Gå til innhold

Ned i vekt til påske!


Anbefalte innlegg

Gjest Pastill

Hurra i dag viste vekta -1.1kg, da er jeg i gang og det hadde vært stilig med 800g ned til neste uke men det skal holde hardt, da hadde jeg isåfall landet på 68.0 kg. Skal prøve mitt beste for å nå det, det hadde virkelig vært motiverende for påskedagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Pastill

Fantastisk, Pastill! :D/> Gratulerer! Så herlig at det har gått nedover. Jeg synes det er virkelig imponerende at du klarer deg så lenge uten godteri.

 

Det er egentlig ikke så vanskelig, synes brusen er verst, jeg blir fort lei vann og vann med smak synes jeg ikke noe om så da er det fort gjort å skli ut der dessverre. Men sjokolade er ikke noe problem når jeg er i gang, men så fort jeg har tatt en bit da er det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg klarte å komme i mål! :D Ukas resultat ble -800 g, så da havnet jeg like under 58 kg. Det var en herlig start på påskeferien. Nå gjelder det å holde fokus også gjennom påska, så ting ikke sklir ut igjen, selv om litt kos må være lov.

 

Ønsker alle sammen ei fin påske! Håper dere andre som har vært innom i tråden også har klart å gå ned i vekt.

 

Veien mot påskemålet (58 kg/-5,3 kg)

Startvekt 5/1-15: 63,3 kg

12/01: 62,6 kg (-700 g)

19/01: 61,8 kg (-800 g)

26/01: 61,8 kg (+/- 0 g)

02/02: 61,5 kg (-300 g)

09/02: 60,9 kg (-600 g)

14/02: 59,9 kg (-1000 g)

23/02: 60,6 kg (+700 g)

02/03: 61,2 kg (+600 g)

09/03: 60,3 kg (-900 g)

16/03: 59,7 kg (-600 g)

23/03: 58,6 kg (-1100 g)

30/03: 57,8 kg (-800 g)

Samlet nedgang: 5,5 kg

Målet er nådd!

 

Jf8dbbw.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Wihii, 900g ned og vekten landet 67.9kg. Vet ikke om jeg er glad eller ikke for jeg har slettes ikke vært flink i det hele tatt. Men jeg takker og bukker også håper jeg at jeg klarer å holde motivasjonen oppe. God påske meline:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Gratulerer med flott resultat, Pastill! Håper du har hatt ei fin påske!

 

Tusen takk, påsken har dessverre vært altfor fin som straffet seg med 900g opp, men hadde det i beregninga.

Håper du også hadde en fin påske meline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi nok kost oss omtrent like mye for mye begge to, for jeg gikk opp 1000 g i løpet av påska. En del vann regner jeg med, for noe av det har fosvunnet allerede. Nå er det i alle fall godt med hverdag igjen. :) Håper det forsvinner noen kg til innen 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...