Gå til innhold

Ned 15 kilo innen 25. april


Gjest HiLo70
 Share

Anbefalte innlegg

Stillstand er i alle fall bedre enn oppgang, nissemora :)/>/> Stå på så kjem nok resultata etter kvart

 

Det vart ikkje det heilt store resultatet her heller denne veka. 100,7 kilo og ned 300 gram. Heldigvis ikkje opp, men er ikkje fornøgd med resultatet :(/>/> Målbandet seier heldigvis -9 cm :)/>/>

 

Har gått i meg sjølv for å finne grunnen til at eg ikkje får til nedgangen, og trur nok at matinntaket i helgane ikkje er bra nok. Eg har ete litt for mykje godteri dessverre :(/>/> Og eg har heller ikkje vore flink nok med treninga; kun 2 turar forrige veke :(/>/> Så dette må gjerast noko med!

 

I vekene klarer eg stort sett å halde meg til planen :)/>/> 2,5 liter vatn, mat som planlagt og kjøper ikkje godteri midt i veka :)/>/> Eg har også omtrent slutta å drikke pepsi max; noko som har vore ein av mine store laster. Ikkje det at pepsi max gir meg kaloriar, men det er jo ikkje sunt likevel.... Så sjølv om helgane ikkje er heilt etter planen, så er framgangen likevel stor. Før jul var det sjokolade kvar dag, godteri/potetgull 2-3 dagar i helga og masse pepsi max :(/>/>

 

Eg får glede meg over dei positive tinga, og ta eit skritt om gongen :)/>/> Og så får eg prøve å sette eit mål for helga; kun ei lita skål potetgull fredag og 1 sjokolade. Laurdag blir det grønsaker og dip og 1 sjokolade. Så får vi håpe at det gir resultat :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiturliv

hei på dere damer:)

 

Jeg synes dere er flinke til å jobbe hardt tross alt damer, dette går jo riktige veien:)Vi må alle regne med at noen uker står vi rolig også om vi er flinke.

 

Jeg har ikke klart og holde meg til en god rutine med styrke trening. det ligger virkelig ikke for meg... men jeg skal ikke gi opp forsøket.

Jeg har vært flink å gått turer på beina, truger og på ski 5 av 7 dager siden forrige torsdag.

Det er jeg veldig fornøyd med, men begynner å slite med energinivået i kroppen fordi jeg blir sliten og fibromyalgien gnager i kroppen.

Men gå turer av et eller annen slag må jeg uansett fortsette med for at helsa skal holde, men må kanskje tillate meg selv å gå litt roligere og kortere turer noen av dagene igjen sånn som før. Har nok pusset litt hardt på i det siste pga vekta.

Jeg er ikke flink til å drikke vann, er jo aldri tørst. ( har aldri likt å drikke noe særlig kaldt drikke, bare kaffe)

Maten er så som så, i helga har jeg lett for å lage noe ekstra godt til "middag" og da er det ikke lett å holde seg til 1 liten porsjon:(

og så klarer jeg ikke helt å holde meg unna smågodt skåla og potetgullet. Men så lenge vekta går ned må vi vel ha lov å kose oss litt i helga?

 

Søndag 25/01 viste vekta 84,5 det er -2,9 kg siden start 5/01

det er jo minus ca. 900 gr. i snitt pr uke så er fornøyd med det.

Livmålet mitt viser -4 cm og hofte mål -2 cm siden startdato:) :rolleyes:

 

Lykke til videre damer, vi får stå på og gjøre vårt beste så når vi målet vårt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 turar hittil denne veka og ganske bra matinntak :) Synda litt i går og hadde skikkelig dårlig samvittighet. Kjøpte meg en sjokolade på butikken, men etter 3 bitar på veg heim vurderteeg å kaste den ut av vinduet.... Men, så tenkte eg at dette var første sjokoladen eg har kjøpt midt i veka etter nyttår. Syns det er ein prestasjon i seg sjølv. Er stolt av å ha klart det :) Ikkje verdens undergang å skeie ut av og til :) Det viktigaste er å klare å la ver framover :)

 

Litt utfordringar blir det resten av veka også, men har en plan for det :) I dag skal eg på hotellet å ete middag. Har ete normal frokost og lunsj og har planlagt å ete frukt / drikke en kaffi i ettermiddag. På hotellet får vi en tallerkenrett og dessert, og då tenker eg at det blir siste måltid i dag :)

 

I morgon er det bursdagsfeiring i barnehagen og då står kake på planen. Då skal eg begrense meg til 2 kakestykker. Til frokost og lunsj skal eg ete ei halv skive mindre enn eg brukar. Så blir det kun ei skive og litt frukt når eg kjem heim fordi eg skal på klubb hos ei venninne om kvelden. Då blir det middag, dessert og vin :) Skal prøve å forsyne meg berre en gong..... og helst halde meg unna godteriet :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|

 

|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiturliv

2 turar hittil denne veka og ganske bra matinntak :)/>/>/>/> Synda litt i går og hadde skikkelig dårlig samvittighet. Kjøpte meg en sjokolade på butikken, men etter 3 bitar på veg heim vurderteeg å kaste den ut av vinduet.... Men, så tenkte eg at dette var første sjokoladen eg har kjøpt midt i veka etter nyttår. Syns det er ein prestasjon i seg sjølv. Er stolt av å ha klart det :)/>/>/>/> Ikkje verdens undergang å skeie ut av og til Det viktigaste er å klare å la ver framover :)/>/>/>/>

 

Litt utfordringar blir det resten av veka også, men har en plan for det :)/>/>/>/> I dag skal eg på hotellet å ete middag. Har ete normal frokost og lunsj og har planlagt å ete frukt / drikke en kaffi i ettermiddag. På hotellet får vi en tallerkenrett og dessert, og då tenker eg at det blir siste måltid i dag:)

 

I morgon er det bursdagsfeiring i barnehagen og då står kake på planen. Då skal eg begrense meg til 2 kakestykker. Til frokost og lunsj skal eg ete ei halv skive mindre enn eg brukar. Så blir det kun ei skive og litt frukt når eg kjem heim fordi eg skal på klubb hos ei venninne om kvelden. Då blir det middag, dessert og vin :)/>/>/>/> Skal prøve å forsyne meg berre en gong..... og helst halde meg unna godteriet :P/>/>/>/>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|

 

|

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,,

synes du er flink jeg :rolleyes:/>/>/> Du sliter tydligvis veldig med gotteri sug og er veldig glad i sjokolade. Jeg er heldig å har ikke de problemene, men samboeren min er en skikkelig gotteri mons og setter gjerne frem noe hver kveld. :angry:/>/>/> Men nå har jeg nektet han å ta frem gotteri man-fred. Jeg er svært svak for potetgull og lakris og han er da veldig "flink" til å kjøpe å sette fram det han veit jeg også er glad i.

Så i går syndet jeg med potetgull og dip. prøvde å spise veeeldig sakte 1 og 1 flak for ikke å få i meg for mye, men fikk uansett dårlig samvittighet etter på og tenkte at der røk min grense for kalori inntak denne dagen helt sikkert. I tillegg fikk jeg ikke gått tur i går fordi jeg kjørte mine gamleforeldre til Gjøvik på handling og da gikk det meste av dagen.

Men jeg brukte rokkeringen i ca.5 min og den gjør tydelivis underverker med midjemålet mitt, har aldri tror jeg hatt så tydelig midje. Jeg har vært helt rett nesten i alle år selv om jeg var tynn.

 

Lykke til i helga og med vekt og mål på mandag!

God helg !!

Husk det er Kom deg ut dagen på søndag, følg oppfordringa og gå deg en fin tur :rolleyes:/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I periodar har eg søtsug, gladiturliv, men etter jul har eg ikkje hatt det. Et gjerne sjokolade viss sjansen byr seg, men eg MÅ ikkje ha. I dag veit eg at det ligg en opna sjokolade og potetgull i skapet, men det gjer meg ingenting :) Den får fint ligge der til kvelden :)

 

Syns eg har klart meg ganske greit gjennom desse 2 dagane. Torsdag klarte eg å halde meg til planen og fekk heldigvis torsk til middag på hotellet, og desserten var et glas med pannacotta med jordbærsaus. Hoppa over kveldsmaten og det straffa seg kanskje litt. For neste morgon var eg kjempesvolten...

 

Fredag vart det 2 skiver til frokost fordi eg var så svolten. 2 kakestykke vart til 3 i pausen og 2 under bursdagsfeiringa. Men klarte då berre 1 skive til lunsj. Åt en liten porsjon middag når eg kom heim. På klubben fekk vi sushi og det har eg aldri smakt før :P Det smakte greit, eg klarte å ete det, men ikkje noko eg kjem til å ete heime sjølv. Derfor klarte eg også å begrense inntaket :) Til dessert vart det 2 små stykke ostekake og utover kvelden litt potetgull og nokre få bitar mørk sjokolade. Og selvfølgelig masse god vin :D

 

Visste at fredagen ville bli en dag med stor utskeielse. Er egentlig fornøgd med dagen sjølv om det vart mange kaloriar. I forhold til vanleg så begrensa eg meg veldig på klubb i alle fall :)

 

I dag blir det i alle fall ut på en lang tur :) I morgon er det futsal innendørsfotball for dattra, så då blir det innedag. Forhåpentligvis rekk eg ein tur ut når vi kjem heim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim: 2 timar tur, 8 km, 4 trimpoeng og 806 kaloriar forbrent :)

 

Vekas høgdepunkt: hadde på meg ei bukse som eg ikkje har brukt sidan jul. I jula føltes den ut som ei tvangstrøye og no var den heilt ok å ha på :) Deilig å kjenne at vinterbuksa mi også er rommare i livet :)

 

Og godteriet som ligg opna i skapet er fortsatt ikkje rørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det greit med mat og trening synes jeg(måtte snikveie meg i morges for nå var jeg i siget,vekta viste 85,8 ned 0,5siden mandag)hurrrrra :P

Men i kveld blir det ekstra mat og kake,så nå må det tenkes hardt hvor mye som skal inn i gapet :o

 

Jeg er helt enig ang.rå fisk.jeg vil ha den stekt eller kokt :blink:

PS.. roper gotteriet i skapet på deg så overhør det.hehe ;)

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns eg har halde hovudet over vatnet dei siste vekene også :)/> Er fornøgd med at eg fortsatt ikkje kjøper godteri midt i vekene. Forrige veke hadde eg ein dag då eg gjekk inn på butikken med tanken om at "Det går an å unne seg ein sjokolade i dag sjølv om det er midt i veka". Men samvittigheita og viljen seira: Eg gjekk stolt ut av butikken UTEN sjokolade. I dag hadde eg lyst på sjokolade, men kjøpte en pose "snack a'jack" i staden :)/>

 

Elles: litt for lite trim og litt for mykje utsskeielsar i helgane, men er på veg :)/>

 

Vekt:

mandag 2. februar 100,8 kg, dvs 100 gram opp

mandag 9. februar 99,6 kg, dvs 1,2 kg ned :)/> :)/> :)/> :)/>

 

Totalt 2,3 kg ned og 6 cm smalare rundt midja :)/> og det merkast på klea :)

 

FØRNØGD :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mandag viste vekta 99,2 kg, ein nedgang på 0,4 :) Er dessverre ikkje i rute til å få på meg bunaden til konfirmasjonen. For å kome inn i den må eg gå ned ca. 1,7 kilo kvar veke.... og det trur eg ikkje går. Ikkje er det sunt å gå ned så mykje på så kort tid heller.

 

Men, men, ikkje verdens undergang om eg ikkje får den på meg. Ned i vekt skal eg likevel :) Så det er berre å fortsette arbeidet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...