Gå til innhold

Lettere og slankere til våren!


Gjest Glede:-)
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sota76

Da har jeg tatt av 4,4 kg på 4 uker...og det er jo bra! Så nå er det bare å håpe at det fortsetter slik!

 

Vi skulle hatt en egen"post" hvor vi stod listet opp alle og hvor mye vi hadde gått ned... Så endret vi dette ved hver veiing feks!

 

Går det ellers greit med dere alle? Jeg synes det går bra, og er igrunn sjelden sulten nå som jeg spiser mer riktig! :lol:/>

Hei!

Jeg vil være med på denne tråden :) Jeg begynte på Grete Roede med baby 23 februar. Første uken gikk jeg ned 2,5 kg. oppstart 81 kg,ønsker å ned 11 kg. Jeg er en del sulten, men jeg må nok lære meg til å spise oftere...Det blir litt en innkjøringsfase :)

 

23 feb- 81 kg

02 mars-78 kg

09 mars-

 

Sota76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest vårlett

Hei!

Kan jeg henge meg på denne tråden, vil ned så mye som mulig til datteras konfirmasjon her også, men usikker på om bunaden kommer på eller ikke. er 91 kg når jeg startet her, vært her i 1 uke nå snart, har aldri l livet mitt vært så tung,og målet er å aldri blir så tung igjen. Da må måten jeg spiser mat på endres og jeg må bli glad i å lage mat.

Ønsker å komme meg ned til 70 kg, og om det ble 69 så hadde det vært enda bedre.

Men viktigste er egentlig å klare ha sunt forhold til snop og potegull;)

 

Jeg er glad i interiør og for hver 3 kg får jeg lov il å kjøpe meg en kopp fra en lokal keramiker her;) Så er ny treningsbukse når jeg er under 80 kg, må ha litt motivasjonsmål

 

Noen som har noen gode matoppskrifter å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...