Gå til innhold

2015 Nå gjelder det !!


Gjest Els-beth
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 2015 nærmer seg og juleferien ligger rett rundt hjørnet. Derfor vil jeg ta tak nå og begynne det nye året med rett fokus.

Jeg er en dame på 40 år. Jeg er 168 og veier 64kg. Jeg har tidligere gått GR kurs(3år siden), men har nå gått opp 4 kg. Jeg ønsker å gå ned til 60kg i løpet av våren. Vil bruke lang tid på å nå målet. Tror det er lettere å holde da.

Jeg er glad i å trene, men rekker ikke mer enn 2-3 ganger i uka på treningsstudio. Ønsker å trene mer hjemme også (trenger motivasjon.)

Ønsker å fokusere på varige endringer i kosthold og trening. Er ikke så glad i å telle kalorier, men på kurset fungerte det likevel bra. Men trenger noen å gjøre dette sammen med.

Grunnen til at jeg begynte å gå opp i vekt igjen er nok for mye kose-spising på kveldene da særlig i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg i gang. Utrolig deilig å spise sunt. Føler meg mer opplagt. Første veiing blir til onsdag. Måltidene går bra. Skal prøve å trene litt annenhver dag, så det blir nok en liten løpetur i dag.

Håper noen har lyst til å henge seg på her etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har lest en del av de andre trådene her :rolleyes: Så utrolig flinke dere er. Blir veldig inspirert av dere alle. For meg er det mye lettere å holde rett fokus når men leser om andre.

Var også litt skummelt å starte en ny tråd her. Men nå er jeg i gang. :rolleyes:

 

Går bra med måltider. prøvde meg på 7 min trenings app i går. Den var faktisk veldig effektiv. Fikk jammen pulsen opp og varmen i kroppen. Virkelig noe å anbefale. :)

 

Men nå tar jeg meg en liten løpetur... :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ble en fin løpetur den 19. Lenge siden jeg har løpt ute, var jammen med mye tyngre enn å stå på rulle. Løp ca 4,5km med en del bakker.

Måltidene gikk det veldig greit med. Passer på å smøre meg matpakke, i tilfelle det blir lenge til neste måltid. Merker at akkurat det med å få i seg nok mat ofte nok fra morgnen av er SUPERVIKTIG for meg.

 

Jeg har helt kuttet ut sjokolade og godterier, jeg klarer ikke å bare spise litt :blink: . Men når sukkersuget er helt borte er det faktisk overraskende lett å holde seg borte fra det. Jeg merker også en stor gevinst når det gjelder helsa. For 3 år siden da jeg gikk GR kurs og også da kuttet ut godterier, var jeg ikke syk lenger om vinteren og overskuddet var veldig bra. Har vært utrolig frisk helt til i vinter da godterispisingen tok til igjen. Skulle egentlig bare smake litt av og til men det skled ut :angry: Og joda forkjølelse og bihulebetennelse i lange tider. Var også veldig trøtt. Jeg prøvde å ta tak, men det ble bare to-tre dager her og der. Helt til jeg kom til å lese på forumet. Da var det noe som skjedde. Jeg ble så inspirert. :D Så mange flotte personligheter å lese om, dere er flinke :D

 

Fremover kommer jeg til å holde meg unna mat med mye sukker. Men det er klart at man må ha et alternativ etter hvert.(Men tørr ikke helt begynne med det før ut i januar). Fra sist gang så laget jeg meg min egen versjon av helgekos. Og jeg klarte å holde meg til dette uten å røre godterier. Her er oppskriften om noen vil prøve:

 

En kule lettis med usalta nøtter og friske bær på. Tar man noen skjeer med sjokolademose(laget på skummet melk) over dette igjen, så er det supergodt.

 

Synes også at smaksløkene endrer seg mye når jeg kutter ut sukker, egentlig litt rart. Eksempel peanøtter med skall smaker søtt for meg nå. Men bare for noen uker siden da jeg spiste godterier smakte de mer bitre.

 

Ellers var jeg og gubben på jakt i går. Ble masse motbakker i ulendt terreng. Vi grillet pølse(kalkun til meg) og koste oss. Hadde flere matpakker i sekken :D

 

Dagen i dag starter rolig. Jeg føler meg frisk og opplagt. Er nå kvitt bihulebetennelsen som jeg har slitt med noen uker. :lol:

 

Blir en god tur med hundene og litt julehandling.

 

Er ennå litt tidlig å si at nå er jeg i god gang, men likevel føles det slik. Selv om jeg skravler alene her på min lille tråd, så føler jeg at jeg gjør dette sammen med dere alle. Takk for at dere fikk meg i gang og inspirerte meg. Ha en herlig juleferie alle sammen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er julaften snart forbi. Disse juledagene, som i utgangspunktet er vanskelige, har gått veldig bra. Er veiedag i dag og vekta viste ned 0,8 kg. 😄 Så nå er jeg jo litt stolt av meg selv😄.

Ellers har det vært en helt nydelig dag i dag, her i sør begynte det å snø da jeg stod å gjorde ferdig julemiddagen, det ble faktisk et hvitt teppe over landskapet. Snakk om julestemning. Ønsker alle I Forumet en riktig god jul😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Dagene går og snart reiser vi til fjells. Vi har hatt hyggelig besøk disse juledagene, men måltidene har likevel gått greit. Har vært ute på tur hver dag. Merker at det er vanskelig å ikke skulle ta for seg av kaker når man har gjester. Og når man har gått over en grense og forsynt seg med kaker så er det et eller annet som skjer. Jeg har klart å senke skuldrene og latt det bli med kun det ene stykket. Har jo hatt Forumet i bakhodet. Det har blitt en del måltider med gjester der jeg har klart å spise riktig. Det er en god følelse og prøver å finne ut hva som gjør at det går så bra nå. Går fortsatt ned i vekt og begynner å merke det på målene😄.

Gleder meg til en uke på fjellet, elsker å gå rolige lange skiturer. Så blir lett å trene de dagene😄.

Ønsker alle en fortsatt god jul😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så flink du høres ut til å være :-)

Jeg er inne og titter her igjen, det er mange måneder siden jeg var her sist. Håper å finne litt inspirasjon og litt tips til tiden fremover.

 

Jeg begynte med trening etter et lengre opphold i november, og er kommet rimelig godt igang, og har holdt treningsvanene gjennom julen. Værre med kostholdet...satser derfor på et drastisk skifte nå!

Jeg er 168 høy, og veier nå 74 kg, det er 2 kg mer enn før juleferien...Og alt fester seg rundt midjen...

Jeg ønsker å veie 68 kg innen mai, så nå må jeg igang med bedre vaner.

 

Det første er vel å kutte ut alt sukker og snop og småspising?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Huldra 68 :)

Så hyggelig å få et innlegg. Høres ut som du er flink til å trene, jeg må innrømme at det har vært vanskelig å få tid og mulighet med trening som gir litt puls nå i disse tider. Men har vært i god bevegelse hver dag.

Angående snop og mat med mye sukker i så er jeg helt på tryne. Klarer ikke å bare spise litt. Så for meg er det sukkersuget som gir meg problemer. Og i tillegg så blir jeg mye dårlig i magen av det og ikke minst mye forkjølelse osv. Derfor kutter jeg HELT ut. Er helt pyton første to døgnene men så går det utrolig greit. Er jo en bonus at jeg føler meg mer opplagt.

Men leser jo her inne på forumet at det er mange som klarer å bare spise snop i helgene og i små mengder. Flinke er de :)

 

Er du som meg så kan jeg anbefale å bare kutte ut snop. Da jeg gikk på GR kurs for 3 år siden så var jeg også uten snop, og da jeg hadde gått ned det jeg ønsket så begynte jeg å kose meg litt med lettis og nøtter. smakte også på kaker i selskaper, men må sies at jeg ikke er så glad i kaker, så det gikk veldig greit. Dette holdt i nesten 3 år. Det var først da jeg "bare" skulle spise litt snop igjen at det skled ut. Jeg tok heldigvis tak nå før det ble for mange kilo å gå ned. Så jeg er veldig positiv til det nye året. Jeg bare vet at jeg skal klare det :)

Koselig om jeg hører mer fra deg Huldra :) Er på fjellet nå og skal på skitur i morgen, gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lang skitur på litt over 2 timer. Føler meg rett og slett smålemster all overðŸ˜. Herlig følelse. Blir skitur i morgen også. Merker at jeg er mer sulten enn jeg pleier. Tror egentlig ikke det er så veldig mye mer jeg skal spise selv om jeg har vært på ski. Vanskelig å beregne😳. Lagde taco til ungene i dag, veldig greit for da kan jeg bare pøse på med ekstra salat. I morgen blir det ut å spise med hele familien. Mange gode retter, men har bestemt meg på forhånd at det skal gå greit. 😛 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er det veiedag, og problemet mitt er at her på fjellet har jeg ingen vekt!!!ðŸ˜ðŸ˜³

Jeg får ta utgangspunkt i hva jeg veide på mandags morgen før vi dro. Da stod vekta på 62,4kg og ned 0,8 kg. Det blir pyton og måtte vente helt til neste mandag med å veie meg! Har jo vært flink, så får håpe velkta går rett vei. Vet fra sist at mye trening gjør at jeg spiser litt mer og blir jeg veldig lemster så kan vekta hoppe litt. Om det er pga vann i kroppen eller mer mat er uvisst ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜

Jeg fortsetter som jeg pleier så får vi se.

 

Er dessverre blitt 5 pluss grader og snøen begynner å renne vekk. Heldigvis litt å ta av. Minstegutten blir med meg på skitur i dag, han er 12 år så det blir nok en god tur i dag også😃😄

 

Min mann kommer opp til fjells i dag, han måtte jobbe i romjula. Gleder meg til det😊. Ellers må alleForum folk ha en riktig fin nyttårsfeiring 🎆😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så er det veiedag, og problemet mitt er at her på fjellet har jeg ingen vekt!!!ðŸ˜ðŸ˜³

Jeg får ta utgangspunkt i hva jeg veide på mandags morgen før vi dro. Da stod vekta på 62,4kg og ned 0,8 kg. Det blir pyton og måtte vente helt til neste mandag med å veie meg! Har jo vært flink, så får håpe velkta går rett vei. Vet fra sist at mye trening gjør at jeg spiser litt mer og blir jeg veldig lemster så kan vekta hoppe litt. Om det er pga vann i kroppen eller mer mat er uvisst ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜

Jeg fortsetter som jeg pleier så får vi se.

 

Er dessverre blitt 5 pluss grader og snøen begynner å renne vekk. Heldigvis litt å ta av. Minstegutten blir med meg på skitur i dag, han er 12 år så det blir nok en god tur i dag også😃😄

 

Min mann kommer opp til fjells i dag, han måtte jobbe i romjula. Gleder meg til det😊. Ellers må alleForum folk ha en riktig fin nyttårsfeiring 🎆😄😄

 

Hei!

Så kjekt å lese om vektnedgangen din;) jeg er nok ganske lik deg når det gjelder søtsuget! Jeg er såvidt kommet igang nå. Tredje dagen uten søtt og merker litt hodepine , men det er overkommelig. Har lagt meg på ca.1500 til1600 kcal. Tør ikke gå på vekten ennå, men tenkte å veie meg tirsdager. Jeg tror nok jeg også må holde meg unna det søte, for det er det som ødelegger for meg...

Ingen her i huset som tror på meg når det gjelder å kutte ut søtt. Forståelig da jeg ikke har klart det før mer en korte perioder.

Jeg gikk på drop in kurs i fjor. Gikk ned fra 65 til 62 kg. Husker det var deilig å bli mer fornøyd! Vil tilbake til den følelsen:)

Godt nyttår! Vi snakkes mere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Så flott, da er du igang Løffen.😃😃 Kjenner meg veldig igjen ang hodepine. Men du er nok over det verste nå. Jeg har veiedag på onsdager. Da blir det 9 dager siden sist jeg veide meg, siden jeg ikke har vekt på hytta. Håper ikke vekta gir meg sjokk når jeg kommer hjem ðŸ˜

I går var vi ute å spiste, det var koldtbord med mange forretter, så fikk vi en hovedrett til bordet og valgfri dessert. Gikk veldig greit. Spiste bare det jeg selv følte var nok. Ingen dessert og spiste heller ikke opp for å være høffelig, det gidder jeg ikke mer!

Føles supert å ha kontroll over eget matinntak. Merker at det smaker mer av maten nå som sukkeret er vekk. Utrolig hva det gjør med smaksløkene.

Ellers ble det lang fjelltur i går også. I dag ble det en kortere tur i lavlandet, men måtte konkurrere med mellomste sønnen. Huff det ble blodsmak i munnen. Må visst få bedre kondis. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, da er du igang Løffen.😃😃 Kjenner meg veldig igjen ang hodepine. Men du er nok over det verste nå. Jeg har veiedag på onsdager. Da blir det 9 dager siden sist jeg veide meg, siden jeg ikke har vekt på hytta. Håper ikke vekta gir meg sjokk når jeg kommer hjem ðŸ˜

I går var vi ute å spiste, det var koldtbord med mange forretter, så fikk vi en hovedrett til bordet og valgfri dessert. Gikk veldig greit. Spiste bare det jeg selv følte var nok. Ingen dessert og spiste heller ikke opp for å være høffelig, det gidder jeg ikke mer!

Føles supert å ha kontroll over eget matinntak. Merker at det smaker mer av maten nå som sukkeret er vekk. Utrolig hva det gjør med smaksløkene.

Ellers ble det lang fjelltur i går også. I dag ble det en kortere tur i lavlandet, men måtte konkurrere med mellomste sønnen. Huff det ble blodsmak i munnen. Må visst få bedre kondis. 😳

Ja da ble det en liten snik veeing før tirsdag og vekta viste 63,9 kilo. Tja liker ikke det tallet men det skal endre seg etterhvert;)

I dag hadde mann og barn kjøpt julegotteri til halv pris og jeg kjente at jeg fikk lyst på sjokolade. Men motstod trangen og tok meg en yogurt med musli:) det går faktisk an å droppe det søte, selv på lørdagen. 7 dager uten snop nå og det er ikke så verst.Godt å føle mestring!

Kjenner at kroppen har godt av å få sunn mat! Uka har vært bra med fem treningsøkter så jeg håper å få resultater på vekta etterhvertog litt mindre lovehandles......

..

Hvordan har det gått ned veeingen din Els-beth? Håper vi begge kommer ned på 60 kilo om en stund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Hei Løffen.

Ja hvordan går det med veiingen min😜

Har vært på fjellet uten vekt nå en uke, vi reiser hjem i dag. Veiedag er til onsdag så det blir utrolig spennende. Kommer nok til å titte litt på vekta på mandag. Ellers så har jeg gått ned 1.6 kg siden jeg begynte her på Forum 16.desember. (Veide da 64kg) Og håper jo at jeg har gått ned i vekt denne siste uka også. Har gått på ski hver dag og spist riktig og sunt😄

 

7 dager uten sukker er supert😃😃Det skal du være stolt av. Vi har begge valgt en vanskelig tid å kutte sukkeret på. Romjula er jo en tid da snop og kaker er lett tilgjengelig . Men vi har klart det. Nå er vi i januar og vil i alle fall klare oss bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Løffen.

Ja hvordan går det med veiingen min😜

Har vært på fjellet uten vekt nå en uke, vi reiser hjem i dag. Veiedag er til onsdag så det blir utrolig spennende. Kommer nok til å titte litt på vekta på mandag. Ellers så har jeg gått ned 1.6 kg siden jeg begynte her på Forum 16.desember. (Veide da 64kg) Og håper jo at jeg har gått ned i vekt denne siste uka også. Har gått på ski hver dag og spist riktig og sunt😄

 

7 dager uten sukker er supert😃😃Det skal du være stolt av. Vi har begge valgt en vanskelig tid å kutte sukkeret på. Romjula er jo en tid da snop og kaker er lett tilgjengelig . Men vi har klart det. Nå er vi i januar og vil i alle fall klare oss bra nå.

Da bare måtte jeg veie meg i dag og vekta viste 63,3 ;) har jo begynt å skje noe da. Fin start med 0,6 kilo ned,men jeg kommer også til å bruke tid på dette. Tror det er bedre å gå gradvis ned, selvom jeg vil at det skal gå raskere...;)

Da får jeg komme meg ut på tur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Hei

Bra nedgang Løffen😄 Og det er til og med i jula! Det skal du være fornøyd med. Jeg veide meg både i går og i dag, i går stod vekta på 62,2 og i dag 61,6. Jeg får se hva vekta viser i morgen, da jeg har veiedag. Er kjempe fornøyd med nedgang. Har lønnet seg å holde seg unna sukker😃😃😃

Ble bra trening i går på treningsstudio. Ble stepp, løpemølle og en god runde med styrke😀

Kom meg også oppi et par bukser som har ligget på pynt ei stund😛God motivasjon det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bra nedgang Løffen😄 Og det er til og med i jula! Det skal du være fornøyd med. Jeg veide meg både i går og i dag, i går stod vekta på 62,2 og i dag 61,6. Jeg får se hva vekta viser i morgen, da jeg har veiedag. Er kjempe fornøyd med nedgang. Har lønnet seg å holde seg unna sukker😃😃😃

Ble bra trening i går på treningsstudio. Ble stepp, løpemølle og en god runde med styrke😀

Kom meg også oppi et par bukser som har ligget på pynt ei stund😛God motivasjon det.

Åh så bra da Els-beth! Deilig å komme inn i bukser som har ligget på pynt:) jeg har en bukse som ligger og venter jeg også;) ja, jeg ser det nå at den eneste veien å gå ned i vekt er å kutte ut sukkeret. Jeg har dessverre ikke innsett det før, har koset meg titt og ofte med smågodt og sjokolade. Jeg prøver å tenke meg at jeg faktisk ikke skal ha snop mere. Og det er både en god tanke og litt skummelt. Er jo redd for at jeg skal Skeie helt ut hvis jeg tar en bit. Føler meg nesten som en alkoholiker som ikke kan røre alkohol!

Du har vært flink, må være sååå kjekt å se 61 tallet på vekta!! Jeg gleder meg til å se 62 tallet. Håper det ikke blir så veldig lenge til!

Ha en fin dag og spis sunt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Hei Løffen du ser snart 61 tallet du også. Og det du skriver om sukker avhengighet kjenner jeg meg så igjen i. Ei som hadde link til et stykke om hvor avhengighets skapende sukker er. Veldig interessant stykke. Tror det stod en plass under "ny på forum".

 

Ellers er det jo veiedagen min og vekten viste 61.8 kg. Knall fornøyd😄. Om det flater litt ut nå så gjør det ingenting. Jeg skal fortsette å spise som før. Koser meg med sunn mat.

 

Heia oss Løffen😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Dagene går og jeg har fått trent bra nesten hver dag. Er lemster som bare det😳. Måltidene går bra😄 og sukkerstoppen holder ennå bra.

Guttungen fikk oversvømt vekta her.(vekta stod rett ved siden av dusjen) Så den viser veldig feil. 10 kg pluss minusðŸ˜

Skal prøve å skifte batteri, eller få kjøpt ny før neste veiedag. Får bare håpe den nye vekta viser sånn ca likt. Ellers har min bedre halvdel blitt med på nesten sukkerstopp(han koser seg litt på lørdagen) og han er med å lage sunne middager. Merker det er lettere når han er med. Særlig når han er hovedkokken her i huset.

Nå når de siste par kiloene skal av så må jeg være fornøyd med bare noen 100 gram pr uke. Vet med meg selv at jeg fort kan bli litt skuffet når nedgangen ikke er like stor. Når jeg kommer over i "hold vekten" så blir nok viljestyrken min satt mer på prøve enn nå. Men det er nok en stund til

 

Løffen hvordan går det😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går og jeg har fått trent bra nesten hver dag. Er lemster som bare det😳. Måltidene går bra😄 og sukkerstoppen holder ennå bra.

Guttungen fikk oversvømt vekta her.(vekta stod rett ved siden av dusjen) Så den viser veldig feil. 10 kg pluss minusí ½í¸

Skal prøve å skifte batteri, eller få kjøpt ny før neste veiedag. Får bare håpe den nye vekta viser sånn ca likt. Ellers har min bedre halvdel blitt med på nesten sukkerstopp(han koser seg litt på lørdagen) og han er med å lage sunne middager. Merker det er lettere når han er med. Særlig når han er hovedkokken her i huset.

Nå når de siste par kiloene skal av så må jeg være fornøyd med bare noen 100 gram pr uke. Vet med meg selv at jeg fort kan bli litt skuffet når nedgangen ikke er like stor. Når jeg kommer over i "hold vekten" så blir nok viljestyrken min satt mer på prøve enn nå. Men det er nok en stund til

 

Løffen hvordan går det😄

Hei igjen :)/> Joda det går bra med sukkerstopp her også, selvom jeg har hatt litt sug når det var sjokolade på jobben!

I dag har jeg og de to eldste guttene mine gått lang tur i fjellet. Utrolig godt å komme seg ut! Snikkikket på vekta i dag men det var ikke skjedd så veldig mye, 62,2 nå. Må minne meg selv på at dette er ikke gjort på to uker... Men merker at buksene sitter litt løsere og det er jo kjekt. Så målet mitt for neste uke er å se 62 tallet. Har trent bra, løpt og gått i fjellet, men merker at jeg blir veldig sulten av all treningen. Ikke lett å holde seg til Max.1600 kcal. Når Søtbehovet trigget meg, drikker jeg Belgian Choc. Det hjelper veldig og det er ca. 50 kcal i en kopp;) krysser fingrene for veiing neste uke, og du også Els-beth:)

 

 

PS. Det skulle være 63,2 ikke (dessverre)62,2 så langt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)/> Joda det går bra med sukkerstopp her også, selvom jeg har hatt litt sug når det var sjokolade på jobben!

I dag har jeg og de to eldste guttene mine gått lang tur i fjellet. Utrolig godt å komme seg ut! Snikkikket på vekta i dag men det var ikke skjedd så veldig mye, 62,2 nå. Må minne meg selv på at dette er ikke gjort på to uker... Men merker at buksene sitter litt løsere og det er jo kjekt. Så målet mitt for neste uke er å se 62 tallet. Har trent bra, løpt og gått i fjellet, men merker at jeg blir veldig sulten av all treningen. Ikke lett å holde seg til Max.1600 kcal. Når Søtbehovet trigget meg, drikker jeg Belgian Choc. Det hjelper veldig og det er ca. 50 kcal i en kopp;) krysser fingrene for veiing neste uke, og du også Els-beth:)

Nei nå er jeg så klar for 62 tallet at jeg rett og slett skrev feil;) 63,2 skulle tallet være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)/> Joda det går bra med sukkerstopp her også, selvom jeg har hatt litt sug når det var sjokolade på jobben!

I dag har jeg og de to eldste guttene mine gått lang tur i fjellet. Utrolig godt å komme seg ut! Snikkikket på vekta i dag men det var ikke skjedd så veldig mye, 62,2 nå. Må minne meg selv på at dette er ikke gjort på to uker... Men merker at buksene sitter litt løsere og det er jo kjekt. Så målet mitt for neste uke er å se 62 tallet. Har trent bra, løpt og gått i fjellet, men merker at jeg blir veldig sulten av all treningen. Ikke lett å holde seg til Max.1600 kcal. Når Søtbehovet trigget meg, drikker jeg Belgian Choc. Det hjelper veldig og det er ca. 50 kcal i en kopp;) krysser fingrene for veiing neste uke, og du også Els-beth:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)/>/> Joda det går bra med sukkerstopp her også, selvom jeg har hatt litt sug når det var sjokolade på jobben!

I dag har jeg og de to eldste guttene mine gått lang tur i fjellet. Utrolig godt å komme seg ut! Snikkikket på vekta i dag men det var ikke skjedd så veldig mye, 62,2 nå. Må minne meg selv på at dette er ikke gjort på to uker... Men merker at buksene sitter litt løsere og det er jo kjekt. Så målet mitt for neste uke er å se 62 tallet. Har trent bra, løpt og gått i fjellet, men merker at jeg blir veldig sulten av all treningen. Ikke lett å holde seg til Max.1600 kcal. Når Søtbehovet trigget meg, drikker jeg Belgian Choc. Det hjelper veldig og det er ca. 50 kcal i en kopp;) krysser fingrene for veiing neste uke, og du også Els-beth:)

 

 

PS. Det skulle være 63,2 ikke (dessverre)62,2 så langt.........

Ja ja så kom nedturen for min del...... Spist greit og vært på flere lange fjellturer, men vekta sier jo sannheten! Og den viste i dag 63,6 så jeg har klart å gå opp! Har lyst til å hyle !!! og jeg som trodde at jeg faktisk hadde gått ned. Må bare prøve å motivere meg videre men kjenner at jeg mista motet litt nå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Els-beth

Hei Løffen, ja vi får jo grine litt sammen. Her er det ikke mye å rope hurra for. :angry: Veiedag er jo i dag og vekta viste 62,4 kg, er det mulig :o Det er riktignok en ny vekt, men tror ikke det er så mye forskjell fra den gamle vekta. Jeg har FAKTISK spist sunt og ikke rørt snop. Men jeg har nok spist noe mer, siden jeg har trent nesten hver dag. Som du sier Løffen så blir jeg også mer sulten av å trene. Men tror bare vi må bite tenna sammen og fortsette.

Som headinga sier: Nå gjelder det!!!!

 

Vi får håpe på gode resultater til neste veiing :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må bare bite tenna sammen og ikke gi opp. Selvom jeg i dag har lyst til kjøpe smågodt og ukeblader og bare synes synd på meg selv. ... nei vi må nok tåle litt motbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...