldigg motiverende og inspirerende lesning :D FY så flink du har vært/er! Legger meg langflat i støvet :P

 

Ser du har prøvd ut litt nye oppskrifter. Legg gjerne ut link til oppskrifter du er fornøyd med :) Jeg har også forsøkt å finne sunne eller sunnere versjoner av de verste kaloribombene. Jeg har blant annet funnet mye inspirasjon på bloggen til Linda Stuhaug. Har prøvd hennes sukkerfrie og magre lakrisfudge med stort hell. Hadde ikke kondittorfarge, så de ble litt grumsete på farge, men gooode! Til helgen har jeg planer om å lage hennes gulrotkake. Regnet meg frem til at hele kaken med glasur kom på ca 680 kcal (om jeg husker rett), ca 85 kcal pr stykke om jeg får 8 stykker. Men da bruker jeg ekstra mager philadelfia som jeg kjøpte i london, så blir jo litt mer med vanlig eller mager da, men lite allikevel. Spent på hvordan den blir. :)

 

Ellers har jeg funnet inspirasjon på bloggene til Kristine Weber, Susanne Nesse og Christina Slette Johnsen.

Har du andre tips til fine sider/blogger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen! Evig slanker - men blir aldri slank... Jeg er sikker på at jeg har slanket bort nærmere hundre kilo i løpet av de siste 12 årene, men så har jeg jo lagt på meg omtrent like mange, så det hjelper jo ikke… Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har startet på nytt… Heldigvis har tendensen totalt sett blitt synkende for min del. Går alltid opp etter en periode med slanking, men ikke alltid jeg får alle kiloene tilbake. Takk og lov for det! Men har fortsatt 11-12 kg som skal av, etter å ha slanket meg «hele livet» <_</>

 

Så har jeg også de samme tankene og følelsene du beskriver. Perioder hvor selvkontrollen er fullstendig fraværende. En slags likegyldighetsfølelse. Bare MÅ ha sjokolade, og jeg driter (unnskyld uttrykket) i om jeg blir feit av det! Man blir på en måte helt manisk… Og så klart må jeg spise opp alt mulig, eller skeie ut en siste gang før jeg begynner på ny runde :rolleyes:/>

 

Men i alle fall er det viktigste at vi aldri gir opp. At vi reiser oss etter et fall og kjemper videre. Det er kun det som kan gi suksess ;)/>

 

Uff, ja! Evig slanker - men aldri slank. Helt sant! <_< Og jeg sier som hver gang: Men DENNE gangen skal vi klare det :P Hehe.. Men jeg håper virkelig det blir denne gangen. Det hjelper å være aktiv her inne, men skulle ønske jeg kunne hatt en slankevenn rett i nærheten av der jeg bor. Da kunne man om ikke annet hatt en fast treningsøkt på kvelden. Føler dørstokkmila mi er såååååå lang! :unsure:

 

Ja, den selvkontrollen er hard å jobbe med altså. Jeg kjenner det hjelper litt å være kvitt all junken vi hadde hjemme, men de siste dagene tror jeg rett og slett jeg har hatt abstinenser :blink: Vond i hode, dårlig humør, verker i kroppen og rett og slett litt smågal :blink: Har ikke tenkt på annet enn snop og snacks på kveldene, så ille at jeg omtrent ikke har fått med meg hva jeg ser på tv.. Litt bedre i går da. Da ble det en stor skål med frossen smoothie mix og en stor kopp te - det hjalp mye! Nå håper jeg bare det blir lettere fremover.

 

Når begynte du "denne gangen" og hvordan synes du det går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)/

Ja, da har vi jo hatt samme utgangspunkt. Hvor høy er du? Jeg er bare 156, så har dessverre få cm å fordele kg på :P

Ok, da er 10 cm høyere enn deg, så da startet jeg med litt lavere BMI. Jeg startet på 27,44 denne gangen. Sist var den like under 30 da jeg fant ut at jeg måtte ned i vekt, så jeg er glad jeg ikke lot det gå like langt denne gangen.

 

Var inne å så i dagboken din og må bare si: Wow! Veldigg motiverende og inspirerende lesning :D FY så flink du har vært/er! Legger meg langflat i støvet :P

Tusen takk for det! Så moro med skryt, det setter jeg stor pris på! :)

 

Ser du har prøvd ut litt nye oppskrifter. Legg gjerne ut link til oppskrifter du er fornøyd med :) Jeg har også forsøkt å finne sunne eller sunnere versjoner av de verste kaloribombene. Jeg har blant annet funnet mye inspirasjon på bloggen til Linda Stuhaug.

Ja, jeg har prøvd litt forskjellig. Har lagt ut noen oppskrifter i forumet for mat og oppskrifter. Jeg liker også bloggen til Linda Stuhaug! I tillegg bruker jeg bloggen til Bakekona. Kjempefint med så mye inspirasjon rundt om kring. Jeg følger dem på Instagram også.

 

Så bra at du ble fornøyd med fudgen du laget. Det så veldig godt ut, så jeg tror jeg må prøve å lage det jeg også. Håper du blir like fornøyd med gulrotkaken.

 

Ellers har jeg funnet inspirasjon på bloggene til Kristine Weber, Susanne Nesse og Christina Slette Johnsen.

Flott med mange tips. Skal sjekke ut disse jeg også.

 

Jeg titter også i Trines matblogg om jeg er på jakt etter oppskrifter.

 

Ellers søker jeg en del etter lavkarbo-oppskrifter. Jeg spiser ikke lavkarbo (er alt for glad i Freia melkesjokolade til at jeg klarer det :P ), men prøver å kutte en del ned på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja! Evig slanker - men aldri slank. Helt sant! <_</> Og jeg sier som hver gang: Men DENNE gangen skal vi klare det :P/> Hehe.. Men jeg håper virkelig det blir denne gangen. Det hjelper å være aktiv her inne, men skulle ønske jeg kunne hatt en slankevenn rett i nærheten av der jeg bor. Da kunne man om ikke annet hatt en fast treningsøkt på kvelden. Føler dørstokkmila mi er såååååå lang! :unsure:/>

 

Ja, den selvkontrollen er hard å jobbe med altså. Jeg kjenner det hjelper litt å være kvitt all junken vi hadde hjemme, men de siste dagene tror jeg rett og slett jeg har hatt abstinenser :blink:/> Vond i hode, dårlig humør, verker i kroppen og rett og slett litt smågal :blink:/> Har ikke tenkt på annet enn snop og snacks på kveldene, så ille at jeg omtrent ikke har fått med meg hva jeg ser på tv.. Litt bedre i går da. Da ble det en stor skål med frossen smoothie mix og en stor kopp te - det hjalp mye! Nå håper jeg bare det blir lettere fremover.

 

Når begynte du "denne gangen" og hvordan synes du det går? :)/>

 

Jeg vet ikke helt når jeg begynte egentlig... Jeg føler ikke at jeg greier å komme ordentlig i gang igjen i det hele tatt nå. Så man kan vel trygt si at det går skikkelig dårlig!

 

Jeg gikk ned en del, og var ikke langt unna målet da jeg giftet meg i sommer. Men det varte ikke lenge. Først opp 3 kg, så holdt jeg meg der noen uker, før det gikk på 3-4 til. De siste ukene har jeg surret mellom 61 og 63 kg. Har havnet inn i et mønster jeg slet med tidligere. Er kjempeflink i noen dager, så saboterer jeg alt og må begynne om igjen. :wacko: Har akkurat gått på en kjempesmell, og gått opp 2 kg på 2 dager. Deprimerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, da var jeg tilbake. Det gikk ikke helt som tenkt før jul, heller tvert imot. Vekta i dag viste 78 kg, og midjen hele 93,5 cm :o

NÅ skal det virkelig jobbes hardt fremover. Heldigvis vil jeg si motivasjonen er helt på plass nå, og jeg føler virkelig at jeg skal klare det denne gangen.

 

Har i første omgang satt meg et litt stort mål; ned hele 10 kg før 21. mars! Da blir det jentetur til Tyrkia, og det hadde vært deilig å gå på hamam uten å føle seg som en hvalross når man ligger der :P

Synes det er greit med et stort mål, og blir veldig glad om jeg når det, men er samtidig klar over at dette kommer til å bli vanskelig, og at jeg skal være glad om jeg så "bare" klarer 6-7 kg. Men er jo greit å ha noe å strekke seg etter, da blir det lettere å holde seg unna kjøkkenskapene om kvelden, samt at jeg kanskje vil yte litt ekstra på trening ;)

 

I dag skal jeg på Sats for å starte nytt medlemskap. Var medlem tidligere og brukte det aktivt i perioder, men mye kaos og rot i livet mitt de siste årene har gjort at jeg aldri fikk noen ordentlig rutine på treningen. Nå håper jeg å få til en ordentlig rutine med trening tre ganger i uken. For å si det som det er så er jeg virkelig ikke glad i å trene, ikke i det hele tatt dessverre :( Men jeg leste et sted at man må finne glede i følelsen man får ETTER treningen, og med dette i bakhodet håper jeg å endelig få kjenne på litt treningsglede. Jeg vet at i forhold til vektnedgang teller treningen bare 20%, men jeg er ikke bare ute etter nedgang, men også en ny livsstil, og derfor vil jeg denne gangen fokusere mye på treningen.

 

Videre håper jeg etterhvert å føle at jeg får litt mer overskudd. Jeg er SÅÅÅ sliten for tiden, alt er et ork. Dette kommer vel av en kombinasjon av dårlig kosthold, null trening og overvekt. Dette går jo igjen utover mannen og barna mine som igjen fører til dårlig samvittighet og enda dårligere selvbilde. Dette, sammen med et ønske om å føle at jeg ser bra ut, er mine motivasjoner for å få en bedre livsstil.

 

NÅ SKAL DET SKJE!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

 

Da var jeg også tilbake :) Noen kilo mer, men satser på at de ikke sitter på så veldig lenge!

 

Mangler ikke på motivasjon nå i grunn. Men som deg føler jeg meg også utrolig sliten for tiden. Vet at noen uker med riktig kosthold og mosjon vil endre på dette, så det er vel bare å brette opp ermene!

 

Hva skal du trene for noe da? Hva er det med trening du ikke liker?

 

Jeg var heller ikke spesielt glad i å trene før. Men så bestemte jeg meg for å bare gjøre de treningsformene jeg likte best. Selv om både den ene og andre øvelsen er mye bedre/gir større resultat, så valgte jeg de bort dersom de fikk meg til å grue meg til treningen. Etter hvert som jeg ble sterkere, raskere og klarte mer, ble det også mer gøy å trene andre ting. Til og med jogging, som jeg aldri har forstått at noen kunne finne på å gjøre, ble morsomt!

 

Det er jo så klart ikke alltid gøy å dra på trening, så noen ganger må jeg presse meg litt i gang. Men når jeg først kommer meg på trening går det som regel veldig bra :)

 

Har hatt pauser også, både helt eller bare fra enkelte former. Er av og til tøft å begynne på igjen, men da må jeg bare starte opp igjen med det jeg synes er mest moro eller enklest å få til i begynnelsen. Så jeg starter opp denne uka med spinning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei!

Da har jeg endelig fått tid til å sette meg ned å skrive litt her. Det har virkelig vært hektisk idet siste med mye på jobb, sykt barn og syk mann (mitt største barn 😋), men jeg er stolt av å si at jeg allikevel har holdt fokus og virkelig vært flink. Jeg hadde en utskjeielse på fredag med noen glass vin og på lørdag med to ruter sjokolade og litt popcorn, men litt kos er jo lov. Og så har jeg kommet igang med treningen, noe jeg veldig overraskende nok synes var godt 😠Så jeg kan vel si at skuffelsen var STOR da jeg gikk på vekta i går og hadde gått ned kun 400 g 😭 Men målebåndet viste heldigvis noe annet. Hele 3 cm i midjen, 4! rundt hoftene og 4 rundt baken og 0,5 cm rundt låret. Veldig fornøyd! Og når jeg gikk på vekta i dag tidlig då viste den 77.1, så da er det 900 g ned denne uken ðŸ˜

 

Hvordan går det med deg Nickii? Som sagt synes jeg faktisk det var godt å komme igang med treningen denne gangen, DET var overraskende! Jeg trener kondisjon og styrke på SATS, apparater. Er ikke noe glad i gruppetimene. Liker å kunne styre tempoet litt selv. Spent på å høre hvordan det går med deg😊 DENNE gangen skal vi klare det, uansett!! ðŸ˜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra resultat da! Og utskeielser er ikke utskeielser når man selv har bestemt seg for at det er lov ;)

 

Her har jeg kommet i gang med trening. Føles bra! Jeg har begynt å merke litt bedring på energinivået også. Er på 11. dagen uten snop, og synes det går ganske greit. Føler meg ofte sulten, men har lagt meg på en meny som gjør at jeg kan spise relativt mye, og det har gått veldig bra.

 

Jeg hadde egentlig som plan å ikke veie meg så mye... Men det har jeg foreløpig ikke greid å overholde... Jeg har vært litt bekymret fordi jeg ikke er vant til å spise så mye, og redd for at det skal gå feil vei. Men det har heldigvis ikke gjort det. Ikke så mye ned, men ned 1,6 siden 5. januar, og det er egentlig mer enn hva jeg hadde forventet, så jeg er storfornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Da er jeg tilbake,og i morgen skal jeg på vekta. Har ikke veid meg på en stund, så usikker på hva resultatet blir, men jeg frykter den stopper på nærmere 80 kg :( Har akkurat tilbrakt 2,5 uke med svigermor, og hun sparer ikke akkurat på verken fett eller sukker :/

Jeg ønsker å være flink i sommer sånn at jeg ikke går opp. Har ikke direkte mål om å gå ned, men klager ikke om noen gram blir borte :P

 

Målet mitt er å bli kvitt 10 kg frem til jul. Det skal jeg klare!!ðŸ˜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg vært på vekta, og det var virkelig ikke så ubehagelig som jeg hadde forestilt meg😊 Den viste 76,3, altså langt fra det fryktede 80-tallet😠Det var veldig oppløftende, og god motivasjon til å være flink. Da er det bare å sette igang ðŸƒðŸ˜Š

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamari

Ok, da har jeg vært på vekta, og det var virkelig ikke så ubehagelig som jeg hadde forestilt meg😊 Den viste 76,3, altså langt fra det fryktede 80-tallet😠Det var veldig oppløftende, og god motivasjon til å være flink. Da er det bare å sette igang ðŸƒðŸ˜Š

 

Heisann! Så godt å se at den ikke var så ille som det du hadde fryktet.

Her har jeg gått ned fra 72-65/66 siden 1 mai. Så er i gang,men føler at det har stoppet opp. Å det er så irriterende,spesielt når man føler man gjør det meste riktig. Men er nok sikkert noe jeg gjør galt :-/

Titter gjerne innom her og følger deg. Godt å ha noen som går de samme skoene som en selv.

Ha en fin mandag vidre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da var ferien godt overstått og det verste oppstartsstresset på jobb har gitt seg. Vekta viste litt opp etter sommeren, 77.8 kg 8. august. Etter det har jeg forsøkt å være flink, og til nå er 2.7 kg borte :) Jeg kjenner jeg er inne i en god rutine. Stresser ikke aaalt for mye og kjenner at det er slik dette kan bli en livsstil og ikke en diet. Og på lørdager får jeg spise fritt. Jeg går ikke så alt for fort ned på denne måten, men akkurat nå er det dette som fungerer best for meg. Har problemer med å komme igang med regelmessig trening, men er ganske aktiv med barna (sykling, trampoline og turer) så får i alle fall beveget meg litt. Men et mål i løpet av høsten må bli å komme igang med treningen igjen. Da er det på tide å komme igang med dagen :) Ønsker alle en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ferien godt overstått og det verste oppstartsstresset på jobb har gitt seg. Vekta viste litt opp etter sommeren, 77.8 kg 8. august. Etter det har jeg forsøkt å være flink, og til nå er 2.7 kg borte :)/> Jeg kjenner jeg er inne i en god rutine. Stresser ikke aaalt for mye og kjenner at det er slik dette kan bli en livsstil og ikke en diet. Og på lørdager får jeg spise fritt. Jeg går ikke så alt for fort ned på denne måten, men akkurat nå er det dette som fungerer best for meg. Har problemer med å komme igang med regelmessig trening, men er ganske aktiv med barna (sykling, trampoline og turer) så får i alle fall beveget meg litt. Men et mål i løpet av høsten må bli å komme igang med treningen igjen. Da er det på tide å komme igang med dagen :)/> Ønsker alle en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bolla!

Kjenner meg igjen i nesten alt du skriver om å ha for mye godt i skuffer og skap,begynner på nytt og på nytt,og sliter med å gjøre noen gymnastiske bevegelser.Det er kjedelig,men jeg var en jojo slanker,men de siste åra har jeg holdt meg på ca den samme vekta,med unntak av nu de siste månedene,etter en kneopperasjon da kiloene har krøpet oppover igjen.MÅ ned pga det,så her er jeg og startet i dag med å føre dagbok over inntaket av kaloriene.Skal ligge på 1600 og i dag ble det 1443.Gjemmer nopen kalorier til 1 kosedag i uka,legg merke til 1,det blir sikkert vanskelig,for her er det kosedag titt og ofte.

Nu er jeg i gang,og jeg håper det blir litt liv på denne siden for å klare å holde motivasjonen oppe.Jeg er godt voksen,har barn som ikke bor hjemme og en mann som også ønsker å gå ned,så vi skal samarbeide.Har netopp vært på ferie 1| uke,men for 2 gang i mitt liv klarte jeg å holde vekta helt stabil,det er jo et mirakel. Skal dra 1 uke til i september,så da må jeg være like målbevisst.

Da sees vi her inne,jeg skal være flink,MÅ være flink,VIL være flink.Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,i dag har jeg også skrevet ned alt jeg har puttet i munnen.I dag prøver jeg å være flinkere å få spist frukt og grønt,så det blir riktige kalorier og ikke bare kalorier inn.Det skal jo liksom være rett mengde av alt.Det går jo ikke ann å spise sjokolade for 1500 kalorier,og ikke noe annet,det var nesten synd,hihi.

Nu har jeg vært litt fysen i går og i dag,men det er vel sånn det pleier å være når jeg ikke skal spise noe jeg ikke skal ha. Har heldigvis handlet inn sånt som er riktig mat,så nu er det bare å gidde å lage det,og ikke ty til lettvintløsninger,for det er så fort gjort.Ikke bra.

Ha en fin dag,så gleder jeg meg til du kikker innom siden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pus52! Så hyggelig at du henger deg på! :D Og gratulerer med at "noe skjer" ;)

Her har ikke uken gått så bra dessverre. Fikk tante rød på besøk i går kveld, og mandag og i går var helt forferdelige :( Virkelig nesten manisk etter å finne noe søtt. Ble dessverre sikker 10 store biter mørk sjokolade, myyyye frukt og til slutt popcorn :o Flaut!! :( Nå kjenner jeg heldigvis at suget er borte, og dagen i dag har vært fin. Håper bare at god innsats resten av uka gir et ikke alt for ille resultat på vekta på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pus52! Så hyggelig at du henger deg på! :D/> Og gratulerer med at "noe skjer" ;)/>

Her har ikke uken gått så bra dessverre. Fikk tante rød på besøk i går kveld, og mandag og i går var helt forferdelige :(/> Virkelig nesten manisk etter å finne noe søtt. Ble dessverre sikker 10 store biter mørk sjokolade, myyyye frukt og til slutt popcorn :o/> Flaut!! :(/> Nå kjenner jeg heldigvis at suget er borte, og dagen i dag har vært fin. Håper bare at god innsats resten av uka gir et ikke alt for ille resultat på vekta på lørdag..

 

Hei hei! Ikke lett med slikt søtsug,det vet jeg altfor mye om.Håper du får et bra resultat alikevel.Akkurat nå har jeg ikke det suget,men en vet aldri når den kommer,må bare stålsette seg.Har ikke mensen lenger jeg,men får søtkikk alikevel,haha.I dag var vekta enda mer ned,jeg er så spent,for det ser ut til at dette virker bra.Så det er så motiverende når det går rette veien,men jeg vet at det kommer dager da alt er vanskelig.Får ri på denne bølgen mens den er her.Ha en fin dag,så får vi stå på å tenke fremmover i tid.Gleder meg til å finne klær som jeg kan bruke,slike som bare bor inni skapet og ikke har sett dagens lys på en god stund stakkars.Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...