Gå til innhold

2015: Det sunneste kapitlet så langt? :)


Anbefalte innlegg

Heisann sussieque! :) Tok litt tid før jeg svarte, beklager! :)

 

Wow, så flink du er som kommer deg ut på tur hver morgen etter frokost. Det gjør nok susen! Hvordan går det på kurset?

 

Treningsdagboken har jeg tatt flittig i bruk, og jeg liker den veldig godt. Deilig å "få det ned på papiret" hver gang jeg har trent. Det er egentlig veldig motiverende. I kveld har jeg også brukt den til å planlegge uka litt matmessig, satt opp en ca-plan for de neste dagene hvor jeg har tenkt gjennom hva jeg har i kjøleskapet/fryseren og hva jeg har lyst til å lage av nye oppskrifter, og hva jeg da må kjøpe :P Enkelt og greit!

 

Det funka ikke så bra for meg det kurset jeg gikk på her, jeg stod jo bom stille helt siden starten av desember. Lang historie, men kurset var ikke noe for meg dessverre. Jeg tok kontakt med GR og fikk bytte til ekspresskurs på nett, med min tidligere kursleder, og det er jeg utrolig fornøyd med! Synes det var veldig bra service av dem. Så nå har jeg tre uker på meg fra i dag! Og tror du ikke jeg fikk begynne den første dagen med en sårt etterlengtet nedgang. Er nede 800 gram siden forrige onsdag. (Nå har jeg fått veiedag mandager). Er kjempefornøyd. Det jeg gjorde annerledes denne uka var rett og slett å trene MYE. Over 17 trimpoeng ble det. Fire gode økter på studio + en halvtime yoga en dag og en halvtime svømming en annen dag. Mye bevegelser. Jeg kjører samme strategi denne uka :)

 

Koselig å høre fra deg! Heia, heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

her går dagene som bare det, og jeg må bruke helgene til å lese.. Uka bare flyr avgårde. Har nok vært litt "fæl" til å prioritere trening foran skole, menmen. Det gir meg så mye energi også.

 

Snikveide meg i dag og fikk helt sjokk da jeg så 82,8. Forrige veiing var jo 84,3. Jeg hååååper at jeg får et resultat jeg blir fornøyd med på mandag :) Kan ikke helt se for meg noe annet enn at den stabiliserer seg et sted på 83-tallet. Og det blir jeg isåfall veldig fornøyd med! Krysser fingra, og er motivert for ei sunn helg videre :)

 

Håper det står bra til i andre enden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sussieque

Heihei ☺

 

Så flott å høre at det går framover med deg! Høres ut som du har det klart med treningen - håper du får til en god balanse mellom studier og trening!

 

Hadde kursmøte på mandag, hadde gått ned 0,6 kg, ble kjempeglad. Trodde sist uke ikke gikk rette veien men det gjorde den tydeligvis lell. Har startet med styrketrening denne uka, vært på skitur og mye aktiv. Sånn jeg ønsker å ha det i fremtiden. Må tenke på at det ikke er kun for en periode fram til matchvekt for å gå tilbake til det gamle livet etterpå, men at dette er en endring som skal vare.

Lurer på om jeg skal prøve ett ekspresskurs på nett etter dette. Bare for litt ekstra motivasjon. Der går man jo virkelig tilbakemelding på hva man kan gjøre annerledes. Jeg regner med kursleder ser på hva du spiser og trener?

 

Tror man har mye igjen for planlegging - sjekke fryseren som du har gjort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

 

Gratulerer med vektnedgang, fanastisk! Virker som at kurset virker skikkelig bra for deg! :)

 

Ja om du har ork, tid og råd til å ta et kurs til etter det du går, så er sikkert et ekspresskurs på nett en god idé. Da er fokuset å gå ned 2-4 kilo, jeg har vel lagt meg på et mål om å greie 3 kilo på disse 3 ukene. Og det går foreløpig bra :)

 

Hadde veiedag i dag, og har gått ned 1 kilo siden forrige uke. Er kjempefornøyd med det! :)

Og i tillegg løp jeg én mil i dag, det er et mål jeg har hatt en stund. Så plutselig bare gjorde jeg det. Det var ikke spesielt planlagt. Har aldri løpt så lenge før, haha. Tar jo litt tid :D

 

Deilig å være aktiv som du sier! Det har så sykt mye å si for ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sussieque

Heihei :)

 

Gratulerer med 1 kg ned :) Hurra for deg!

 

Ble ikke kurs på meg denne mandagen, da jobben kalte :(Syns det er litt vanskelig å finne ut selv hvor mye jeg eventuelt har gått ned da vekta mi er blitt flyttet på endel og viser forskjellig i forhold til hvor de står. Men det går fint - tar det neste mandag. Skal forresten kjøpe en ny vekt imorgen i litt bedre kvalitet og la den stå på plassen sin :)

Har fått trent mye i det siste, det er så godt! Skiturer og på treningsenteret. Har laget meg avtaler med andre sånn at det blir litt forpliktende.

 

Å løpe 1 mil er godt gjort og det tar sin tid før man klarer det, kjempesupert. Løp 5 km igår, synes det er en god framgang etter betennelsen. Må fortsatt passe på!

 

Har vært litt dårli til å registrere maten sist uke, så nå er det skjerpings!

 

Hvilken kursleder har du på ekspresskurset? Ser du kan velge selv.

 

Vi snakkes :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey! :)

Sussiequie, sendte deg privatmelding med navnet på kursleder! :)

 

Hvordan går det på kurs? :)

 

Jeg har igjen bare 5 dager på mitt ekspresnettkurs. Hadde en rett ut dårlig uke forrige uke, og vekta viste 1 kg opp igjen - blæ! Men har bare 1,1 kg ned til mitt mål om ti kilo ned fra jeg begynte :)

 

Så blir det å holde vekta! Tar en "pause" fra slanking og prøver å få stabilisert vekta og bli vant med å holde den litt. Ellers fokuserer jeg selvfølgelig videre på sunn mat og trening, så jeg tror dette skal gå veldig veldig bra. Og kommer til å fortsette å ha gullmedlemsskap her så jeg kan registrere litt innimellom og følge med på kaloriinntaket, treningsmengde osv osv. Lærer mye av det! :)

 

Spent på å høre mer om hvordan det går med deg :) Sorry at jeg har vært så fraværende, har blant annet vært ute og reist i helga. Så flyr dagene med jobb og skole. Men jeg er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...