Teraks Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Hei! Ny her - og sliter litt med å finne ut av kalorier og måltider. Får "ekspressmeny" fra Godt Levert på døra - for 3 middager i uka. VELDIG deilig i grunn! Men sliter litt med å registrere riktige menyer. Noen som har noe tips? Evt; finnes det allerede tråder her inne? Jeg søkte, men fant ikke noe umiddelbart. I dag var det Torsk med kokos og karri på menyen - veldig godt! Kokt jasminris vsa. Pannestekt torsk og vårløk, selleri og gulrot i karri/kokos"suppa". Tok mest fisk, 1 ss ris og en knapp øse med "suppe". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matilde46 Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Hei! Ny her - og sliter litt med å finne ut av kalorier og måltider. Får "ekspressmeny" fra Godt Levert på døra - for 3 middager i uka. VELDIG deilig i grunn! Men sliter litt med å registrere riktige menyer. Noen som har noe tips? Evt; finnes det allerede tråder her inne? Jeg søkte, men fant ikke noe umiddelbart. I dag var det Torsk med kokos og karri på menyen - veldig godt! Kokt jasminris vsa. Pannestekt torsk og vårløk, selleri og gulrot i karri/kokos"suppa". Tok mest fisk, 1 ss ris og en knapp øse med "suppe". Hei! Jeg har også startet med Godt levert denne uka, og valgte som deg ekspressmenyen. Kyllingretten var jo veldig kaloririk, og kokosmelksausen til torsken en bombe..Tror ikke det var så lurt, så fra neste uke bytter jeg til GR-menyen. Supert å få levert på døra, og morsomt med nye smaker og tillagingsmåter. Blir så lei av å lage det samme, og ikke finne på noe nytt! :P/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå