Gå til innhold

2015 - Ny mulighet til å nå målet


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Fryd

I am back! Jeg matte ha litt pause fra matfokuset. Merker at det tar mye mental kapasitet, noe jeg har måttet bruke på andre arenaer de siste ukene....

Har heldigvis ikke gått altfor mye opp disse ukene.

Har planlagt løpetur I ettermiddag og sykle til jobben I morgen, så da er jeg I gang igjen. Det er vår, det er lyst og værmeldingen ser super ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Els-beth

Da var en uke gått og jeg har veid meg nesten hver dag. Funket bra med appen Lifesum vekta viste under 60kg på lørdag og jeg er i mål. 😀😀😀I dag viste den 60,4kg så jeg må nok ha fokus på å holde vekten stabil mellom 60-61kg.

Sniker meg over til hold vekten etterhvert.

Masse lykke til alle sammen😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Egne problemer på jobb, barnas problemer på skolen, litt mye å tenke på, altfor mye å gjøre med på fritid med hus og hjem og frivillige verv, litt for lite søvn og trening og vips hadde jeg kjøpt OG SPIST en diger pose med smågodt...... :o/>

Edde muli......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en uke gått og jeg har veid meg nesten hver dag. Funket bra med appen Lifesum vekta viste under 60kg på lørdag og jeg er i mål. ������������������I dag viste den 60,4kg så jeg må nok ha fokus på å holde vekten stabil mellom 60-61kg.

Sniker meg over til hold vekten etterhvert.

Masse lykke til alle sammen������������������

 

GRATULERER Els-beth !

God innsats og masse tålmodighet har gitt resultater som fortjent.

Fortsett med din gode disiplin så er jeg sikker på at du klarer å holde vekten. Lykke til !

Endret av Søtsug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer! Kan jeg hive meg med her?

 

Jeg har hengt inne på For deg som skal ned 10-20 kg siden august. I løpet av disse 7 månedene har jeg gått ned 15,9 kg, fra 75,6 kg til 59,7 kg. Målet mitt er 55 kg, og nå som jeg har kommet meg under 60 kg fant jeg ut at jeg nå hører hjemme hos de som skal ned under 10 kg.

 

Litt om meg:

Jeg er 30 år (fyller 31 i år), er gift og har to barn (en sønn (5,5 år) og ei datter (14 mnd).

 

Jeg har gått ned i vekt flere ganger tidligere. Sist gikk jeg ned fra 80 til 62 kg. Den gangen var målet å komme ned til 60 kg, men en stor endring i livet mitt gjorde at jeg ikke klarte å holde fokus på vekta og så snek kiloene seg på igjen. Dette skal ikke skje denne gangen! Nå skal jeg nå målet mitt og så skal jeg arbeide hardt for å holde vekta. 2015 skal være året jeg klarer det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...