Gå til innhold

2015


Gjest Ekorn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei ..

 

Var å veide igår. Gikk ned 0.6 kg og krympa inn m 4 cm i livet. Totalt har jeg gått ned 2 kg og krympa inn med 7 cm på to uker..

 

Bra resultat og god start på året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Heisann. Jeg har ikke kommet meg på kurs de to siste ukene, men veide meg hjemme i dag, og har gått ned 1,5 kilo på de siste to ukene. Med sykdom og mye "kjapp" middag er jeg kjempefornøyd med dette! Nå venter fire dager med utskeielser, så får bare håpe jeg klarer å holde meg litt i skinnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyttliv68

Hei hei!

 

Noen som har svart samvittighet som meg?

 

Mine døtre hadde kjøpt en marsipankake til morsdagen, min favorittkake! Og jeg MÅTTE bare ta to stykker. Gulp. Gjett om samvittigheten min er knallsvart nå!

 

Heldigvis spiste jeg mindre til lunsj og middag. Utifra det jeg ser av matdagboken, mangler jeg 600 kcl. så jeg kan ta normal kveldsmat. Og imorgen blir det trim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyttliv68

Så var det veiing igjen for meg..

 

3oo gram opp. jaja var i menseperioden min.. 2 cm krympet inn.... jaja,,,

 

er bare å fortsette...:D

 

... totalt 9 cm krympet inn, og 1,7 kg på tre uker. hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ikke kommet meg på kurs de to siste ukene, men veide meg hjemme i dag, og har gått ned 1,5 kilo på de siste to ukene. Med sykdom og mye "kjapp" middag er jeg kjempefornøyd med dette! Nå venter fire dager med utskeielser, så får bare håpe jeg klarer å holde meg litt i skinnet!

 

1.5 på 2 uker er fornuftig og veldig bra! Lykke til de neste 4 dagene!

 

Selv har jeg tross stress, lite trening og henfall til søte fristelser gått ned 0.8 kg siste uka og er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Noen som har svart samvittighet som meg?

 

Mine døtre hadde kjøpt en marsipankake til morsdagen, min favorittkake! Og jeg MÅTTE bare ta to stykker. Gulp. Gjett om samvittigheten min er knallsvart nå!

 

 

Jeg kaller dette livskvalitet, og har vi ikke plass til dette i livene våre så mister vi noe tenker jeg. Slikt skal nytes :-)

Og så får en heller gå en ekstra tur i dagene som kommer.

 

Bort med svart samvittighet Nyttliv68! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nyttliv68

Jeg kaller dette livskvalitet, og har vi ikke plass til dette i livene våre så mister vi noe tenker jeg. Slikt skal nytes :-)

Og så får en heller gå en ekstra tur i dagene som kommer.

 

Bort med svart samvittighet Nyttliv68! :-)

 

 

Takk for det, Ekorn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Flygelhorn

Jeg veide meg på tirsdag og har gått ned 1,5 kilo den siste uken! Kan ikke si meg annet enn fornøyd med det. Faktisk veldig overrasket over resultatet for motivasjonen har absolutt ikke vært bra i det siste. Har slitt en del med sug etter snop og usunn mat, men har tydeligvis klart meg bra uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilletjukka

Hei,

Er det mange som er innom dette forum og har 30-40 kg som skal bort?

 

Jeg har nok en gang meldt meg på GR kurs, nettkurs nå, med oppstart i januar.

Hei!

Jeg jar gått på to kurs og to nettkurs i løpet av noen år, men ramla av lasset etter lortere eller lengre tid. Nå er jeg igang igjen og har hatt oppfølging med "livsstilsgruppe" på et opptreningssenter, gjennom helsevesenet. Det anbefales:-) Nå er jeg igang med nye delmål og "prestasjoner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Nyttliv68

Hei!

Jeg jar gått på to kurs og to nettkurs i løpet av noen år, men ramla av lasset etter lortere eller lengre tid. Nå er jeg igang igjen og har hatt oppfølging med "livsstilsgruppe" på et opptreningssenter, gjennom helsevesenet. Det anbefales:-) Nå er jeg igang med nye delmål og "prestasjoner"

 

 

Da har jeg vært å veid meg idag. Vekta stod stille, så totalen er fortsatt 5 kg. Synes det er mye tyngre å gå ned i vekta nå enn før. Har vel alderen med å gjøre kanskje? Jo eldre en er, jo seig er kroppen kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...